دانلود و خرید کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین فلورانس اسکاول شین ترجمه غزال پارسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

ویراستار:مریم جمشیدیان
انتشارات:انتشارات تحول
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین نوشته فلورانس اسکاول شین است و با ترجمه غزال پارسا در انتشارات تحول منتشر شده است.

درباره کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

همه ما از مقصد نهایی و تقدیر حقیقی خود بی‌اطلاعیم و مدام دست و پا می‌زنیم تا افراد و چیزهایی را به‌دست بیاوریم که به ما تعلقی ندارند. همیشه دیده‌ایم که حاصل این تلاش‌های بیهوده چیزی به جز شکست و نارضایتی نخواهد بود. این کتاب می‌خواهد شما را هدایت کند بتوانید خوشبخت زندگی کنید. 

آن چیزی که در زندگی‌مان اسم محدودیت برایش نام‌گذاری کردیم، در حقیقت حصاری است که خودمان، دور خودمان گذاشتیم. او می‌خواهد به شما کمک کند این حصار را کنار بگذارید و بتوانید به دنبال آرزوهایتان بروید.

خواندن کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال خوشبختی‌اند پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول شین در یک خانواده‌ی کهن فیلادلفیایی در ۲۴ سپتامبر سال ۱۸۷۱‏ به دنیا آمد. او تصویرگر کتاب و هنرمندی آمریکایی بود که از اواسط عمرش تصمیم پیوستن به فرقه اندیشه نو کرد و به‌عنوان نویسنده‌ای متافیزیکی کتبی در ترویج دیدگاه‌های این فرقه کتاب‌هایی نوشت.

او سالیان زیادی در نقش سخنران و نقاش، شهرت داشت و با توانایی خود در شفا بخشیدن، به هزاران نفر از مردمانی که در زندگیشان مشکل و گره داشتند کمک کرد. او سال‌ها مشغول تدریس دانش الهی در نیویورک بود. افراد زیادی در کلاس‌هایش شرکت می‌کردند و از این راه، پیام‌های معنوی را به به بخش زیادی از مردم مشتاق می‌رساند. بزرگ‌ترین راز موفقیت فلورانس اسکاول شین در سادگی او بود؛ او همواره خودش بود، ساده و بی‌تکلف. او هرگز تمایل نداشت دارای نفوذی تحمیلی باشد، به همین دلیل انسان‌های زیادی که نتوانسته بودند از طریق سنت‌های قدیمی‌تر، پیام معنویت را دریافت کنند به سمت او جذب می‌شدند. هرچند او بسیار معنوی و روحانی بود، و معمولاً این معنویت و روحانیت را در پس برخورد ساده و راحت با موضوع مورد بحث پنهان می‌کرد. او هیچ گرایش فنی و فرهنگستانی نداشت و با مثال‌های عملی و روزمره به دیگران آموزش می‌داد.

از کتاب‌های دیگر او که قبل از مرگش منتشر شد می‌توان به بازی زندگی و شیوه آن، کلام تو عصای معجزه گر تو است، راهی نهان به‌سوی پیروزی اشاره کرد و آثار او که بعد از مرگش منتشر شده‌اند عبارتند از: قدرت کلام ، چهار اثر از اسکاول شین ، افسون گذرگاه شهود

بخشی از کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین

خوشبختانه قانون معنویت به هر دو شکل عمل می‌کند و می‌توان با استفاده از آن شرایط فلاکت‌بار و فقیرانه را به وفور نعمت تبدیل نمود. در یک روز داغ تابستانی، خانمی نزد من آمد تا روشی برای ثروتمند شدن به او بیاموزم. افسرده و پریشان بود و تمام دارایی او در این دنیا هشت دلار بود. به او گفتم: «نگران نباش ما همین هشت دلار را به نام خدا متبرک خواهیم کرد؛ همان‌طور که عیسی مسیح به نان‌ها و ماهی‌های ما برکت داد و آن‌ها را هزار برابر کرد. چرا که هر انسانی قدرت متبرک کردن، بهبود بخشیدن و ثروتمند شدن را دارد.»

او پرسید: «باید چه کنم؟» جواب دادم: «از حس شهودی خود استفاده کن. هر آنچه را که به دلت افتاد انجام بده. جایی برو که دلت می‌گوید و کاری را انجام بده که دلت می‌خواهد.» منظور از حس شهودی همان چیزی است که از درون آدمی به انسان الهام می‌شود و او را هدایت می‌کند. این حس شهودی راهنمای بدون خطای ما است و در بخش‌های بعدی به تفصیل درباره آن صحبت می‌کنم.

خانم گفت: «نمی‌دانم اما حس می‌کنم دلم می‌خواهد به خانه‌ام بروم. پول کافی برای پرداخت کرایه ماشین را دارم.» خانه او در شهری دور افتاده بود و ظاهری محقر داشت. ذهن استدلالی یا همان عقل به او می‌گفت که بهتر است در نیویورک بماند، کاری پیدا کند و پولی به‌دست آورد.

به او گفتم بهتر است به خانه برود و به حس شهودی خود توجه کند. قبل از رفتن او در حضور خودش، این کلمات را بلند ادا کردم: «خدای بزرگ و لایتناهی راه را برای وفور ثروت در زندگی این خانم باز خواهد کرد، این خانم مغناطیسی مقاومت‌ناپذیر برای جذب تمام چیزهایی است که حق الهی اوست.» از او خواستم که این عبارات را دائم تکرار کند. او بلافاصله به سمت خانه خود رفت. یک روز در تماس تلفنی با خانمی، نشانی یکی از دوستان قدیمی خود را پیدا کرد. از طریق این دوست قدیمی به روشی معجزه‌آسا هزاران دلار به‌دست آورد. او هر بار که مرا می‌بیند، می‌گوید: «داستان خانمی را که با هشت دلار و یک الهام قلبی نزدت آمده بود برای دیگران بازگو کن.»

در مسیر زندگی همواره وفور نعمت و ثروت وجود دارد. اما این فراوانی زمانی به زندگی ما می‌آید که آن را باایمان، آرزو و کلام درست به سمت خود بخوانیم. در تعالیم و آموزه‌ها بسیار گفته شده است که از «تو حرکت از خدا برکت». پس کافی است اولین گام را برداریم. عیسی مسیح می‌گفت: «خود فرد باید با صراحت اولین گام را بردارد.»

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین (خلاصه کتاب)
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر از فلورانس اسکاول‌شین (خلاصه کتاب)
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر از فلورانس
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
مسیر جادویی شهود
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر
فلورانس اسکاول شین
بازی زندگی
فلورانس اسکاول شین
خلاصه کتاب چهار اثر فلورانس
فلورانس اسکاول شین
بازی زندگی و چگونگی آن (خلاصه کتاب)
فلورانس اسکاول شین
معجزه شهود
فلورانس اسکاول شین
چهار اثر
فلورانس اسکاول شین
کلام تو عصای معجزه‌آسای تو (خلاصه کتاب)
فلورانس اسکاول شین
بازی زندگی
فلورانس اسکاول شین
قدرت کلام (خلاصه کتاب)
فلورانس اسکاول شین
فرمان های شفابخش
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه