دانلود و خرید کتاب مقدمه ای بر مدیریت سیستم های لجستیکی گیانپائولو گیانی ترجمه سعید رمضانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مقدمه ای بر مدیریت سیستم های لجستیکی اثر گیانپائولو گیانی

کتاب مقدمه ای بر مدیریت سیستم های لجستیکی

معرفی کتاب مقدمه ای بر مدیریت سیستم های لجستیکی

کتاب مقدمه ای بر مدیریت سیستم های لجستیکی نوشتهٔ گیانپائولو گیانی و گیلبرت لاپرته و روبرتو موسمانو است و با ترجمه‌ٔ سعید رمضانی و محمدحسین بابایی و علی محمدی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی منتشر شده است. 

درباره کتاب مقدمه ای بر مدیریت سیستم های لجستیکی

این کتاب مروری بر مهم‌ترین مفاهیم مرتبط با مدیریت زنجیره تأمین و لجستیک است. بخش عمده‌ای از متن این کتاب را یکی از دانشمندان لجستیک و زنجیره تأمین گیانپائولو گیانی نوشته است. در این کتاب سعی شده تا ابزارهای تحلیلی لازم برای کاهش هزینه‌ها و بهبود سطح خدمت در سیستم‌های لجستیکی به خوانندگان ارائه شود.

این کتاب در چهار فصل نوشته شده است. در فصل اول به تعریف لجستیک و تاریخچه آن و معرفی سیستم‌های مدیریت لجستیک و جایگاه سیستم لجستیک سازمان پرداخته می‌شود.

در فصل دوک پیش‌بینی نیازمندی‌های لجستیک موردبحث قرار می‌گیرد. انواع روش‌های کمی و کیفی پیش‌بینی و دقت پیش‌بینی به همراه مثال و مسائل مربوط به آن به طور کامل در این فصل بررسی می‌شود.

در فصل سوم سیاست‌های مدیرت انبار و نقش آن در یک سیستم لجستیک موردبحث قرار می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین مباحث این فصل می‌توان به انواع انبارها و انواع وسایل و روش‌های حمل‌ونقل داخل انبار و چیدمان کالا در انبار اشاره کرد. ارائه مدل‌های ریاضی مربوط به چیدمان انبار و روش‌های ابتکاری حل این مدل‌ها نقطه قوت این کتاب است.

در فصل چهارم بحث ارزیابی و انتخاب تأمین‌کننده که یکی از مهم‌ترین مباحث در حوزه مدیریت زنجیرهٔ تأمین است مطرح می‌شود. در ابتدای فصل با مرور مطالعات گذشته مهم‌ترین معیارها در انتخاب تأمین‌کننده فهرست می‌شود و در ادامه فصل روش تحلیل سلسله‌مراتبی برای وزن‌دهی به معیارهای احصا شده و از مدل ریاضی برای انتخاب تأمین‌کننده استفاده می‌شود. 

خواندن کتاب مقدمه ای بر مدیریت سیستم های لجستیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه تولید و تأمین پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

حجم

۵٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۸ صفحه

قیمت:
۱۲۳,۵۰۰
تومان