دانلود و خرید کتاب از دولت عشق کاترین پاندر ترجمه ملیحه وفایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از دولت عشق اثر کاترین پاندر

کتاب از دولت عشق

معرفی کتاب از دولت عشق

کتاب از دولت عشق نوشتۀ کاترین پاندر و ترجمۀ ملیحه وفایی است. انتشارات همخونه این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر مشهور، راهی به سوی کام‌یابی را پیش روی خوانندۀ خود قرار می‌دهد.

درباره کتاب از دولت عشق

کتاب از دولت عشق دربارۀ تأثیر مهمّ قدرت عشق و محبت در زندگی انسان‌ها است.

کاترین پاندر در فصل نخست از این کتاب مشهور، از قدرت معجزۀ عشق سخن به میان آورده است؛ فصل دوم به شیوۀ برخورد ما با مشکلات می‌پردازد؛ در فصل سوم از بخشش و رهایی صحبت می‌کند. وی معتقد است که اکثر ما با نام عشق افراد را اسیر خود کرده و آزادی عمل را از آنها گرفته‌ایم. فصل چهارم کتاب، قدرت تجدید حیات عشق را بررسی می‌کند؛ در فصل پنجم و ششم، شیوۀ عملکرد ویژۀ عشق توضیح داده می‌شود؛ این فصل، درواقع به افکار و اندیشه‌های‌مان نظم می‌بخشد. پاندر در فصل پایانی این کتاب، تجربیات افراد مختلف را در ارتباط با موضوع این کتاب در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

کاترین پاندر، عشق الهی را به تصویر می‌کشد و آن را عامل اصلی کامیابی و سعادتمندی انسان می‌داند.

خواندن کتاب از دولت عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب، به کسانی که در ابتدای مسیر خودشناسی هستند؛ کسانی که در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و به افرادی که در جستجوی روشی ساده اما الهام‌بخش برای بهره‌گیری از قدرت خارق‌العادۀ عشق هستند، پیشنهاد می‌شود.

درباره کاترین پاندر

کاترین پاندر در ۱۴ فوریه ۱۹۲۷ در هارتسویل، کارولینای جنوبی، به دنیا آمد. او بنیان‌گذار کلیسای یونیتی ( «یکپارچه») در سرتاسر جهان، وابسته به کلیسای وحدت، کشیش و نویسندۀ کتاب‌های معنوی مختلفی است.

آنچه موجب ایجاد تغییرات گسترده در زندگی کاترین بوده، مرگ همسرش است. او در بسیاری از شهرهای بزرگ آمریکا و همچنین در شهرهای کوچک‌تر سخنرانی کرده است و گفت‌وشنودهایی در تلویزیون، رادیو و همچنین مصاحبه‌های متعددی با رسانه‌های نوشتاری داشته است.

برخی کتاب‌های کاترین پاندر عبارت‌اند از: قانون شفا، نیروی سعادت‌بخش عشق و قانون توانگری. او بیش از دوازده کتاب نوشته است.

بخشی از کتاب از دولت عشق

«همان طور که عبارت‌های تأکیدی عشق الهی را هر روز به کار می‌بردیم، افراد جدید، فعالیت جدید، پیشرفت و ترقی جدید به سوی سازمان سرازیر شد. چندی نگذشت که درآمدهای مالی شرکت دو برابر شد. هدایایی برای سازمان فرستاده شد و افراد بااستعداد و خوش‌ذوق و قریحه به طرف شرکت آمدند از جمله قوطی‌های رنگ و نقاشانی که مشتاق بودند به طور رایگان ساختمان را رنگ کنند. پرده‌های جدید، اسباب و اثاثیه، دستگاه تهویه، بلندگوهای جدید و سایر تجهیزات مورد نیاز فراهم شد. کل ساختمان که دربرگیرنده سازمان بود، در طی چند ماه به طرز زیبایی تغییر دکوراسیون داده شد.

این سازمان رو به سوی رشد، پیشرفت و ترقی جدید رهسپار شد. دیگر کسی درباره مشکلات قبلی صحبت نمی‌کرد و نگران نبود چرا که در حال حاضر همه چیز فوق‌العاده بود. هر چند که من دیگر با آن سازمان ارتباط ندارم، اما با گذشت چند سال از آن زمان همچنان در حال رشد و پیشرفت است. با میانجی‌گری عشق الهی، مشکلات آن سازمان برطرف شد. عشق الهی همچنان در آن گروه مشغول فعالیت است و کار خود را بی‌کم و کاست انجام می‌دهد.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۴۷۵۷۵۶
۱۴۰۱/۰۹/۲۱

چرا قیمتا انقد متفاوتند؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان