دانلود و خرید کتاب آنجا سفارت نبود محمدمهدی مزارعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آنجا سفارت نبود اثر محمدمهدی مزارعی

کتاب آنجا سفارت نبود

معرفی کتاب آنجا سفارت نبود

کتاب آنجا سفارت نبود؛ گزیدهٔ اسناد لانه جاسوسی نوشتهٔ محمدمهدی مزارعی است و میراث ماندگار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آنجا سفارت نبود

این کتاب خلاصه‌ای از اسناد به‌دست‌آمده از سفارت سابق آمریکاست که توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام تدریجاً و به صورت چندین جزوه منتشر شده است

 از آن جایی که اکثر قریب به اتفاق نسل جدید این اسناد را ندیده و نخوانده‌اند و فقط کلیاتی از ماجرای تسخیر و اسناد به دست آمده را می‌دانند و در مواقع رجوع به کتاب با حجم انبوهی از اسناد روبه‌رو می‌شدند، نویسنده درصدد برآمد اسناد گویا و با صراحت بیشتر را موضوع‌بندی کرده و در قالب این کتاب منتشر کند. این اسناد را که شامل اطلاعات بسیار مهم و حساسی است، خیلی از افراد از نزدیک هم ندیده‌اند. بازخوانی این اسناد به همهٔ ما کمک خواهد کرد تا گوش به زنگ باشیم که شبیه چنین توطئه‌ها برایمان رخ ندهد.

خواندن کتاب آنجا سفارت نبود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که در زمینهٔ تاریخ معاصر ایران تحقیق می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آنجا سفارت نبود

می‌بینیم که سفارت آمریکا چگونه در جهت تسلط مویرگی خود بر تمام شئونات مملکت، افراد را با رشوه و تطمیع در چنگ خود میگیرد و چگونه مرجع و مجمع و پناه عناصر ضد انقلاب شده است و در قالب ها پوشش های مختلف در صدد خبرگیری و جاسوسی از اطلاعات کشور است.

سال‌هاست که استکبار جهانی، شریان‌های اقتصادی وحیاتی قسمت بزرگی ازجهان، بخصوص ایران را زیر سلطه همه جانبه خود قرار داده است. مدت هاست منابع اولیه سرزمین زرخیز ایران که یکی از مناطق حساس اقتصادی جهان است توسط آمریکا و هم پیمانانش به تاراج رفته است کشاورزیش تخریب گشته و صنعت مونتاژ و بازار کالاهای ساخته شده غربی به او تحمیل شده است.

سال هاست که برنامه ریزان آمریکایی برای اقتصاد ایران برنامه ریخته اند و نکته آنکه در هر طرح اقتصادی دو هدف زیر را اجباراً همیشه اصل واساس فعالی تهای خود قرار داده اند:

۱ـ متلاشی کردن هرچه بیشتر اقتصاد بومی ایران و وابسته تر کردن روزافزون هر واحد اقتصادی به غرب به ویژه آمریکا یعنی رشد سرمایه داری وابسته.

۲ـ کوشش جهت اجرای برنامه های اقتصادی طراحی شده درغرب که ماحصل آن بر بادرفتن منابع اولیه، ایجاد اقتصاد مصرفی وانحصاری شدن بازار فروش به وسیله کالاهای ساخته شده غربی است که منجر به پشتیبانی از سرمایه داری وابسته می گردد.

اما با رشد انقلاب اسلامی ایران و قیام آگاهانه و هدفمند ملت انقلابی ایران، آخرین ”دژ“ استکبار هم درهم شکست و نه تنها توطئه ها را نقش بر آب کرد که اسنادشان را در معرض دید همگان قرار داد تا مردم ایران بیش از پیش با ماهیت پلید این دشمن قسم خورده آشنا شوند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

حجم

۲۴۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۳۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان