دانلود و خرید کتاب جهنم رویایی (جلد اول) ساشا صالحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهنم رویایی (جلد اول) اثر ساشا صالحی

کتاب جهنم رویایی (جلد اول)

معرفی کتاب جهنم رویایی (جلد اول)

کتاب جهنم رویایی (جلد اول) نوشته ساشا صالحی است. این کتاب به شما کمک می‌کند به دنبال موفقیت بروید و پیشرفت کنید.

درباره کتاب جهنم رویایی (جلد اول)

تعبیر شما از موفقیت چیست؟ شاید از دیدگاه شما موفقیت همین جایگاهی باشد که امروز خیلی از آدم‌ها به آن رسیده‌اند اما از دیدگاه نویسنده تمام شکست‌ها و پیروزی‌هایی است که در مسیر رسیدن به این جایگاه تجربه کرده‌اید.

 ما باید در مسیر موفقیت باشیم ولی هیچگاه خود را موفق ندانیم و مستدام برایش تلاش کنیم.

شرایط سخت کودکی چه از نظر مالی و چه از نظر تربیتی همیشه باعث می‌گردد که دو نوع برداشت ذهنی در کودک و نوجوان شکل بگیرد و این دو برداشتِ متفاوت منجر به دو باور متفاوت و درنهایت دو رویکرد متفاوت می‌گردد. یعنی یا فرد می‌پذیرد که واقعیتِ زندگی و شرایطِ خانواده‌اش همین است و نمی‌تواند به چیزی بیش از آنچه خانواده به آن رسیده است دست یابد و با این نوع باور همیشه ضعیف و قربانی می‌ماند و مانند افراد بیچاره درگیر آه و ناله و غرغر کردن از شرایط می‌شود و یا آنکه آنقدر شرایط به او فشار می‌آورد که با خود می‌گوید یا مرگ یا زندگی. و این شرایط سخت، روحیهٔ جنگندگی او را بیدار کرده و باعث می‌شود بیشتر و سخت‌تر تلاش کند تا کمبودها و خلاهایی که در کودکی داشته است را جبران کرده و حتی به کمک خانوادهٔ خود و جهان پیرامونش بشتابد.

این کتاب قدم به قدم مسیر شما را برای ترمیم زخم‌های گذشته، آشتی با خویشتن و درنهایت پیدا کردنِ مسیر آرزوهای زمینی و آسمانی باز می‌کند. با خواندن داستان‌های این کتاب با افرادی که با ایمان در مسیر سخت رویاهای خود از تلاش خسته نشده‌اند آشنا شده و ناتوانی‌های خود را پاکسازی کرده و با تمرین‌هایی که اساتید بزرگ جهان برای شما در نظر گرفته‌اند من جدیدی را خلق خواهید کرد.

خواندن کتاب جهنم رویایی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت پیشنهاد می کنیم.

بخشی از کتاب جهنم رویایی (جلد اول)

باید به شما خبر دهم که اوضاع کشور (شرایط زندگی) به‌شدت بحرانی است. دشمن (نگرش‌ها، ترس‌ها، منفی‌نگری‌ها، دردها، بیماری‌ها، شکست‌ها، خاطرات منفی گذشته و..) اکثر شهرها را تصرف کرده است و مردم (ذهن، روح و جسم) اصلاً اوضاع خوبی ندارند.

سلطنت شما (جانشینی خدا و کنترل و حکمرانی بر زندگی‌تان) درحال فروپاشی است.

اصلاً وقت نداریم.... پس برای همین خیلی سریع وارد گود می‌شویم. مجبورم خیلی صریح و سریع بگویم اگر هنوز به آن درجه از احساس انزجار و خستگی از خود و شرایط زندگی نرسیدی که حاضر باشی هرکاری را بدون بهانه انجام دهی، ادامهٔ این کتاب را نخوان و آن را به فردی که به‌شدت محتاج تغییر است هدیه کن.

شاید از حرفم ناراحت شوی اما به‌هرحال باید درهمین ابتدا حقیقت را به تو بگویم زیرا اولین قدم در مسیر تغییر، خستگی و انزجار از شرایط موجود برای رسیدن به خودآگاهی است. من روانشناس یا سخنران انگیزشی نیستم که فقط بخواهم این کتاب را به تو بفروشم. چنین خواسته‌ای برای من که هفت سال روی خودم کار کرده‌ام و همچنان کار می‌کنم تا بتوانم منِ جدیدی خلق کنم، نگرشی بسیار کوچک است. من مربی تغییرم و اگر این کتاب جادویی نتواند حداقل ده درصد تغییر در زندگی و نگرش تو ایجاد کند، من در کارم شکست خورده‌ام. اگر می‌خواهی این را به خودت ثابت کنی که درنهایت بگویی: «دیدی این کتاب را نیز خواندم و این کلاس و دوره را هم رفتم و گوش دادم اما اتفاقی و تغییری در زندگی‌ام رخ نداد»، پس درهمین ابتدا می‌گویم که اصلاً قرار نبوده است برای تو تغییری رخ دهد. چون تو از آنها برای تغییر استفاده نمی‌کنی بلکه استفاده می‌کنی تا به جهان ثابت کنی شخصیتی قربانی و مظلوم هستی که مورد بی‌عدالتی خدا، خانواده، همسر، فرزند، دولت و جامعه قرار گرفته و نمی‌شود در مقابل این‌همه بی‌عدالتی موجود، شرایط را تغییر داد.

زیرا در این کتاب نمونه‌های دیوانه‌کننده‌ای از انسان‌ها را آورده‌ام که بارها خودم را شگفت‌زده کرده‌اند، محدودیت‌های ذهنی‌ام را کنار زده و انگیزهٔ ادامهٔ حرکت و تغییرم شده‌اند. انسان‌هایی که پدر و مادر نداشته‌اند و از کارتن‌خوابی به برترین دانشگاه جهان یعنی هاروارد رسیده‌اند. انسان‌هایی که از نظر فیزیکی دست و پا نداشته و حتی نمی‌توانند حرکت کنند اما در دانشگاه تدریس می‌کنند، کارگاه و کارمند دارند و ازدواج کرده‌اند وحتی صاحب فرزند شده‌اند. کسانی که مسافرکش فقیری در بندرعباس بوده‌اند ولی امروز در بهترین شهر و خانه در آمریکا زندگی می‌کنند. انسان‌های معتاد، بی‌سواد و بدون مدرک بسیاری را می‌شناسم که به واسطهٔ درک قوانین موفقیت و اینکه خود را لایق ثروت و موفقیت می‌دانستند، درآمد بالا به‌دست آورده‌اند و ماشین مدل بالا سوارند درحالی‌که هزاران کارمند با مدرک فوق‌لیسانس به حقوق ماهانهٔ دومیلیونی و یک ماشین پراید راضی‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

حجم

۱۰۰۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان