دانلود و خرید کتاب آموزش لباس شب و عروس (دوره مقدماتی) معصومه آشوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش لباس شب و عروس (دوره مقدماتی) اثر معصومه آشوری

کتاب آموزش لباس شب و عروس (دوره مقدماتی)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش لباس شب و عروس (دوره مقدماتی)

کتاب آموزش لباس شب و عروس (دوره مقدماتی)؛ تحولی نو در عرصه آموزش نوشتهٔ معصومه آشوری است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش لباس شب و عروس (دوره مقدماتی)

این کتاب آموزش خیاطی و روش دوخت لباس‌های شب و عروس است. در این کتاب می‌توانید طرز دوخت لباس‌ها را روی الگو بیاموزید و خودتان نیز همزمان با نویسنده در خانه الگوی لباس مربوطه را بکشید. در این کتاب، طرز دوخت چندین دامن، دکلته، پیرهن، یقه و لباس مجلسی آموزش داده شده است. در انتها نیز می‌توانید عکس لباس‌ها را به صورت کامل ببینید.

خواندن کتاب آموزش لباس شب و عروس (دوره مقدماتی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمام خیاطان و دوزندگان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش لباس شب و عروس (دوره مقدماتی)

در این افراد کیست خوردگی هایی از سمت کارور و یقه جلو به سمت گوشه سرشانه در سمت حلقه آستین ایجاد می شود. این افراد سرشانه مستطیلی دارند. از گوشه سرشانه پشت و جلو ۱-۲ cm پایین بیایید نقاط A و B . نقطه A را به گوشه یقه پشت و نقطه B را به سمت نوک سینه وصل کنید این خطوط را برش دهید ۰/۵-۱ cm اوازمان دهید، سپس فرم حلقه را آرایش کنید.

در مورد سرشانه های افتاده پیشنهاد می شود از اپل استفاده شود، در غیر اینصورت از سرشانه جلو و پشت ۰/۵-۱ cm پایین آمده، به یقه جلو و پشت وصل کنید و این قسمت را دورریز کنید.

در هنگام کنترل باسن اگر باسن باسن + ۳-۲ cm خیلی بیرون تر از خط وسط پشت بیفتد مثلاً حدود ۴ cm، خط باسن را از سمت وسط پشت حدود ۲ cm خارج می شویم و به کمر امتداد می‌دهیم از باسن به پایین را نیز تا قد لباس ادامه می دهیم. سپس ساسون پشت را تا قد لباس ادامه می دهیم و برش دهید سپس مقدار باقیمانده را به طرفین ساسون اوازمان می‌دهیم پس از آن ساسون را مجدداً طراحی می‌کنیم.

 توجه: در موارد این چنینی که برای رفع ایراد اندامی مجبور به استفاده از ساسون پشت می شویم لباس باید در قسمت پشت برش دار باشد. در غیر اینصورت الگو کیست دار می‌شود.

گودی کمر ۱: گودی کمر ۱ را می توانید در همه لباس ها بگیرید حتی اگر احساس کنید شخص به آن نیاز ندارد. به این صورت که روی خط کمر ۱ cm لقی می گیریم، این ۱ cm را از قد الگو پایین آمده تا به قد لباس آسیبی وارد نشود.

گودی کمر ۲: برای افرادی که گودی کمر زیاد و باسن برجسته دارند، خط ساسون را تا قد لباس ادامه می دهیم این خط را قیچی کرده و یک طرف ساسون را برش می زنیم ۳ cm از تقاطع وسط پشت بالا رفته و الگو را در این نقطه ثابت می کنیم. سپس سمت دیگر الگو را نیز به آن می رسانیم، بعد به اندازه ای که الگو از روی باسن روی هم آمده است، از قسمت پهلو بیرون آمده و خط پهلو را مجدداً به صورتی طراحی می کنیم تا الگو به حالت اول خود برگردد، پس از آن اندازه ای که از خط کمر بالا رفته بودیم را از قد لباس پایین آمده و به پهلو وصل می‌کنیم.

از قد دامنی که ۱۰ cm کم شده و دور باسن یک دامن نیم کلوش می کشیم. تمام کلوش هم می توان استفاده کرد برای دامن های خیلی بزرگ. اگر دامن دنباله دار است یک طرف آن را دنباله دار می کنیم. این الگو از پارچه ژپون دولای بسته برش می‌خورد.

خطوط فنر را روی آن مشخص می کنیم و روی آن لیفه می گذاریم. اگر کار دنباله دار است می توانیم برای مسیر لیفه دنباله را مدنظر قرار دهیم و هم راستا با آن مسیر لیفه ها را مشخص کنیم، یکی از لیفه ها برای ژپون ها همیشه در دمپا متصل می‌شود.

تکه بالا را یک مستطیل از پارچه متقال به طول دور باسن با در نظر گرفتن جای دوخت ها و عرض آن مقداری که از دامن کم شده بود  ۱۵ cm + جای کش، سپس دوخته می‌شود و کش هم به آن وصل می‌شود و به بالای ژپون آماده شده متصل می شود به صورت سرخود یا جدا با لباس استفاده می‌شود.

نظرات کاربران

کاربر 5260906
۱۴۰۱/۰۷/۲۸

کتاب خیلی خوبیه الگو ها رو خوب و روان توضیح داده 😍

کاربر 652683
۱۴۰۲/۱۲/۱۰

سلام نمیشه ادامشو که جلد دومشه هم قرار بدید لطفا؟ اخه برا خرید فیزیکی موجود نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان