دانلود و خرید کتاب سلام خانم اسکاول شین (مجموعه چهار جلدی) سیدمصطفی زارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سلام خانم اسکاول شین (مجموعه چهار جلدی) اثر سیدمصطفی زارعی

کتاب سلام خانم اسکاول شین (مجموعه چهار جلدی)

معرفی کتاب سلام خانم اسکاول شین (مجموعه چهار جلدی)

کتاب سلام خانم اسکاول شین (مجموعه چهار جلدی) نوشتهٔ سیدمصطفی زارعی در انتشارات مرندیز چاپ شده است. این اولین کتابی است که با استفاده از متد فلورانس اسکاول شین و با استفاده از منابع غنی بومی تألیف شده و البته ترجمه چهار اثر نیست. محور اصلی کتاب، خودآگاهی توحیدی و بیداری معنوی است تا انسان را به نیروهای خفته در درون خود واقف نماید و با برداشتن موانع درونی و آشنایی با قوانین جهان هستی، به نیروی بیکران خداوند متصل گردد و سرشار از خوشبختی با سه عنصر: آرامش، سلامتی و موفقیت و ثروت گردد. این کتاب به محض انتشار مورد استقبال گسترده طرفداران چهار اثر و جویندگان آگاهی معنوی قرار گرفت. نظرات خوانندگان نیز در ابتدای کتاب به چاپ رسید که از نتایج شگرف به‌دست آمده گفته‌اند.

درباره کتاب سلام خانم اسکاول شین (مجموعه چهار جلدی)

- در اندیشه‌ انسان‌های عادی، این دنیا مکان فقر، بیماری، شکست و مرگ است. در حالی که بر اساس قانون معنویت، ما برای تجربه‌ای زیبا و لذت بخش و تجربه خوشبختی همه جانبه در این جهان و جهان پس از مرگ آفریده شده‌ایم.

- اگر به صفات منفی انسان نگاه کنید، همه و همه ریشه در ترس دارند. ...در حقیقت شیطان با ابزار ترس، افراد را تحت سلطه خود نگاه می‌دارد و اجازه حرکت و رشد را از آنان سلب می‌کند

- خداوند بی‌وقفه به وسیله الهامات قلبی و شهودی در حال هدایت انسان‌ها به سوی بهترین‌ها است و شیطان نیز پیوسته با صدها استدلال منطقی محکمه‌پسند به تلاش برای منصرف نمودن انسان از عمل به الهامات قلبی‌اش مشغول است. اگر انسان یاد بگیرد ایده‌ها و الهامات قلبی الهی را از خطورات ذهنی شیطانی جدا کند و الهامات قلبی را دنبال نماید، کلید گنج سعادت را یافته است.

- برای علاج بیماری‌های جسم، باید بیماری‌های فکر که همان حاکمیت شرور بر فکر و روح است را زدود و با حاکمیت خداوند یکتا و خوبی‌ها و اندیشه و احساس نیکو بر فکر و روح، شفای از تمامی بیماری‌های جسمی قطعی است.

-هر کدام از ما انسان‌ها با یک استعداد ویژه و برای انجام رسالتی خاص پا به این دنیا گذاشته‌ایم که باید آن را بیابیم و هر انسانی که رسالت و طرح الهی خود را بیابد ... اثری در عالم به‌جای خواهد گذاشت که هیچ کس غیر از او قادر به انجام آن نیست.

- اگر خواسته‌ مهمی دارید، تا تحقق کامل و رسیدن به آن، درباره‌اش با دیگران سخن نگویید. سخن گفتن، قبل از آن که کارتان محکم شود و خواسته‌تان محقق شود، آن را تباه می‌کند ... با سخن گفتن در خصوص خواسته‌ها، حسادت حسودان را تحریک نکنید.

- منتظر نمانید که ترس‌هایتان از بین برود آنگاه شروع به اقدام کنید زیرا ترس، در مسیر اقدام و عمل، رنگ می‌بازد و به تدریج ناپدید می‌شود. 

-  زمان و انرژی دو سرمایه اصلی انسان در این دنیا هستند و انسان‌های موفق، اهداف روشنی دارند و از هدر دادن زمان و انرژی برای اقداماتی که ارتباطی با اهدافشان ندارد خود داری می‌کنند.

-- بیش از ۹۹ درصد حقایق و واسطه‌ها از دید ما پنهان است و کلید‌های غیب تنها نزد خداوند است. او هزاران راه برای رسیدن شما به خواسته‌هایتان دارد اما آن‌ها را تنها زمانی بر شما می‌گشاید که به او اعتماد کنید.

کتاب سلام خانم اسکاول شین (مجموعه چهار جلدی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب سلام خانم اسکاول شین (مجموعه چهار جلدی)

اما آن کس که بخل می‌ورزد و مال اندوزی می‌کند، به جهان هستی احساس فقر و نداری ارسال می‌کند و با این کار با شتاب، فقر و نداری را به سوی خود فرا می‌خواند زیرا جهان نیز همواره برای او شرایطی فراهم می‌آورد که هر روز بیش از پیش احساس تنگدستی کند و در دلهره و اضطراب بسر برد.

با ترس از این که در آینده اتفاق بدی رخ دهد و به پول نیاز داشته باشید، از اندوختن مال بپرهیزید زیرا با این تفکر، در واقع آن اتفاق ناگوار را می‌سازید و آن پول را نیز در همان مسیر که ساخته‌اید خرج خواهید نمود. در عوض، آنچه دارید را در مسیر شادی و لذت از زندگی برای خود و خانواده‌تان خرج کنید و یا انفاق نمایید.

ترس، ابزار شیطان است تا شما را به بخل و مال اندوزی بکشاند، به خداوند یکتا اعتماد کنید و مطمئن باشید که به خزائن غیب او متصل هستید و با تکیه بر او هیچ گاه نیازمند نخواهید شد. پس با اطمینان خاطر از آنچه دارید برای خود خرج کنید و ببخشید تا خداوند یکتا درهای خزائنش را به روی شما بگشاید و شما را بی‌نیاز نماید.

این قانون را خودم بارها تجربه کرده‌ام و بدون این که به خود بیم راه دهم، پولی که در اختیار داشته‌ام را خرج کرده‌ام و اطمینان داشته‌ام که هرگاه نیاز داشته باشم، خداوند روزی‌ام را از جایی که گمان نمی‌برم، خواهد رساند و این قانون تخلف ناپذیر به درستی کار خود را انجام داده است.

قبل از این که این قوانین الهی را به یقین بپذیرم و در زندگی اجرا نمایم، با این که کارمند بودم اما در روزهای پایانی ماه دلهره داشتم که آیا موجودی فعلی حسابم کفاف مخارج زندگی‌ام را تا دریافت حقوق بعدی خواهد داد؟

نظرات کاربران

کاربر 7195684
۱۴۰۲/۰۶/۲۰

کتاب خوبیست برای تغییر دادن و دگرگون کردن حال و زندگی خود

ftm.parsaee
۱۴۰۲/۰۵/۲۰

عاااالی اصلا میخای حالت همه جوره خوب بشه باید این کتاب رو بخونی

کاربر ۶۸۳۱۴۸۲
۱۴۰۲/۰۴/۲۰

سلام کتاب سلام خانم اسکاویل شین خیلی رسا و واضح هست من نسبتا تمامی سوال هایی ک در ذهنم داشتم تونستم ازش جواب بگیرم ممنونم بابت این کتاب از آقاسید مصطفی بزرگوار محترم سپاسگزارم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۹۹ صفحه

قیمت:
۸۸,۰۰۰
تومان