دانلود و خرید کتاب فکر برتر ۱ بتی شاین ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فکر برتر ۱ اثر بتی شاین

کتاب فکر برتر ۱

نویسنده:بتی شاین
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فکر برتر ۱

کتاب فکر برتر ۱ نوشتهٔ بتی شاین و ترجمهٔ زهره زاهدی است و نشر جیحون آن را منتشر کرده است. این کتاب سرشاز از نقل قول‌ها و توصیه‌های الهام‌بخش است که باعث می‌شود ذهن شما به آزادی برسد. نقل قول‌ها و توصیه‌های نشاط‌آور آن مستقیماً به قلب مشکلات دیرینهٔ زندگی روزمره می‌پردازد. این کتاب هر کجا و هر زمان که به آن نیاز داشته باشید آرامش و مشاوره را برایتان به ارمغان می‌آورد.

درباره کتاب فکر برتر ۱

هر سنی داشته باشید،‌ این کتاب‌ به قلب مشکلات می‌زند و شوخ‌طبعی و منطق را، هنگامی که بیش از هر وقت دیگر به آن‌ها نیاز داریم، به زندگی‌مان می‌آورد. همچنین به شما کمک می‌کند که هنگام پریشانی به دیگران هم کمک کنید. چند دقیقه کتاب را در دست بگیرید و آن وقت بازش کنید. حیرت خواهید کرد از اینکه صفحۀ بازشده چقدر به فکر شما مربوط است! 

خواندن کتاب فکر برتر ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به نحوهٔ فکرکردنشان تغییرات عمده‌ای بدهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فکر برتر ۱

«تلخی

خوشی را در چیزهای کوچک به ما یاد بده، و نشاطی را که سرچشمۀ تلخی نداشته باشد. بخشش را فارغ از بدی‌ها و دوست داشتن همۀ انسان‌های زیر نور آفتاب را!

رودیارد کیپلینگ

۱۸۶۵ – ۱۹۳۶

غلبه بر احساسِ تلخی، بسیار مشکل است. خاطرات به خلوت افکار شما هجوم می‌آورند و درد هرگز آرام نمی‌گیرد. قلم و کاغذ بردارید و همه چیز را همان طور که به ذهن‌تان خطور می‌کند، بنویسید. وقتی همه چیز را نوشتید، آنها را نخوانید، وگرنه به ذهن‌تان برگشت خواهند خورد. نوشته‌هایتان را در یک جعبۀ فلزی توی سینک دستشویی بگذارید، آنها را آتش بزنید و شاهد سوختن‌شان شوید و بدانید که افکار تلخ شما مشتی خاکستر خواهند شد.

تلخی، روح را پژمرده می‌کند.

***

کار

فرسوده از کار پرزحمت، شتابان به بستر می‌روم. استراحت شیرین، برای اعضای خسته از حرکت. ولی آن گاه سفری در ذهنم آغاز می‌شود.

کار ذهنم، هنگامی که کار جسمم خاتمه یافته است.

ویلیام شکسپیر

۱۵۶۴ – ۱۶۱۶

موفقیت در حرفه‌ای که انتخاب کرده‌اید نیروبخش و هیجان‌انگیز است. هر روز چالشی تازه است. اما هر قدر هم موفق باشید، عقل حکم می‌کند که مواظب چاله‌ها باشید. همواره در فکر سلامت‌تان باشید و یکپارچگی‌تان را حفظ کنید، زیرا که بدون آن هیچ نخواهید بود.

موفقیت بدون دوستان هیچ است.

***

مراقبین

زندگی ممکن است تغییر کند، اما پرواز نمی‌کند.

امید ممکن است ناپدید شود، اما نمی‌میرد.

حقیقت ممکن است پنهان شود، اما هنوز می‌سوزاند.

عشق را ممکن است پس بزنند، اما دوباره بازخواهد گشت.

پرسی بیس‌شی شلی

۱۷۹۲ – ۱۸۲۲

معمولاً وظیفۀ مراقبت به افراد تحمیل می‌شود. اگر بیمار یکی از اعضای خانواده باشد، معمولاً مراقب تحت فشار قرار می‌گیرد که باور کند وظیفه دارد بار سنگین پرستاری یا کدبانویی را تحمل کند. اما تحت فشار، سلامت خود آنها هم به مخاطره می‌افتد. اگر شما ناچار به مراقبت از کسی هستید، کمک بگیرید. اگر مراقبت از کسی را به عهده ندارید، اما وقت آزاد دارید، حتی در حد چند ساعت در هفته، به کس دیگری کمک کنید.

من هر روز به کسی کمک خواهم کرد.

***

ردۀ اجتماعی

تعظیم کنید، تعظیم کنید، شما ای مردم ردۀ متوسط!

تعظیم کنید، تعظیم کنید، شما ای بازرگانان، شما ای توده‌ها.

دبلیو. اس. گیلبرت

۱۸۳۶ – ۱۹۱۱

متأسفانه سیستم طبقه‌بندی اجتماع تقریباً در تمام کشورهای جهان وجود دارد، اما در زندگی فردی ما انسان‌ها نباید مشکلی ایجاد کند. از نظر من ردۀ بالای اجتماعی باید به بزرگ‌منشی افراد مربوط شود، صرف‌نظر از کیش و نژاد آنها. بزرگ‌منشی چیزی است که همۀ ما می‌توانیم کسب کنیم. بلندمرتبه بودن به معنای چشم‌بسته بودن نیست، دانستن این است که چه طور پندارهای خودتان را با طرز رفتار درست حفظ کنید و عزت نفس داشته باشید.

من از نظر رفتار در ردۀ بالای اجتماع قرار دارم و پیروی از رفتار من مشکل است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

حجم

۶۸٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۵۶ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان