دانلود و خرید کتاب قصه های خوب برای دختر و پسرهای خوب؛ قصه های مثنوی معنوی هستی فرخ
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه های خوب برای دختر و پسرهای خوب؛ قصه های مثنوی معنوی اثر هستی فرخ

کتاب قصه های خوب برای دختر و پسرهای خوب؛ قصه های مثنوی معنوی

معرفی کتاب قصه های خوب برای دختر و پسرهای خوب؛ قصه های مثنوی معنوی

کتاب قصه های خوب برای دختر و پسرهای خوب؛ قصه های مثنوی معنوی نوشتهٔ هستی فرخ است و انتشارات همخونه آن را منتشر کرده است. این کتاب از سری‌مجموعه قصه های خوب برای دختر و پسرهای خوبِ نشر همخونه است.

درباره کتاب قصه های خوب برای دختر و پسرهای خوب؛ قصه های مثنوی معنوی

هشتم مهر، روز جهانی جلال‌الدین محمد بلخی است که او را به نام‌های مولوی، مولانا و رومی می‌شناسند. مولانا شاعری ایرانی اما متعلق به همهٔ مردم جهان است که بیشتر اشعارش را به زبان پارسی سروده است. مشهورترین اثر این عالم فرهیخته، مثنوی معنوی است که مجموعه‌ای ۲۶هزار بیتی از حکایت‌های آموزنده اخلاقی است.

بیشتر ما ایرانی‌ها، حکایت‌های طوطی و بازرگان، دوستی خاله خرسه، طوطی کچل را از مثنوی معنوی خوانده‌ایم یا شنیده‌ایم اما میراث مولانا یک دریای بیکران است که این حکایت‌ها حتی قطره‌ای از آن نیست و اگر بخواهیم این یادگاری را برای فرزندانمان هم حفظ کنیم باید اول خودمان، با این کتاب آشنا باشیم.

ما در این کتاب چند حکایت از آنها را که کمتر شنیده‌اید برایتان نقل می‌کنید و هدفمان سیراب‌کردنتان نیست، تشنه‌ترکردن شماست برای شنیدن باقی حکایت‌های کتاب که برای خواندنشان باید شوق و ذوق داشته باشید.

خواندن کتاب قصه های خوب برای دختر و پسرهای خوب؛ قصه های مثنوی معنوی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای تمامی کودکان مناسب است.

بخشی از کتاب قصه های خوب برای دختر و پسرهای خوب؛ قصه های مثنوی معنوی

روزی روزگاری اژدهایی خرسی را گیر انداخته بود و می‌خواست او را بکشد و بخورد. خرس بینوا فریاد می‌زد و کمک می‌خواست. اما کسی نبود به دادش برسد تا این که از خوش‌شانسی‌اش پهلوانی قوی صدایش را شنید و به کمکش رفت و او را از چنگال اژدها نجات داد. خرس وقتی مهربانی آن پهلوان را دید به پایش افتاد و گفت: چطور می‌توانم محبتت را جبران کنم. دوست دارم از این به بعد خدمتگزارت شوم پس هر جا بروی با تو می‌آیم. پهلوان قبول کرد و باهم راهی شدند. نیمه‌های راه پهلوان که خسته شده بود خواست بخوابد. خرس گفت: با خیال راحت بخواب. من نگهبانی می‌دهم و مراقب اوضاع هستم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۳۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان