دانلود و خرید کتاب فرانکلین از تاریکی نمی ترسد پولت بورژوا ترجمه گلرنگ درویشیان کرمانشاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فرانکلین از تاریکی نمی ترسد

کتاب الکترونیکی «فرانکلین از تاریکی نمی‌ترسد» نوشتهٔ پولت بورژوا و برندا کلارک با ترجمهٔ گلرنگ درویشیان کرمانشاهی در انتشارات فنی ایران (کتاب‌های نردبان) چاپ شده است. کتاب فرانکلین از تاریکی نمی‌ترسد یکی از کتاب‌های قرمز نردبان در زمینهٔ مهارت‌های زندگی برای کودکان و نوجوانان است که دربارهٔ ترس‌های مختلف صحبت می‌کند.

درباره مجموعه کتاب‌های نردبان

نردبان واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران است که بزرگ‌ترین مجموعه کتاب‌های زیست‌محیطی، مهارت‌های زندگی، کتاب‌های مهدکودک سراسر کشور و تنها ماهنامهٔ زیست‌محیطی نوجوانان کشور با نام داروگ را منتشر می‌کند. کتاب‌های محیط‌زیستی نردبان با نام کتاب‌های سبز شناخته می‌شوند، کتاب‌های قرمز مخصوص آموزش مهارت‌های زندگی‌اند، کتاب‌های بنفش موضوعات علمی دارند و کتاب‌های آبی مخصوص آموزش پیش از دبستان‌اند. نردبان به‌عنوان یک ناشر فعال کودک و نوجوان و یک مؤسسهٔ فرهنگی تلاش می‌کند با تولید کتاب‌های مفید، کاربردی، با‌کیفیت و جذاب به ارتقای مهارت‌های زندگی و زیست‌محیطی و شکل‌گیری شخصیت کودکان و نوجوانان کمک کند. این ناشر با پیش‌بینی نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان و نوجوانان و ارائهٔ محصولات فرهنگی برجسته با محتوای بومی درصدد است به بهبود کیفیت زندگی آنان کمک کند.

خواندن کتاب فرانکلین از تاریکی نمی ترسد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب گروه سنی ب است.

بخشی از کتاب فرانکلین از تاریکی نمی ترسد

پرنده جیک‌جیک‌کنان گفت: شاید بتوانم. می‌دانی، من از پرواز در ارتفاع می‌ترسم و سرم گیج می‌رود و روی زمین می‌‌افتم. برای همین، هروقت که می‌ترسم و کسی هم حواسش به من نیست، یواشکی چتر نجاتم را باز می‌کنم. فکر می‌کنی چتر نجاتم به درد تو می‌خورد؟

فرانکلین گفت: نه فکر نمی‌کنم به دردم بخورد، آخر من که از پرواز در ارتفاع و سرگیجه گرفتن نمی‌ترسم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۹,۵۰۰
تومان