دانلود و خرید کتاب از پیله تا پروانه فاطمه اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از پیله تا پروانه اثر فاطمه اکبری

کتاب از پیله تا پروانه

معرفی کتاب از پیله تا پروانه

کتاب از پیله تا پروانه نوشتهٔ فاطمه اکبری است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است. این کتاب راهکارهایی برای تقویت مهارت‌های فردی در زندگی ارائه می‌دهد.

درباره کتاب از پیله تا پروانه

در این کتاب می‌خواهیم یاد بگیریم چطور رفتار پسندیده داشته باشیم و با مهارت‌های زندگی که از هر چیزی مهم‌ترند آشنا بشویم. در کتاب از پیله تا پروانه هرچیزی که فکر می‌کنید وجود دارد؛ هر چیزی که نیاز داشته باشید تا به زندگی سرشار از آرامش دست پیدا کنید.

دنیا جای قشنگی است مثل یک مدرسهٔ شبانه‌روزی که یک‌سری قوانین دارد و ندانستن این قوانین مساوی است با مردودشدن در این مدرسه. دغدغهٔ فاطمه اکبری در این کتاب بیشتر از تمرینات و محاسبات ریاضی و علوم روی شخصیت و تربیت دانش‌آموز است. هدف او تربیت دخترانی سرشار از شوق، خلاقیت، آگاهی و دانایی است. شاید فکر کنید این مهارت‌ها و مطالب ساده باشند؛ ولی همین چیزهای ساده شما را می‌رساند به جاهای قشنگ. 

تک‌تک جملات این کتاب را به صورت تمرین ببینید. مهم‌ترین نکته‌ای که این کتاب می‌خواهد به شما بیاموزد این است که شما در هر صورتی خوب و ارزشمند هستید؛ حتی اگر کار اشتباهی انجام بدهید چیزی از ارزش انسان‌بودن شما کم نمی‌کند. خودتان را با تمام نقص‌ها و ضعف‌ها و اشتباهاتتان دوست داشته باشید و یادتان باشد هیچ فردی با اهمیت‌تر از خودتان نیست.

 این کتاب را باید بارها و بارها بخوانید و هرجایی که می‌دانید مشکل شماست، هایلایتش کنید و حداقل ماهی یک‌بار مرورشان کنید، جوری که کامل حفظ بشید.

خواندن کتاب از پیله تا پروانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام نوجوانان و جوانان ایرانی، به‌ویژه دختران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از پیله تا پروانه

 «مهارت گوش دادن به ندای درون

گاهی ممکنه توی دوراهی قرار بگیری و ندونی کدوم راهو باید انتخاب کنی، ذهنت یچیزی میگه ولی قلب و احساست یچیز دیگه. ذهن مال ما نیست، جامعه اونو به ما داده

ولی قلب مال ماست پس به قلبت گوش کن...

عزت نفس یعنی اینکه من بر اساس اعتقادات و نظرات جامعه و خانواده زندگی نکنم!

خودم برای خودم طبق علاقه وخواستهٔ درونیم تصمیم بگیرم و انتخاب کنم، حتی اگه دیگران از تصمیم من ناراحت میشن من مسئول افکار دیگران نیستم! زندگی من متعلق به دیگران نیست! پس نگران این نباش که دیگران درمورد تو چه فکری میکنن

من برای خودم و آرامش و رضایت خودم زندگی میکنم!

اما حواسمون باشه این به این معنی نیست که بخوایم از قوانین خارج بشیم و یادمون باشه ما همیشه میتونیم با نهایت احترام و با جملات خوب خواسته هامون رو بیان کنیم و نگران برداشت دیگران نباید باشیم.

ببین تو وقتی یه کاری روکه از نظر خانوادت درسته انجام میدی درصورتی که از درون حالت بده و مدام با خودت حرف میزنی و حالت بده این یعنی تو اون کارو بخاطر اینکه از دیگران تایید بگیری و دیگران به تو بگن: به به، انجامش دادی!

اما میدونی داری عزت نفس خودت رو کم میکنی؟!

ما هر لحظه باید حواسمون باشه که وقتی میخوایم هرکاری رو انجام بدیم به درون خودمون مراجعه کنیم که آیا این واقعا خواستهٔ منه؟ من دوست دارم این کارو؟ یا چون بقیه میگن خوبه و منو تایید میکنن میخوام انجامش بدم؟ ببین چه احساسی داری از انجام اون کار.

اگه واقعا خودم میخوام، باید انجامش بدم ولی اگه بخاطر حرف و تایید دیگرانه تو حتی اگه اون کار رو هم انجام بدی هیچوقت نمیتونی خوشحال باشی!

این شجاعت رو داشته باش و به صدای درونت گوش کن و به احساسات خودت احترام بذار.

یه لیست کارهایی که خودت واقعا براساس علاقه میخوای انجام بدی رو تهیه کن و کارهایی که دیگران بهت گفتن خوبه ولی تو دوست نداری انجامشون بدی رو هم بنویس کم کم سعی کن دیگه کاری که خودت دوست داری رو انجامش بدی.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۱۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۵۱۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان