دانلود و خرید کتاب نکاتی برای بهتر کار کردن و گذاشتن قرارهای کاری پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نکاتی برای بهتر کار کردن و گذاشتن قرارهای کاری

کتاب نکاتی برای بهتر کارکردن و گذاشتن قرارهای کاری نوشته پگی پست و آنا پست و لیزی پست و دانیل پست سنینگ است و با ترجمه مریم تقدیسی در انتشارات آسمان نیلگون منتشر شده است.

این کتاب سعی دارد خواننده را برای یک زندگی اجتماعی راهنمایی کند.

درباره کتاب نکاتی برای بهتر کارکردن و گذاشتن قرارهای کاری

کار یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی امروز است، همواره می‌خواهیم در کارمان موفق باشیم و پیشرفت کنیم و هیچ‌چیز لذت‌بخش‌تر از این نیست که بعد از یک قرار کاری احساس لذت و شادی و موفقیت داشته باشیم.

این کتاب کوتاه مرحله‌به‌مرحله به شما کمک می‌کند در یک قرار کاری موفق عمل کنید و بتوانید اعتماد طرف مقابل را جلب کنید، اعتماد به نفستان را نشان دهید و برای قرارهای بعدی یا قراردادهای مهم به نتیجه دلخواهتان برسید.

کتاب نکاتی برای بهتر کارکردن و گذاشتن قرارهای کاری شما را برای یک زندگی اجتماعی موفق همراهی می‌کند. این کتاب شما را برای یک زندگی شغلی موفق آماده می‌کند و همراه شما اوضاع یک قرار را مدیریت می‌کند. فقط کافی است قبل از یک قرار کاری این کتاب را بخوانید و دستورات آن را مرحله‌به‌مرحله به‌خاطر بسپارید و به آن عمل کنید.

خواندن کتاب نکاتی برای بهتر کارکردن و گذاشتن قرارهای کاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند یک قرار کاری موفق داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب نکاتی برای بهتر کار کردن و گذاشتن قرارهای کاری

«کارت تجاری معمولاً دارای موارد زیر است:

نام، آدرس فیزیکی، و آدرس وب‌سایت شرکت.

نام شما و عنوان شرکت، اگر عنوانی دارد.

اطلاعات تماس: شماره‌تلفن دفتر، مویابل، فکس و ایی‌میل کار.

کارت‌های تجاری امروزه شامل لوگو و آرم شرکت هم می‌شوند. هم شکل و هم طرح این آرم‌های دیگر فقط به رنگ‌های سیاه و سفید محدود نمی‌شود. معمولاً کارت‌های رنگی و تاشو رایج‌ترند، ولی مراقب باشید کارت‌هایی با اندازه‌های بزرگ یا شکل‌های عجیب که در کیفتان جا نمی‌شوند را انتخاب نکنید.

معمولاً نامی را روی کارت تجاری ذکر می‌کنند که فرد در دنیای کسب و کار با آن نام شناخته شده است. کسانی که نام مستعار دارند هم می‌توانند از نام مستعار یا نام کاملشان استفاده کنند.

در کارت‌های تجاری از عناوینی مانند «خانم»، «آقا»، یا «دکتر» استفاده نمی‌کنند، ولی مخفف اسامی حرفه‌ای در آن ذکر می‌شود

قبل از ارائهٔ کارتتان، صبر کنید تا کسی که مقامش از شما بالاتر است کارت خود را به شما بدهد. اگر بعد از مدتی او کارت خود را به شما نداد کارت خود را بدهید و از او بخواهید کارتش را به شما بدهد. در مورد کسانی که با شما در یک ردهٔ اجتماعی قرار دارند می‌توانید شما ابتدا کارتتان را ارائه کنید.

کارت‌های خود را در وضعیت خوبی حفظ کنید. آن‌ها را به منظور جلوگیری از کثیف و تاخورده شدن در یک گیره یا پوشه نگهداری کنید.

کارتی را که دریافت می‌کنید بی‌توجه کنار نگذارید. چند دقیقه به کارت نگاه کنید. این نشان‌دهندهٔ علاقه و احترام شما به آن فرد است.

کارت دیگران را در جیب یا کیف بغلی‌تان فرو نکنید. آن را با دقت در جایی قرار دهید و با آن با احترام برخورد کنید. به آن به منزلهٔ ضمیمه‌ای از آن فرد نگاه کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۳۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان