دانلود و خرید کتاب پنجره چهل و یکم سمیه قیامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پنجره چهل و یکم اثر سمیه قیامی

کتاب پنجره چهل و یکم

نویسنده:سمیه قیامی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب پنجره چهل و یکم

کتاب پنجره چهل و یکم نوشته سمیه قیامی است. این کتاب ۴۱ ایده برای توسعه فردی است و آن را انتشارات کنکاش منتشر کرده است.

درباره کتاب پنجره چهل و یکم

توسعه فردی راهی است برای رسیدن به آمال و آرزوهایی که ممکن است فراموششان کرده باشیم.

کتاب پیش رو سعی دارد تا چهل و یک مورد از برترین و مهم ترین نکاتی را که هر فردی برای رشد و توسعه و بالابردن کیفیت زندگی اش به آن احتیاج دارد؛ با شما در میان بگذارد. ما انسان ها در ذات خود تمایل به رشد داریم. می خواهیم زندگی خود را بهبود ببخشیم، ثروت بیشتری به دست بیاوریم، تناسب اندام و سلامتی بهتری داشته باشیم، روابط فردی و اجتماعی موثرتری را با سایر افراد زندگی‌مان بسازیم. این کتاب به شما کمک می‌کند دنیای‌تان را روشن کنید و زندگی‌ای خوشایند داشته باشید.  

خواندن کتاب پنجره چهل و یکم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی موفق پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پنجره چهل و یکم

این یک رسم دیرین است، میان جوامع و فرهنگ‌های مختلف. قدر دانی از فرد یا افرادی که باعث پیشرفت و موفقیت های ما می شوند همیشه و همه جا به عنوان یک عادت خوب و خداپسندانه مورد توجه بوده است.

اینکه بعضی آدمها در انجام این کار تعلل و کمی بی انصافی نشان می دهند، عدم درک، شعور و معرفت آنها را می‌رساند. هر انسان دانا، فرهیخته و با احساسی به خوبی می داند باید از کسانی که به هر طریقی موجبات رشد و پیشرفت او را فراهم آورده اند تشکر و قدردانی کند. فرقی نمی کند انسانها کی، کجا و چه مقدار به ما کمک کرده اند، همین که حتی یک قدم ما را به سوی اهدافمان نزدیک تر کرده باشند، شایستهٔ تقدیر هستند.

فراموش شده ترین ویژگی مهربانی شاید همان قدردانی باشد. چون آنقدر به این موضوع پرداخته و توصیه شده است که برای همه عادی شده است.

توجه داشته باشید که یک تشکر خشک و خالی تنها ده ثانیه زمان می‌برد اما تاثیرات شگفت انگیزش می توان سالها ادامه داشته باشد.

یک عبارت ساده و کوتاه مانند" متشکرم" می تواند به طرف مقابل شوق و انگیزه ای دوچندان برای ادامهٔ کمک کردن بدهد. وقتی از کسی به خاطر کاری که برای ما انجام داده است، تشکر می کنیم در واقع اعتماد او را به خود جلب می کنیم و او را برای انجام کارهای دشوارتر در قبال خودمان مصمم تر می کنیم.

کسی که از دیگران قدر دانی می کند خواه ناخواه نسبت به همه چیز دید مثبت تری پیدا می کند و خوش بینی در شخصیتش شکل می گیرد.

سپاس گزاری و قدر دانی مانند یک سپر بلا عمل می کند که ضد ضربه است و از فرد در مقابل بحرانها مراقبت می کند. از هر کیش و آیینی که باشید با قدر دانی کردن می تواند احساس خوب و مثبت به زندگی خویش وارد کنید. احساس رضایت ناشی از قدردانی به سلامت روح و جسم شما کمک شایانی می کند. هر گاه احساس فرد نسبت به خود و زندگیش مثبت و خوش بینانه بود، روحیه اش تقویت می شود و احساس شادی و سعادت در فرد رو به افزایش می رود. این فرد کمتر دچار اضطراب شده و می تواند تعادل خوبی در زندگی اش ایجاد کند و به تدریج احساسات بدی همچون کینه، نفرت و حسادت را از خود دور کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۹۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان