دانلود و خرید کتاب مبانی گام به گام متاورس عباس علاف‌صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی گام به گام متاورس اثر عباس علاف‌صالحی

کتاب مبانی گام به گام متاورس

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:
۴.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مبانی گام به گام متاورس

کتاب مبانی گام به گام متاورس نوشته عباس علاف صالحی است. این کتاب به شما کمک می‌کند متاورس را به خوبی درک کنید و کارکرد آن را بدانید.

درباره کتاب مبانی گام به گام متاورس

عبارت متاورس (Metaverse) در واقع ترکیبی از دو کلمه Meta به معنای فراتر و Verse از کلمه Universe به معنای جهان است. متاورس جدیدترین، عجیب‌ترین و هیجان‌انگیزترین پدیده در دنیای تکنولوژی اینترنت در این روزها به‌شمار می‌رود. اگر کسی از شما پرسید که متاورس چیست باید بگویید دنیا و فضای مجازی مشترک است که با واقعیت افزوده و اینترنت و واقعیت مجازی به راه می‌افتد.

بسیاری از دانشمندان عقیده دارند که متاورس مانند تجربیاتی است که در بازی‌های واقعیت مجازی و آنلاین و فیلم‌ها و کتاب‌ها تجربه کرده‌ایم، اما در حقیقت تا متاورس به وقوع نپیوندد ویژگی‌های اصلی آن مشخص نمی‌شود.

تنها ویژگی که در مورد متاورس بین آینده پژوهان و دانشمندان به طور یقین وجود دارد این است که متاورس جهانی فیزیکی و مجازی است که به کاربران اجازه می‌دهد در این جهان به سیر و سفر بپردازند. این ویژگی عجیب، هیجان‌انگیز و بسیار نوین متاورس است که آن را بیشتر به نوعی معما تبدیل کرده است که تقریبا تمام دنیا منتظر یافتن پاسخ این معما هستند.

متاورس تا چندین سال پیش تنها در فیلم‌ها و کتاب‌های علمی تخیلی به کار برده می‌شد. اما امروزه با پیشرفت شگفت‌انگیز تکنولوژی می‌توان گفت که متاورس دیگر یک رویا یا تخیل و فانتزی نیست. تلفن‌های همراه، اینترنت، فضای ابری، ارتباطات ماهواره‌ای همگی از پیشرفت‌هایی هستند که تا ۱۰۰ سال پیش هم تنها در کتاب‌های علمی تخیلی از آن‌ها نام‌برده می‌شد اما پیشرفت پرسرعت تکنولوژی باعث شده تا تمام این امکانات در زمان حال و عصر دیجیتال به وسایل و امکانات کاربردی روزانه ما تبدیل شود. در این کتاب قدم به قدم دنیای متاورس را خواهید شناخت و با آن آشنا می‌شوید.

خواندن کتاب مبانی گام به گام متاورس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مبانی گام به گام متاورس

ماهیت متاورس چیست؟

احتمالا از قبل با بازی های مانند Animal Crossing و یا Fortnite آشنا هستید. بسیاری از دانش پژوهان نیز عقیده دارند که متاورس می‌تواند شبیه بازی هایی همچون Ready Player One باشد، اما همانطور که گفتیم متاورس پدیده ای فراتر از تجربیات قبلی ما در دنیای تکنولوژی و واقعیت مجازی و واقعیت افزوده است و تنها راه برای درک آن صبر و تجربه آن است.

اما برای درک بهتر آن می توانید یک پارک مجازی که از نظر خلاقیت و اندازه نامحدود است را در نظر بگیرید که در آن هزاران نفر نیز حضور دارند و همه می توانید در یک زمان از جایی به جای دیگر منتقل شوید و همین ویژگی منحصر به فرد و بسیار نوین متاورس باعث شده تا به جدید ترین و عجیب ترین و مهم ترین پدیده فناوری و تکنولوژی چند سال اخیر تبدیل شود.

شروع فعالیت متاورس

مالک شرکت فیسبوک که پلتفرم های واتس اپ و اینستاگرام را نیز در اختیار درآورده از تابستان امسال اعلام کرده بود که قصد دارد تغییرات بزرگ و مهمی در دنیای فناوری و دیجیتال ایجاد کند و تجربه ای نوین و دور از دسترس را در فضای مجازی ایجاد کند. در پی این هدف، مارک زاکربرگ هفته پیش رسما نام فیسبوک را به متا تغییر داد و از این طریق پروژه عظیم و مهم متاورس را به راه انداخت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۵۰۰
تومان