دانلود و خرید کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها بختیار مالکی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها اثر بختیار مالکی

کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها

کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها نوشتهٔ بختیار مالکی است. انتشارات رنگینه این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، گلچینی از اشعار، نوشته‌ها و حکایت‌های جالب و سودمند از نویسندگان مشهور ایران است.

درباره کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها

کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها، با مقدمه‌ای که برخی نصیحت‌های اخلاقی را دربردارد، آغاز می‌شود؛ به‌عنوان نمونه بختیار مالکی از خوانندگان کتاب خود می‌خواهد که مکر و حیله نورزند.

این کتاب از برخی از نوشته‌های بختیار مالکی و شخصیت‌های دیگری مانند سعدی، پیامبر اسلام، مولانا، سعید نفیسی، حضرت علی (ع)، فردوسی، سنائی غزنوی، حافظ، ملک‌الشعرا، صائب و... تشکیل شده است.

بخش‌هایی از این کتاب، به زبان شعر است و بخش‌هایی نیز به‌شکل حکایت یا توصیه.

خواندن کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران شعر معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم.

درباره بختیار مالکی

بختیار مالکی در سال ۱۳۱۳ در استان اصفهان به دنیا آمد. وی پزشک متخصص، جراح، شاعر، نویسنده، ادیب، ورزشکار و اهل موسیقی است.

دیوان نخست مالکی، متخلّص به بختیار، ۲۸۰ صفحه بوده و به‌صورت رنگی ارائه شده است. کتاب «از مزرعه تا عمل» نیز حاوی خاطرات وی است. «کتاب کشکول» سرشار از دانستنی‌های گوناگون است.

بختیار مالکی، ادبیات و شعر را «حادثه» می‌داند و باور دارد که این گونهٔ ادبی ابتدا در زبان رخ می‌دهد و سپس به حیطهٔ تصورات و موسیقی و احساس و اندیشه و صنایع ادبی وارد می‌شود و در پایان نیز با زندگی افراد و اجتماع پیوند می‌خورد.

کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها نیز یکی دیگر از آثار اوست که گلچینی از اشعار، نوشته‌ها و حکایت‌های جالب و سودمند از نویسندگان مشهور ایران است.

بخش‌هایی از کتاب گردشی در بیشه اندیشه ها

«سیانور چیست؟

سیانور سم خطرناکی است اگر با قند ترکیب شود اثر این سم خطرناک از بین می‌رود و کسی این نکته را آن زمان(زمان نیکلای دوم، تزار روسیه و راسپوتین) نمی‌دانست و راسپوتین شیرینی که دشمنان او با سیانور مخلوط کرده بودند خورد و طوریش نشد. همه گفتند: معجزه شده است. در حالی که معجزه‌ای در کار نبوده است.

«استادمحمد نحوی، کتاب نان و پنیر صفحه ۴۶۲»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۲ صفحه

حجم

۵٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۰۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان