دانلود و خرید کتاب هفت خوان سخنرانی سیامک کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت خوان سخنرانی اثر سیامک کریمی

کتاب هفت خوان سخنرانی

نویسنده:سیامک کریمی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب هفت خوان سخنرانی

کتاب هفت خوان سخنرانی نوشتۀ سیامک کریمی است. انتشارات کنکاش این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب، هفت مرحلۀ کنش سخنرانی را به خوانندۀ خود معرفی می‌کند. «با سخنرانی چند قدم بالاتر از دیگران بایستید».

درباره کتاب هفت خوان سخنرانی

کتاب هفت خوان سخنرانی دربارۀ شیوۀ درستِ کنش سخنرانی کردن است.

سیامک کریمی در فصل نخست این کتاب، سخنرانی و فنّ بیان را تبیین می‌کند؛ در فصل دوم به اهمیت شناختن مخاطبان هر سخنرانی، در فصل سوم به تعیین هدف و در فصل چهارم به متن سخنرانی می‌پردازد؛ فصل پنجم دربارۀ صداسازی و فصل ششم دربارۀ زبان بدن است. این کتاب با شرح اجرای سخنرانی به پایان می‌رسد.

هدف این نویسنده از نگارش چنین کتابی، توجه به این اصل است که انسان، یک موجود اجتماعی است. نویسنده باور دارد که حیات ما انسان‌ها وابسته به برقراری ارتباط تأثیرگذار با دیگر انسان‌ها است و کلام یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابزارهای این ارتباط است.

سخنرانی را می‌توان یک هنر خواند؛ هنری که معارت به شمار می‌رود و از این رو، قابلِ کسب کردن و دست‌یابی است.

خواندن کتاب هفت خوان سخنرانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کنش سخنرانی و علاقه‌مندان به خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هفت خوان سخنرانی

«هدف از پرداختن به این نکات کمک به یادگیری بهتر مطالب این کتاب است اما چگونه می‌توان بهتر مطالب را به خاطر سپرد، تکرار بیشتر یا مرور به موقع؟؟ احتمالاً اولین جوابی که به ذهنتان می‌رسد تکرار بیشتر است همچون دوران مدرسه که مطالب را با تکرار فراوان به خاطر می‌سپردیم.

اما شاید تا الان متوجه شدید که بهترین راه بخاطر سپاری مطالب مرور به موقع آن مطالب است. البته با اجازه از محضر جناب هاوس بنده یک نکته را به این موضوع اضافه میکنم که مرور به موقع باید همراه با توجه کامل به مطالب باشد.

یادم می‌یاد در دوران مدرسه یکی از دوستان قصد داشت یک مطلب تاریخی را یاد بگیرد و با صدای بلند آن مطلب را می‌خواند من که در چند قدمی او بودم پس از سه بار تکرار آن مطلب را فراگرفتم ولی دوست عزیز بنده هنوز نتوانسته بود آن مطلب را به ذهن خود بسپارد و این به دلیل عدم توجه و تمرکز وی برای یادگیری بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۴٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۴۶,۰۰۰
تومان