دانلود و خرید کتاب صفر تا صد یک پروژه مهدی شریفی زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صفر تا صد یک پروژه اثر مهدی شریفی زمانی

کتاب صفر تا صد یک پروژه

معرفی کتاب صفر تا صد یک پروژه

کتاب صفر تا صد یک پروژه؛ گام‌های یک پروژه موفق نوشتهٔ مهدی شریفی زمانی و الهه شریفی زمانی است و نشر گلسنج آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صفر تا صد یک پروژه

آیا تاکنون پیش آمده است که بخواهید پروژه یا طرحی را شروع کنید و ندانید نقطه‌ٔ شروع کجاست؟ آیا تا به حال شده است که ندانید پروژه خود را چگونه به پیش ببرید؟ بعضی مواقع در آغاز یک پروژه آنقدر سر در گم می‌شویم که از انجام آن منصرف می‌شویم. می‌گویند که پروژه را باید به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کرد؛ اما چگونه؟ می‌گویند که پروژه را باید ساده‌تر کرد؛ اما چگونه؟ شرح چگونگی شروع و انجام یک پروژه‌ٔ موفق، هدف اصلی این کتاب می‌باشد که با استفاده از تجربه مدیریت و راهبری ده‌ها پروژه‌ی موفق و ناموفق، تدوین گردیده است. در این کتاب با گام‌ها و فعالیت‌های دست‌یابی و بهره‌برداری محصول آشنا می‌شویم و با استفاده از آنها، گام به گام پروژه را به پیش خواهیم برد.

خواندن کتاب صفر تا صد یک پروژه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند پروژه‌ای را شروع کنند و باموفقیت آن را به اتمام برسانند مناسب است.

بخشی از کتاب صفر تا صد یک پروژه

در این کتاب به تدوین فعالیت‌های گام‌های مختلف یک محصول مرتبه اولی پرداخته شده است. باید توجه داشت که هر محصولی که برای بار اول به طور کلی و یا برای بار اول بعد از مدت زیادی که تولید آن متوقف شده است، تولید می‌گردد؛ نیاز به تحقیق و طراحی جدید دارد. در نوع دوم (محصولی که پس از توقف تولید، مجددا تولید می‌شود)، تحقیق و طراحی؛ بیشتر صرف به روز رسانی فناوری‌های محصول، با توجه به پیشرفت فناوری در جهان، به انجام می‌رسد. به راحتی می‌توان گفت که هر دو نوع، نیاز به تحقیق و طراحی دارند ولی در موارد مختلف، درصد وزنی متفاوتی از فعالیت‌های انجام یک پروژه، به تحقیقات اختصاص می‌یابد.

نکته‌ی اول اینکه آنچه در اینجا آمده است به‌صورت عام و برای همه‌ی پروژه‌ها نوشته شده و مسلما در یک حالت خاص ممکن است فعالیتی اضافه یا کم شود.

در این کتاب چرخه‌ی عمر محصول از دیدگاه محصول و یا به عبارت دیگر چرخه‌ی عمر اکتساب (دست‌یابی) و بهره برداری (استفاده) از محصول آمده است؛ بدین معنی که عمر محصول مطرح است نه عمر محصول در بازار. به بیان دیگر؛ از بررسی نیاز بازار و پدید آمدن ایده‌ی یک محصول، شروع شده و تا استفاده و بازنشستگی یا وارهایی آن، ادامه می‌یابد. بنابراین بحثی که در مورد دوران ورود به بازار و افول آن در بازار در چرخه ی عمر مطرح است، موضوع این کتاب نیست.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان