دانلود و خرید کتاب آزمون های کاربردی در فوتبال برتر یحیی کیان‌مرزبناب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزمون های کاربردی در فوتبال برتر اثر یحیی کیان‌مرزبناب

کتاب آزمون های کاربردی در فوتبال برتر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آزمون های کاربردی در فوتبال برتر

کتاب آزمون های کاربردی در فوتبال برتر نوشته یحیی کیان مرزبناب است. این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فوتبال پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کتاب آزمون های کاربردی در فوتبال برتر

فوتبال کلاسیک گذشته امروزه به یک فوتبال برتر سریع و تهاجمی با شاخص‌های آمادگی جسمانی بالا مانند جهش‌های سریع، دویدن‌های سرعتی کوتاه، استارت‌ها و توقف‌های ناگهانی، چابکی و تغییر مسیرهای شدید همراه با پرش‌ها و فرودهای مداوم و پایدار با شوت‌های قوی و محکم از فاصله دور، تبدیل شده است به طوریکه امروزه در فوتبال برتر جایی برای کوچکترین خطا و سهل انگاری تکنیکی و تاکتیکی مربی و بازیکن در مسابقات یا خطای آزمون های پزشکی- ورزشی و برنامه ریزی تمرینی از طرف مربیان بدنسازی و پزشکان تیم وجود ندارد.

مشخصات فردی و توانایی‌های جسمانی هر بازیکن در شرایط بحرانی و استرس متفاوت است و هر بازیکنی بسته به توانایی‌ها و ویژگی‌های جسمانی و روانی خود واکنش نشان می‌دهد. بنابراین شاخص‌های فیزیولوژیکی، آنتروپومتری و جسمانی بازیکنان در بازی‌های فوتبال از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار هستند و مربیان فوتبال برای تصمیمات نهایی خود در انتخاب و یا جذب بازیکنان جدید به نتایج آزمون‌های سنجش و اندازه‌گیری فاکتورهای تصمیم گیرنده ویژه فوتبال نیاز دارند.

کتاب آزمون‌های کاربردی در فوتبال برتر جهت برنامه‌ریزی تمرینی و پیشگیری از آسیب در فوتبال، با آگاهی و شناخت از امکانات و تجهیزات موجود در تیم های فوتبال ایران در تمامی رده های سنی و تیمی، آزمون های سنجش و اندازه گیری مورد نیاز مربیان فوتبال، مربیان بدنسازی، تیم‌های پزشکی ورزشی و به ویژه آزمونگران عملکردی ورزشکاران، با توضیحات ساده و کاربردی شیوه اجرای این آزمون‌ها به صورت مختصر و مفید تهیه و تنظیم شده است.

خواندن کتاب آزمون های کاربردی در فوتبال برتر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به فوتبال پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

مجتبی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

قیمتش به شدت زیاده

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۷٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان