دانلود و خرید کتاب شناخت تصویرسازی پدرام حکیم زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شناخت تصویرسازی اثر پدرام حکیم زاده

کتاب شناخت تصویرسازی

انتشارات:شهر پدرام
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شناخت تصویرسازی

کتاب شناخت تصویرسازی نوشته پدرام حکیم‌زاده است. این کتاب را انتشارات شهر پدرام منتشر کرده است. 

درباره کتاب شناخت تصویرسازی

 شهر پدرام ناشر تخصصی در حوزهٔ هنرهای تجسمی است. کتاب‌های این نشر با اطلاعاتی جامع و دقیق به همراه تصاویری کاربردی، موضوع موردبحث را برای خواننده شرح می‌دهند. این کتاب به مفهوم تصویرپردازی و آثار مشور این رشته می‌پردازد. علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند با مطالعه این کتاب در کوتاه‌ترین زمان به اطلاعات دقیق و مفیدی در زمینهٔ شناخت تصویرسازی برسند. 

هنرمندان و اندیشمندان هر یک وابسته به هنر و اندیشه‌ای هستند که با آن سر و کار دارند. هنرهایی که با «کلمه» شنیدن، سخن گفتن، نوشتن و خواندن رابطه دارند عبارتند از: موسیقی (ساز و آواز)، شعر، رمان، نمایشنامه و فیلمنامه و هنرهای نزدیک به آن و هنرهایی که با تصویر رابطه دارند، عبارتند از: هنرهای تجسمی مانند نقاشی، عکاسی، گرافیک، سینما، مجسمه‌سازی، هنرهای تزئینی، معماری و هنرهای فرعی نزدیک به آن. همه هنرها ، یا از طریق دست انسان بوجود می‌آید و یا از راه دهان، مگر در هنرهای نمایشی که با حرکات بدن، مفاهیم منتقل می‌شود.

از سوی دیگر، گرفتن پیام آثار هنری تنها از راه دو عضو چشم و گوش میسر است. یعنی منحصراً از طریق این دو عضو است که همه هنرها را می‌توان دید، شنید و دریافت. ماده واسطه ارتباط بین دست و دهان از یک سو و چشم و گوش از سوی دیگر، با صدا، کلمه، خط، رنگ، حجم و یا حرکت است. هر هنری باید حداقل بر یکی از این محمل‌ها استوار باشد و از یک یا چند تا از آنها به عنوان ماده اولیه استفاده کند. تصویرسازی هنری است که مستقیم با دیدن در ارتباط است. در این کتاب نویسنده قصد دارد اطلاعات کاملی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

خواندن کتاب شناخت تصویرسازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تصویر سازی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

حجم

۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان