دانلود و خرید کتاب نغمه عشق زیر باران آناند کومار ترجمه زهرا جیرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نغمه عشق زیر باران اثر آناند کومار

کتاب نغمه عشق زیر باران

نویسنده:آناند کومار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۲از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نغمه عشق زیر باران

رمان عاشقانه نغمه عشق زیر باران اثری از آناند کومار با ترجمه زهرا جیرانی می‌باشد که توسط انتشارات آوای آرامش منتشر شده است.

درباره کتاب نغمه عشق زیر باران

رمان نغمه عشق زیر باران را آناند کومار به رشته تحریر درآورده و خانم زهرا جیرانی مترجم کتاب در سال ۱۳۹۹ ترجمه کرده و بازار عرضه نمودند این رمان هندی انگلیسی که روابط رمانتیک و عاشقانه می‌گوید موقعیت‌های چشمگیری را در عرصه ادب و هنر کسب نموده است.

خواندن کتاب نغمه عشق زیر باران را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

کتاب نغمه عشق زیر باران برای دوستداران رمان و داستان‌های عاشقانه به رشته تحریر درآورده است.

بخش‌هایی از کتاب نغمه عشق زیر باران

چگونه می‌توان دختری ۲۳ ساله که رؤیاهایی به وسعت یک اقیانوس داشت را توصیف کرد؟ دختری زیبا و درعین‌حال بلندپرواز که بیش از اطرافیانش به روحیه و احساسات خودآگاه بود و درون قلبش جایگاهی امن را به من اختصاص داده بود۔ او کارهای زیادی در اوقات فراغتش انجام می‌داد اما بازی بدمینتون و گوش‌دادن به موسیقی از کارهای موردعلاقه‌اش بود. زمانی که تصمیم گرفتم او را رها کنم، او تنها لبخند می‌زد تا مانع جاری شدن اشک‌هایش شود.

باوجود این که از آن ماجرا دو سال می‌گذرد، اما هنوز هم به او فکر می‌کنم؛ مایلم بدانم چه اندازه برای او اهمیت داشتم یا این که در لیست چیزهایی که به آن‌ها عشق می‌ورزید، در چه جایگاهی بودم؟ اگر این سؤال را دو

سال پیش از او پرسیده بودم، بی شک می‌گفت: در صدر لیستی همیشه هنگامی که به من احتیاج داشت بی شک کنارش بودم اما درست زمانی که بیش از هروقت دیگری مرا عاشقانه دوست داشت، رهایش کردم۔

روزهایی را به یاد می‌آورم که لحظات خوشی را برای او رقم می‌زدم تا جایی که از شدت خنده، به گریه می‌افتاد، حال با انبوهی از خاطرات به جایی که آخرین بار او را دیده بودم، بازمی‌گردم.

نظرات کاربران

nadia_hz
۱۴۰۳/۰۱/۳۰

به نظرم کتاب خوب و زیبایی بود فقط تنها مشکلی که من باهاش داشتم این بود که راهول عشقشو اعتراف نمیکرد ولی در کل زیبا بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
تومان