دانلود و خرید کتاب خودت باش دختر ریچل هالیس ترجمه زهرا منصوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خودت باش دختر اثر ریچل هالیس

کتاب خودت باش دختر

معرفی کتاب خودت باش دختر

کتاب خودت باش دختر نوشتۀ ریچل هالیس و ترجمۀ زهرا منصوری است. انتشارات همخونه این کتاب را روانۀ بازار کرده است. کتاب، خطاب به مخاطب خود می‌گوید «صورتت را بشور». این کتاب دربارۀ یک مشت دروغ آزاردهنده و یک حقیقت مهم است.

درباره کتاب خودت باش دختر

کتاب خودت باش دختر، به همۀ زنان باارزش دنیا تقدیم شده است. ریچل هالیس در این کتاب می‌کوشد به مخاطب خود بگوید که زندگی هر فردی فقط به خودش مربوط است. این نویسنده، پیام خود را از طریق خاطرات و داستان‌هایی خواندنی بیان می‌کند. او از خوانندۀ این کتاب می‌خواهد که ابتدا دروغ‌هایی که به‌وسیلۀ جامعه یا دیگران، در مسیر پیشرفت وی قرار گرفته‌اند را بشناسد و سپس دست به خوشبخت کردنِ خویش بزند. 

کتاب خودت باش دختر می‌کوشد به زنان و دخترانی که اعتماد‌به‌نفس کافی ندارند، کمک کند.

خواندن کتاب خودت باش دختر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران خودشناسی و خودباوری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خودت باش دختر

«نگرانی‌هایم؟ خب، بعضی از بزرگ‌ترین و بدترین آنها را در این کتاب خواهی خواند؛ که امیدوارم موجب دلگرمی تو بشود، برایت سودمند و مفید واقع شود و بیشتر از هر چیز دیگر امیدوارم به این باور برسی که می‌توانی تبدیل به هر کس و هر چیزی که دوست داری بشوی دوست عزیزم.. امیدوارم در سخت‌ترین روزها به یاد بیاوری که یک حرکت به سمت جلو (یک اینچ یا یک مایل) تنها چیزی ست که نیاز داری»

معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان