دانلود و خرید کتاب مهارت مدیریت جلسه دوریس پی. زیمرمن ترجمه مراد سنگرگیر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت مدیریت جلسه اثر دوریس پی. زیمرمن

کتاب مهارت مدیریت جلسه

معرفی کتاب مهارت مدیریت جلسه

«مهارت مدیریت جلسه» نوشته دوریس پی. زیمرمن( -۱۹۳۱)، است و در آن مهارت‌های مدیریت و راهبری یک نشست را برای رسیدن به بهترین و بیشترین دستاورد آموزش می‌دهد. همه ما بسته به نوع مسئولیت و شغل خود بناچار در جلساتی شرکت می‌کنیم. جلسه انجمن اولیاء و مربیان در مدرسه، جلسه دانشجویی، جلسه همسایگان در ساختمان مسکونی، جلسه شور هفتگی در شرکت، جلسه هیئت مدیره، جلسه مذاکره تجاری، جلسه هیئت وزیران، جلسه شورای امنیت، جلسه مجمع عمومی و.... در بسیاری از جلسات بعنوان عضو شرکت می‌کنیم لیکن در بعضی از جلسات ما باید جلسه را مدیریت کنیم. در اینصورت بهره‌گیری از وقت، فکر، انرژی و تجربه اعضاء در جهت اهداف جلسه به دانش، تدبیر، تجربه و درایت ما بستگی دارد. بنابراین در هر مسئولیتی که باشیم نیاز داریم که «مهارت مدیریت جلسه» را در خود توسعه دهیم. نگارنده این کتاب سعی نموده است که ثمره بیست سال تجربه خود در زمینه مدیریت و هدایت جلسات را در قالب راهنمایی ساده و کاربردی، برای افراد پرمشغله از طیف‌های مختلف جامعه که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های حجیم مدیریتی ندارند، مهیا سازد.
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
در خاتمه از حاضرین در جلسه بپرسید که آیا مسئولینی حضور دارند که گزارشی برای ارائه داشته باشند؟ این کار نه تنها صرفه‌جویی در وقت است بلکه از ایجاد این ذهنیت در میان اعضاء که سازمان با حذف نظرات افراد فاقد گزارش، آنها را به هیچ کاره تبدیل کرده است جلوگیری خواهد کرد.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷
راهنمای نوشتن صورت جلسه آنچه باید ثبت شود کلیه طرحهای تصویب یا رد شده نام ارائه دهنده طرح نام کلیه اعضای ارائه کننده گزارش (نمایندگان، رؤسای کمیته‌ها و غیره) نام کلیه کسانی که انتخاب یا انتصاب می‌شوند. تعداد رأی بدست آمده برای هر یک از طرفین موافق و مخالف که بصورت علنی و غیرعلنی اخذ و شمارش می‌شود.
کاربر ۳۲۵۸۷۳۷

حجم

۱۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۰۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۵

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان