دانلود و خرید کتاب ساختار فکری نوین برای کسب و کارهای نوین ساندرا اشپیلبرگ ترجمه مهدیه عبادوز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ساختار فکری نوین برای کسب و کارهای نوین اثر ساندرا اشپیلبرگ

کتاب ساختار فکری نوین برای کسب و کارهای نوین

امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ساختار فکری نوین برای کسب و کارهای نوین

کتاب ساختار فکری نوین برای کسب و کارهای نوین نوشته ساندرا اشپیلبرگ است و با ترجمه مهدیه عبادوز در انتشارات به‌پویش منتشر شده است. این کتاب ۱۰ تغییر مدل ذهنی برای راه اندازی شرکت رویایی‌تان را به شما نشان می‌دهد.

درباره کتاب ساختار فکری نوین برای کسب و کارهای نوین

کتاب ساندرا شپیلبرگ برای تمام مؤسسان یا هرکسی که ایدهٔ راه‌اندازی کسب‌وکاری را دارد مفید است و باید خوانده شود. او در مورد چگونگی غلبه بر بسیاری از چالش‌هایی که مؤسسان با آن روبه‌رو هستند، با مهربانی راهنمایی‌های مفیدی را ارائه کرده است.

اگر به شروع یک کسب‌وکار فکر می‌کنید، کتابِ ساختار فکری نوین برای کسب‌وکارهای نوین، کتاب موردنظر برای مطالعهٔ شماست. پیشنهادهایی که در داستان‌های ساندرا بیان می‌شود، تعداد زیادی از نمونه‌های الهام‌بخش عمیقی را ارائه می‌کند.

نویسنده قبل از اینکه راهتان را روشن کند اول چند افسانهٔ سمی و خطرناک را که دربارهٔ کسب‌وکارهای نوین و نوپا وجود دارد را در ذهن شما از بین می‌برد. این افسانه‌ها از فرمول شکسته و منقضی شدهٔ قدیمی نشأت می‌گیرند و برای مقولهٔ کارآفرینی که حتماً به آن باید بپردازد بسیار محدودکننده، آسیب‌زننده است و حتی مضر. این کتاب به شما کمک می‌کند تا اول ذهنتان را پاک کنید و بعد به‌سراغ شروع کسب و کار بروید. 

خواندن کتاب ساختار فکری نوین برای کسب و کارهای نوین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شروع کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب ساختار فکری نوین برای کسب و کارهای نوین

از میان تمام افسانه‌های کسب‌وکار، با خطرناک‌ترین آن شروع می‌کنم: اعتقاد بر این است که تا زمانی که یک اکانت قوی در فیس‌بوک یا در گوگل ایجاد نکرده‌اید، شما و شرکتتان هیچ‌چیز نیستید. این موضوع نمی‌تواند دور از حقیقت باشد. اصطلاح تک‌شاخ به کسب‌وکار نوپایی می‌گویند که ارزش آن یک میلیارد دلار به بالا باشد. این واژه (تک‌شاخ) در سال ۲۰۱۳ توسط یک سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر به نام آیلین لی، ابداع شد که یک حیوان افسانه‌ای را برای نشان دادن کمیاب بودن استارتاپ‌های جذاب برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرد و با خود به جلسه آورده بود. شما همواره باید ادامه دهید و اهداف جاه‌طلبانه داشته باشید، اما بدانید که بسیاری از شرکت‌ها بدون اینکه به یک اسطوره و یا یک تک‌شاخ استارتاپی تبدیل شوند، می‌توانند تأثیر بزرگی بر بازار داشته باشند. درست زیر تک‌شاخ‌ها؛ شیرها، زرافه‌ها، اسب‌ها، آهوها و انواع حیوانات ارزشمند واقعی دیگری را می‌توانید پیدا کنید.

افسانهٔ ۲: شما کسب‌وکارتان هستید.

نه، نیستید! شما کسب‌وکارتان نیستید. شما انسانی هستید که سعی می‌کند در دورانی که در این کرهٔ خاکی فراهم شده، زندگی پرمعنایی داشته باشد. ممکن است سه، پنج، ده یا بیست سال از عمر خود را صرف کار در شرکت خود کنید که ممکن است بیش از این یا کمتر از این زندگی کنید. کسب‌وکار شما جای شما و وجود شما نیست و شما نیز جای کسب‌وکارتان نیستید. این یک افسانهٔ مهم و اشتباه است که باید زودتر از ذهن‌ها حذف شود، زیرا اگر روزی کسب‌وکار شما بمیرد، به این معنی نیست که شما هم می‌میرید.

افسانهٔ ۳: شما به یک مؤسس احتیاج دارید.

شما به یک مؤسس نیاز ندارید و درواقع داشتن یک مؤسس می‌تواند بر توانایی شرکت شما برای موفقیت تأثیر بگذارد. تحقیقات نشان می‌دهد شرکت‌هایی که توسط مؤسسان انفرادی ایجاد شده‌اند بیش از شرکت‌هایی که توسط تیم مؤسسین راه‌اندازی شده‌اند، دوام می‌آورند. علاوه بر این، کسب‌وکارهایی که توسط مؤسسان انفرادی ایجاد شده‌اند نسبت به کسب‌وکارهایی که توسط دو یا چند مؤسس شروع به کار کرده‌اند، درآمد بیشتری به دست می‌آورند. پس انتظار برای جذب مؤسس و تلاش برای برقراری پیوند با یکدیگر را فراموش کنید. شما همهٔ قدرت تأسیس موردنیاز کسب‌وکار خود هستید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۳۲۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان