دانلود و خرید کتاب شناخت روابط پایدار نسترن اعلمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت روابط پایدار اثر نسترن اعلمی

کتاب شناخت روابط پایدار

معرفی کتاب شناخت روابط پایدار

کتاب شناخت روابط پایدار نوشتهٔ نسترن اعلمی است و نشر نظری آن را منتشر است. همه نکاتی را که باید درباره‌ٔ زن‌‌ها بدانید، این کتاب به شما ارائه می‌دهد.

درباره کتاب شناخت روابط پایدار

گاه ساده‌ترین تغییر در رفتارتان می‌تواند تأثیر بسیار عمیقی در زندگی شما بگذارد و در نتیجه، نتایج فوق‌العاده‌ای را به بار آورد. در این کتاب به پاسخ سؤال‌هایی که همیشه در ذهن داشته‌اید می‌رسید. مسلماً همه‌ٔ انسان‌ها تمایل دارند که عشق حقیقی را در زندگی تجربه کنند. این حس دوست‌داشتن و دوست داشته شدن نیازی است که هر انسانی باید طعم خوش و لذت‌بخش آن را بچشد. در واقع این حس جاودانه، حسی است که همه ما انسان‌‌ها برای شاد زیستن به آن نیاز خواهیم داشت. وجود پرمهر عشق می‌تواند ما را نسبت به زندگی امیدوارتر کند، تا بتوانیم لحظات گذر عمرمان را با خشنودی و امید بیشتری سپری کنیم.

خواندن کتاب شناخت روابط پایدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام زنان و مردان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شناخت روابط پایدار

در مورد زن‌ها چه می‌دانید؟

دانستن حقایق

باید جرأت داشته باشید، جرأت نه گفتن گهگاه با نه گفتن و مخالفت می توانید طرف مقابل تان را بسنجید، و در حقیقت پیروزی و موفقیت از جرأت داشتن نشأت می‌گیرد، این که با قاطعیت مخالفت تان را بیان کنید و مهم ترین نکته این است که خانواده خود را در جریان رابطه خود قرار دهید. شاید گاهی اوقات با نه گفتن باعث تضعیف روحیه‌تان شوید، و همچنین گفتن اش نیز آسان نباشد اما باید شجاعت این را داشته باشید چون تنها در این صورت است که می‌توانید با حقایق روبرو شوید، این گونه همه چیز بر شما آشکار می شود. گاهی اوقات باید دل به دریا زد تا بتوانیم معنا و مفهوم، و همچنین پیچیدگی های زندگی را درک کنیم، این که از زندگی چه می‌خواهیم! کتاب شناخت روابط پایدار کتابی است که هنگام مطالعه متوجه خواهید شد که بسیاری از مطالب کتاب را در زندگی روزمره تجربه کرده اید اما با دقت به آن توجه نکرده اید. این کتاب را تقدیم دختران و زنانی می‌کنم که حتی با وجود شکست خوردن، و همچنین ضربه خوردن از عزیز ترین شان هم چنان ایستاده‌اند و مصمم به راهشان ادامه می‌دهند، تا به اهدافی که در سر دارند برسند. من صبر، تحمل و اراده‌ی آن‌ ها را با تمام وجود تحسین می‌کنم.

مسائل دیگری که برای خانم ها مبهم و غیر قابل درک است، این است که چرا برخی از مردها عقاید خانم ها را نادیده می گیرند؟ مرد ها باید بیشتر توجه کنند و درباره‌ی علایق و خواسته‌ های خانم ها بیشتر بدانند. این که چگونه می‌شود زن‌ ها را درک کرد؟ از نظر مردها، زن‌ها موجودات بسیار عجیبی هستند و پیچیدگی‌ های خاص خودشان را دارند، به‌ طوری که فهمیدن آن را بغرنج می‌دانند البته این درست است که زن‌ ها در بعضی از مسائل کمی پیچیده هستند اما شناخت روحیات و همچنین خلق و خوی آن‌ ها کار دشواری نیست بسیار می تواند ساده و قابل فهم باشد فقط باید کمی تأمل و تفکر داشته باشند در این زمینه حساس به‌ ظاهر پیچیده، زن ها گاهی اوقات بی‌دلیل بحث می‌کنند، تنها به این علت که خواسته‌ ها و حرف‌ هایشان شنیده شود. زن ها گاهی اوقات لجبازی می‌کنند، تنها به این علت که همسرشان به آن ها توجه کند. طبیعت زن این گونه است که دوست دارد مهم قلمداد شود. زنی که در مواقع حساس سکوت می‌کند و چیزی نمی‌گوید، به این نتیجه رسیده است که حرف زدنش مساوی است با بحث و جدال. شما مرد ها باید بدانید که فهمیدن خانم ها کار دشواری نیست، کافیست گوش شنوایی برای همسرتان باشید ، با رعایت این نکات می توانید در روابط با همسرتان فردی جذاب و دوست داشتنی باشید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۲۷٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان