دانلود و خرید کتاب دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج محمدعباس عطائی اصفهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج اثر محمدعباس عطائی اصفهانی

کتاب دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج

کتاب دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج نوشتهٔ محمدعباس عطائی اصفهانی و محمدمقداد عطائی است و انتشارات ارباب اندیشه آن را منتشر کرده است. این کتاب برای دختران دم‌بخت است.

درباره کتاب دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج

مخاطبان اصلی این کتاب دخترانی هستند که آمادهٔ پیوند مقدس ازدواج می‌شوند و می‌خواهند به جای اینکه خودشان در مسئلهٔ ازدواج دچار خسران و مایهٔ عبرت سایر دختران شوند، از عبرت‌های دیگران درس گرفته و از جوانی خود نهایت لذت را برده و فرصت طلایی را که چه‌بسا در جلوی راه آن‌ها قرار می‌گیرد، از دست ندهند.

یعنی با خواندن و آگاهی از مطالب این کتاب که برگرفته از آموزه‌های دین مبین اسلام است، تا حد امکان از بسیاری اشتباهات بزرگی که از سوی دختران ساده‌اندیش، سبک‌مغز و یا کم‌بهره از مسائل حقیقی ازدواج سر می‌زند، جلوگیری کنند و آینهٔ عبرت دیگران نشوند. بنابراین این کتاب برای دختران فرهیخته نوشته شده که در حقیقت، مسلمان و پیرو قرآن و عترت طاهره هستند؛ نه آنان که فقط مسلمان شناسنامه‌ای هستند و مطابق با هوا و هوس‌های خود عمل می‌کنند و زمانی به یاد اسلام و مسلمانی می‌افتند که فرصت از دست رفته و جز حسرت‌خوردن کاری از دستشان ساخته نیست. چون ما مسلمانان معتقدیم دستورهای اسلام مطابق با فطرت بشر نازل شده و هرگونه انحراف از این دستورها انسان را به وادی گرامی خواهد انداخت.

هدف از این کتاب ارائهٔ راهکارهای مفید برای دختران در امر ازدواج موفق به قصد پیشگیری از اشتباهات و در نتیجه، ازدست‌دادن فرصت مناسب و طلای ازدواج است.

خواندن کتاب دختران و از دست دادن فرصت طلایی ازدواج را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب ویژهٔ دخترانی نوشته شده که در ابتدای مسیر ازدواج و انتخاب همسر قرار دارند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان