دانلود و خرید کتاب اینجا بالای تل تکفیری ها می رقصند شیرین زارع‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اینجا بالای تل تکفیری ها می رقصند اثر شیرین زارع‌پور

کتاب اینجا بالای تل تکفیری ها می رقصند

معرفی کتاب اینجا بالای تل تکفیری ها می رقصند

کتاب اینجا بالای تل تکفیری ها می رقصند نوشته و تحقیق شیرین زارع‌پور و ویراستهٔ محبوبه گودرزی است و انتشارات روایت ۲۷ بعثت آن را منتشر کرده است. این کتاب زندگی‌نامهٔ شهید مدافع حرم سیداحسان میرسیار است.

درباره کتاب اینجا بالای تل تکفیری ها می رقصند

شهید احسان میرسیار، فرزند اصغر میرسیار از پاسداران سپاه بود. او سال ۵۹ متولد شد و پس از ورود به سپاه و دیدن آموزش‌های مختلف نظامی، به‌عنوان یکی از نیروهای مدافع حرم لشگر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) به سوریه اعزام شد و بهمن‌ماه سال ۹۴ به شهادت رسید. تا دو ماه تصور می‌شد این‌ شهید به اسارت نیروهای داعش درآمده؛ اما پس از این ‌مدت مشخص شد شهید و مفقودالاثر است. میرسیار هنگام شهادت همراه با چند رزمندهٔ دیگر ایرانی، سوری و افغانستانی بود و پیکرش پس از دو سال پیدا و به ایران منتقل شد.

کتاب اینجا بالای تل تکفیری ها می رقصند دربرگیرندهٔ زندگی‌نامهٔ شهید میرسیار با روایت‌هایی از دوستان و خانواده اوست که در قالب ۱۲ فصل گردآوری و تدوین شده‌اند. پس از این‌ فصل‌های خواندنی و آموزنده، وصیت‌نامهٔ شهید و عکس‌ها و اسناد مربوط به او نیز درج شده است.

نام‌های ۱۲ فصل این‌کتاب به‌ترتیب عبارت‌اند از: «میانه اردیبهشت»، «قصه از اینجا شروع شد»، «مقدمات سفر بهشت»، «صبح شیرین دمید»، «حرف‌های خودمانی»، «یک برگ از اخلاص»، «به نام عشق، به نام جنون»، «دلتنگی به پایان می‌رسد»،‌ «از دوکوهه تا آسمان»، «پای عهد می‌مانم»، «چندقدم بیشتر نمانده»، «تا تلِّ هوبر».

خواندن کتاب اینجا بالای تل تکفیری ها می رقصند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ زندگی‌نامهٔ شهدا پیشکش می‌کنیم.




نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱۰٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان