دانلود و خرید کتاب مبانی طراحی، توسعه و مدیریت احیایی علی محمد سامی کشکولی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی طراحی، توسعه و مدیریت احیایی اثر علی محمد سامی کشکولی

کتاب مبانی طراحی، توسعه و مدیریت احیایی

انتشارات:نشر بید
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مبانی طراحی، توسعه و مدیریت احیایی

کتاب مبانی طراحی، توسعه و مدیریت احیایی نوشته علی محمد سامی کشکولی و زهره زارع و سمانه فریدی است. این کتاب را نشر بید منتشر کرده است.

درباره کتاب مبانی طراحی، توسعه و مدیریت احیایی

از سال ۱۹۸۷ محققین و متخصصین جهانی از اروپای غربی و آمریکای شمالی و غیره، تحقیقات گسترده‌ای را در‌ مبتنی بر‌دیدگاه‌ کلاسیک طراحی و توسعه‌ پایدار‌ و‌ اصول اجرایی آن انجام داده‌اند. با‌توجه‌ به‌ ضعف‌های اجرایی دیدگاه‌ کلاسیک پایداری و‌ با‌ معرفی‌ پایداری دیدگاه جدید «طراحی و توسعه‌ احیایی» از سال ۲۰۱۱،‌ تحقیقاتی مبنی بر‌شناسایی‌ راهکارهای‌ ویژه‌ این‌ دیدگاه،‌ جهت‌ اشاعه‌ آن‌ به‌ توسعه،‌ مدیریت‌ و‌ سرمایه‌گزاری،‌ توسط‌ متخصصینی‌ از‌ جمله ریموند‌ جی‌ کول و ‌ پروفسور‌ بیل‌ رید و ‌دکتر‌ علی‌ محمد‌ سامی‌ کشکولی در موسسات بزرگی انجام شده است. در‌ این‌ راستا،‌ معماری احیایی، به عنوان رویکردی نو‌ به توسعه پایدار،‌ برای‌ اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ با‌ ارائه‌ سمینارهای طراحی و توسعه احیایی‌ توسط دکتر علی‌محمد‌سامی کشکولی،‌ وارد‌ ایران‌شد. این کتاب به شماکمک می‌کند این رویکرد را بهتر و کامل‌تر بشناسید.

خواندن کتاب مبانی طراحی، توسعه و مدیریت احیایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به زمینه‌های معماری، شهرسازی و طراحی‌شهری، توسعه، سرمایه‌گذاری و مدیریت در صنعت و تجارت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۱۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان