دانلود و خرید کتاب ریزعادت ها استفان گایز ترجمه یاسمین شریف‌پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب ریزعادت ها

کتاب ریز عادت‌ها: عادت‌های کوچک، نتایج بزرگ نوشته استفان گایز، است. این کتاب را نشر طاهریان منتشر کرده است. معروف‌ترین استراتژی‌های رشد شخصیتی را که طبق انتظار فاقد انسجام هستند آشکار می‌کند و نشان می‌دهد چرا ریز عادت‌ها مؤثرترین و مطمئن‌ترین روش برای ساخت عادت‌های جدید و سالم هستند.

درباره کتاب ریزعادت ها

هفت بخش اصلی در ریز عادت‌ها وجود دارد. هدف اصلی این کتاب کمک به شما به شکل دائمی و سالم در زمینۀ رفتارهای همیشگی زندگی خودتان است. سه بخش اول در مورد ساخت عادت، مغز، قدرت اراده، انگیزه و چگونگی ارتباط آن‌ها با یکدیگر بحث می‌کند. دو بخش بعدی به بحث پیرامون نتایج علمی و منطقی در مورد چگونگی به‌کارگیری این اطلاعات به بهترین شکل می‌پردازد. سه بخش آخر نشان می‌دهد که چگونه این موارد را به کار گیرید. هفت بخش با جزئیات بیشتر بیان شده است ...

بنیاد سه بخش اول در مورد مفهوم اعمال روزانه و کوچک است؛ در دو بخش بعد، در مورد علت وجود این مسئله و چگونگی عملکرد حتمی آن بحث می‌کنیم. ریز عادت‌ها مؤثرترین مسائل برای یک نگرش مناسب است و این بخش به شما این نگرش را خواهد داد. چه چیزی آن را بنیاد نهاده است: اتصال بین راهبرد ریز عادت‌ها و هر مسئله‌ای در مورد تغییر عادت را تا این مرحله یاد گرفته‌ایم.

خواندن کتاب ریزعادت ها را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

این کتاب برای کسانی مناسب است که به‌راحتی انگیزه خود را در مسیر اهدافشان از دست می‌دهند، و یا به دنبال تغییر عادات جدید و مفید در زندگی‌شان هستند.

درباره استفان گایز

استفان گایز نویسنده، بلاگر و کارآفرین پرفروش بین‌المللی است. کتاب‌های وی به ۱۸ زبان ترجمه شده است. گایز به دلیل ارائه استراتژی‌های تغییر رفتار در کلاس جهانی بسیار فعال در یک لفافه طنز شناخته شده است. استفان در نزدیکی دنیای دیزنی در اورلاندو، فلوریدا زندگی می‌کند.

بخش‌هایی از کتاب ریزعادت ها

ماه‌ها قبل، یک تفکر بسیار خلاقانه و یک کتاب حل مسئله را به نام اسباب‌بازی‌های اندیشمندان خوانده بودم که توسط مایکل میچالکو نوشته شده بود. یکی از "اسباب‌بازی‌های " خلاقی که در موردش صحبت می‌کرد چهره‌های اشتباه بود. در چهره‌های اشتباه، شما به شکل متضاد مسئله‌ای را بررسی می‌کنید که در حال حاضر در موردش فکر می‌کنید و ایده‌های خلاقی را می‌بینید که از آن منشأ می‌گیرد. یک مثال ساده: به‌جای ساختن یک آسمان‌خراش، چه می‌شود اگر شما یک ساختمان عمیق درون زمین بسازید؟ این مسئله موجب تولید ایده‌هایی خلاق توسط اجبار نمودن ذهن شما برای کوچک کردن و دیدن طیف احتمالات است.

یک مسئله دارم که باید حل شود و این تکنیک درون ذهنم به وجود آمد، بنابراین در مورد عملی مخالف با یک تمرین سی دقیقه‌ای فکر کردم. خوردن بستنی و تماشای تلویزیون عملی مخالف با ورزش بود؛ بنابراین متوجه شدم که یک سی دقیقۀ کامل فقط همانند یک چالش عظیم در آن لحظه به نظر می‌رسد (به‌عبارت‌دیگر اورست). حالت متضاد دیگری که بررسی کردم، می‌توانست مقدار تمرین باشد. چه می‌شود اگر به‌جای این تعهد سی دقیقه‌ای بزرگ شامل عرق کردن و ناراحتی، تنها یک نرمش شنا انجام دهم؟ هیچ نیازی نخواهد بود تا کار بیشتری انجام دهم - فقط یک نرمش شنا. این کار درست مخالف با تمرین کوه اورست من است.

به معنای واقعی کلمه به این ایده خندیدم. چقدر تأسف‌بار! یک نرمش شنا قصد ندارد هیچ مسئله‌ای را کنترل کند. واقعاً نیازمند کاری بیشتر از این هستم! اما هر زمانی که به برنامۀ اول خودم برمی‌گردم، نمی‌توانم آن را انجام دهم. بعد از آنکه از شکست خوردن به‌خاطر انجام یک تمرین سی دقیقه‌ای خسته شدم، به‌هرحال فکر کردم که یک نرمش شنا را انجام خواهم داد. روی زمین دراز کشیدم، یک نرمش شنا را انجام دادم و زندگی من به شکل خوبی تغییر کرد.

معرفی نویسنده
استفان گایز

استفان گایز نویسنده، وبلاگ‌نویس و کارآفرین بین‌المللی است که کتاب‌های پرطرفدارش تاکنون به ۲۱ زبان ترجمه شده‌اند. گایز شهرتش را به واسطه‌ی ارائه‌ی استراتژی‌های کاربردی و طنزآمیز تغییر رفتار در سطح جهانی به دست آورده است. او اکنون در نزدیکی دنیای دیزنی، در اورلاندوی فلوریدا زندگی می‌کند. تعدادی از کتاب‌های او تاکنون به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌اند. گایز نویسنده‌ی کتاب‌های مشهوری از جمله خرده‌عادت‌ها (۲۰۱۶)، چگونه کمال‌گرا نباشیم (۲۰۱۵) و عادت‌های انعطاف‌پذیر (۲۰۱۹) است.

نظرات کاربران

farzaneh barani..
۱۴۰۲/۰۹/۰۹

تصویر جلد کتاب و اسم کتاب خیلی خوب هست ولی متاسفانه محتوای داخل کتاب با طراحی و اسم کتاب زیاد همخوانی نداشت یا اینکه خلاصه اینکه نویسنده به خوبی مفهوم را به مخاطب بیان نکرده اصلا جالب نبود چون مبحث

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان