دانلود و خرید کتاب اختلالات روانپزشکی رایج در کودکان خیرالله نوریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اختلالات روانپزشکی رایج در کودکان اثر خیرالله نوریان

کتاب اختلالات روانپزشکی رایج در کودکان

معرفی کتاب اختلالات روانپزشکی رایج در کودکان

کتاب الکترونیکی «اختلالات روانپزشکی رایج در کودکان» نوشتهٔ خیرالله نوریان و سارا عابدی و فاتح روشن در انتشارات کنکاش چاپ شده است.

درباره کتاب اختلالات روانپزشکی رایج در کودکان

این کتاب در پنج فصل به موضوع «اختلالات اضطرابی کودکان»، «دوزبانگی و بیماری اتیسم»، «بیش‌فعالی»، «سوگ در کودکان» و «اختلال یادگیری» می‌پردازد. همچنین در هر فصل تعریف اختلال، انواع آن، طبقه‌بندی، سبب‌شناسی، خصوصیات بالینی، ملاک‌های تشخیصی براساس «DSM - IVIR» و مراحل درمانی آن ارائه می‌شود.

کتاب اختلالات روانپزشکی رایج در کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به روان‌شناسی کودک پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب اختلالات روانپزشکی رایج در کودکان

«اختلالات اضطرابی از جمله شایع‌ترین اختلالات روانپزشکی است که بسیار مورد مطالعه قرار گرفته است. مطالعات مکرر نشان داده‌اند که این اختلالات بیماری قابل ملاحظه، استفاده زیاد از خدمات بهداشتی و اختلال کارکرد بیش از حد ایجاد می‌کنند. مطالعات اخیر حاکی از آن است که اختلالات اضطرابی مزمن، ممکن است میزان مرگ‌و‌میر مربوط به اختلالات قلب و عروق را بیشتر کند. در حال حاضر درمان‌های قابل وصول برای اختلالات اضطرابی از مؤثرترین درمان‌ها در رشته روانپزشکی است. رویکردهای فارماکولوژیکی،شناختی - رفتاری و روانپریشی تماما در مقابله با اختلالات اضطرابی مفید تشخیص داده شده‌اند. یک وجه بسیار جالب اختلالات اضطرابی،تأثیر متقابل فوق‌العاده عوامل ژنتیک و تجربی است. در عین حال که شک نیست که ژن‌های نابه‌هنجار شخص را نسبت به حالات اضطرابی بیمارگونه مستعد می‌سازند، قرائن به‌وضوح حاکی از آن است که رخدادهای تروماتیک زندگی نیز در سبب‌شناسی اهمیت دارند. "اختلال‌های اضطرابی شامل اختلال‌هایی است که در آن‌ها یا اضطراب نشانه اصلی اختلال است یا اضطراب وقتی تجربه می‌شود که شخص نتواند از موقعیت‌های ترس‌آور معینی دوری کند یا آنکه شخص سعی کند در برابر میل به انجام دادن شعائر معین و یا فکر کردن به اندیشه‌های سمج مقاومت کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان