دانلود و خرید کتاب دستور زبان ساده و روان محمد برجعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دستور زبان ساده و روان اثر محمد برجعلی

کتاب دستور زبان ساده و روان

نویسنده:محمد برجعلی
انتشارات:میراث ماندگار
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دستور زبان ساده و روان

کتاب دستور زبان ساده و روان نوشته محمد برجعلی است. این کتاب را نشر میراث ماندگار منتشر کرده است. این کتاب را نویسنده پس از ۲۵ سال تدریس نوشته است. 

درباره کتاب دستور زبان ساده و روان

زبانن و ادب فارسی به‌ویژه سروده‌ها و گفتار شیرین و سراسر لطیف شعرا و ادبای گران‌قدر این کهن مرز بوم، طراوت روح و صفای ضمیر را به همراه دارد. پی بردن به زیبایی‌ها، آرایه‌ها، درک نقش واژگان و وقوف بر دستور زبان فارسی، بر دریافت بهتر مفاهیم و لذّت انس با آثار ادبای پارسی زبان می‌افزاید و این امر، در سایه سار دوستی و مؤانست با دستور زبان فارسی که ضرورتی کتمان ناپذیر است، تحقق پذیرتر می‌کند.

نوع مطالب دستور زبان فارسی و ویژگی‌های آن، تدریسی را می‌طلبد که با شیرینی، لذّت و آسانی همراه باشد. بیان ساده و قابل فهم مطالب دستور، همراه با مثال‌های آسان و توضیح روشن، از نکاتی است که در این اثر مدرن بوده اس.

پراکندگی نکات دستور در کتب درسی و آموزشی، همچنین در انواع کتب کمک درسی و عدم ارتباط پیوسته و منطقی مطالب، از دیگر اشکالاتی بود که برای رفع آن نویسنده تلاش کرده است کتابی جامع فراهم آورد. مجموعۀ حاضر، برای تمامی مقاطع تحصیلی حتّی دانشجویان و دبیران محترم قابل استفاده است و در رفع ابهامات ذهنی و یادآوری دانسته‌های پیشین آنان مفید خواهد بود. همراه کتاب برای ممارست بیشتر، تمارین و آزمون هایی آمده است که می‌توان با پاسخگویی آنها، به مرور و پایدار ساختن یادگیری‌ها پرداخت. 

با توجّه به فراوانی و تعدّد نکات دستور، سعی بر آن شد تا با انتخاب نکات ضروری‌تر، علاوه بر بیان اهمیت مطالب، از نقصان و  اضافه گویی مطالب و حجیم شدن کتاب پرهیز شود.

خواندن کتاب دستور زبان ساده و روان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شناخت بهتر زبان فارسی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان