دانلود و خرید کتاب همه آنچه باید درباره یاداشت ها و نامه ها بدانیم (۲) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب همه آنچه باید درباره یاداشت ها و نامه ها بدانیم (۲)

کتاب همه آنچه باید درباره یادداشت ها و نامه ها بدانیم (۲) نوشته پگی پست و دیگران است. این کتاب یکی از کتاب‌های آداب اجتماعی امیلی پست است.

درباره کتاب همه آنچه باید درباره یادداشت ها و نامه ها بدانیم (۲)

دنیا عوض شده است، ولی ضرورت رعایت آداب اجتماعی هرگز تغییر نمی‌کند. یادداشت‌های دست‌نویس ـ کوتاه و غیررسمی معمولاً برای تشکر کردن، هدیه، مهمانی و اقامت یک‌شبه در منزل میزبان، لطفی که به شما شده، تولد نوزاد، فارغ‌التحصیلی، ارتقا یا انتصاب، یا موفقیتی خاص، جشن تولد، ازدواج یا سالگرد، دعوت، حفظ رابطه، تشکر از میزبان در مواقعی که مهمان افتخاری هستید، تسلیت و همدردی و عذرخواهی به علت اتفاقی ناگوار یا بی‌نظمی ارتباط ما با یادداشت و نامه است. این کتاب دوجلدی می‌خواهد آداب اجتماعی دقیق برای ارتباط کتبی را به شما یاد دهد.

خواندن کتاب همه آنچه باید درباره یادداشت ها و نامه ها بدانیم (۲) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به روابط سالم اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب همه آنچه باید درباره یادداشت ها و نامه ها بدانیم (۲)

یادداشت‌های تشکر

دو اصل مهم در نوشتن یادداشت‌های تشکر، به موقع و صادقانه انجام دادن آن است.

بسیاری از افراد برای این کار از کاغذهای شخصی یا کارت‌های تجاری که کلمهٔ متشکرم در وسط آن چاپ شده استفاده می‌کنند، ولی شما می‌توانید از کارت‌های خالی هم برای این کار استفاده کنید. اگر از کارت‌هایی استفاده می‌کنید که نوشته‌ای در آن چاپ شده است، حتماً نوشته‌ای با دست‌خط خودتان را هم به آن اضافه کنید. یادداشت را کوتاه بنویسید و اشاره به هدیه یا مناسبتی که به خاطر آن تشکر می‌کنید را هم فراموش نکنید. برای تشکر از یک خانواده می توانید نام خانم وآقا را ذکر کرده و در میان نامه به بچه ها هم اشاره کرده و قدردانی کنید.

وقتی مهمان عده‌ای هستید، مثلاً عده‌ای از دوستانتان برای شما مهمانی ترتیب داده‌اند، از هر یک از آن‌ها جداگانه تشکر کنید یا برای هر یک از زوج‌ها یادداشت تشکر بفرستید. اگر تعداد نفرات گروه میزبان زیاد هستند، می‌توانید برای ترتیب‌دهندهٔ مهمانی یادداشت تشکر بنویسید، از او و همهٔ گروه تشکر کنید و از او بخواهید یادداشت را به آن‌ها هم بدهد تا بخوانند.

در مورد کسی که برای اولین بار شما را دعوت و از شما پذیرایی کرده است فرستادن یک یادداشت تشکر مناسب‌تر است.

اگر یک شب یا بیشتر در خانهٔ کسی اقامت کردید، باید فوراً یادداشت تشکر برای او بفرستید. مگر اینکه آن فرد از اعضای نزدیک خانواده باشد که شب‌ها نزد هم می‌مانید، یا دوستی آن‌قدر صمیمی باشد که مانند یکی از اعضای خانواده با او رفتار می‌کنید. با این حال، اگر فکر می‌کنید مدتی میزبانتان را نخواهید دید برای او یادداشت تشکر بفرستید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان