دانلود و خرید کتاب اطلس شناورهای دریایی جهان مهدی شریفی زمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اطلس شناورهای دریایی جهان اثر مهدی شریفی زمانی

کتاب اطلس شناورهای دریایی جهان

معرفی کتاب اطلس شناورهای دریایی جهان

کتاب الکترونیکی «اطلس شناورهای دریایی جهان» نوشتهٔ مهدی شریفی زمانی و محسن خسروی بابادی و رضا خلج در انتشارات گلسنج چاپ شده است.

درباره کتاب اطلس شناورهای دریایی جهان

افزایش روز افزون دانش دریایی و توسعه‌ی این صنعت در داخل و خارج کشور، ارتقای سطح معلومات عمومی و تخصصی در این زمینه را برای فعالان صنعت دریایی ضروری می‌سازد. به دلیل گستردگی و تنوع شناورهای موجود، ارائه‌ی یک دسته بندی جامع از انواع آنها، از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین اشاره به جزئیات شناورهای ساخته شده‌ی هر دسته، منجر به شناخت بهتر شناورها می‌گردد. این افزایش آگاهی می‌تواند زمینه ساز پیشرفت و توسعه‌ی صنعت دریایی شده و دستاوردهای زیادی به همراه داشته باشد.

در این کتاب؛ ضمن بررسی انواع دسته بندی‌های موجود در مراجع گوناگون، یک مدل دسته بندی مناسب، انتخاب و پس از بومی سازی، انواع شناورها در قالب این دسته بندی، ارائه شده است. در این دسته بندی، ابتدا شناورها در چهار گروه شناورهای؛ تجاری، تفریحی/ ورزشی، تحقیقاتی و نظامی قرار گرفته و سپس شناورهای تندرو معرفی گردیده‌اند. هر یک از این پنج گروه، خود به زیر مجموعه‌هایی تقسیم بندی شده‌اند. به منظور آشنایی بیشتر با شناورها، به یک یا چند نمونه از شناورهای ساخته شده از هر نوع، در قالب تصاویر و مشخصات جزئی آنها پرداخته شده است. 

کتاب اطلس شناورهای دریایی جهان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به علوم دریایی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۶ صفحه

حجم

۲۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۰۶ صفحه

قیمت:
۳۹۰,۰۰۰
تومان