دانلود و خرید کتاب ناسپاس مایکل کوهن ترجمه پوریا حسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ناسپاس اثر مایکل کوهن

کتاب ناسپاس

معرفی کتاب ناسپاس

کتاب الکترونیکی «ناسپاس» نوشتهٔ مایکل کوهن با ترجمهٔ پوریا حسنی و اکبر بتوئی و ویراستاری مهدی سجودی مقدم در انتشارات مهراندیش چاپ شده است. این داستان یک شرح حال و داستان واقعی از وکیل شخصی سابق رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ است. هدف کوهِن از انتشار این کتاب، آگاه‌کردن مردم آمریکا برای پایان دادن به دوران ریاست‌جمهوری و کیاست ترامپ است.

درباره کتاب ناسپاس

جنیفر راجرز از سی ان ان: “ترامپ قبلاً تلاش کرده است جلوی انتشار کتابهای غیرچاپلوسانه درباره خود را بگیرد، از جمله تلاش‌های بسیار اخیر و ناموفق او برای سکوت جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق و مری ترامپ، خواهرزاده رئیس جمهور اما تلاش برای سرکوب کتاب کوهن با تلاش قبلی متفاوت است زیرا در آن از چکش حبس DOJ استفاده می‌شود (و سو استفاده می شود)”

ناسپاس، شرح‌حال کتابی ‌است که شروع نگارش آن به پشتِ میله‌های زندان باز می‌گردد. مایکل کوهِن که در حال سپری کردنِ محکومیتِ سه‌ساله است، در این کتاب به شرحِ اطلاعاتِ دست‌اولی از اتفاقات جنجالی مهمی همچون گواهی تولد اوباما، نحوه تصاحب یکی از بزرگ‌ترین املاک تجاری، دست‌کاریِ حیرت‌انگیز در نظرسنجی سی‌اِن‌بی‌سی، پرداختِ حق‌السکوت به استورمی دَنیِلْز، مناسبات او با مسابقه دختران شایسته، فرار مالیاتی و… می‌پردازد. قاضی دادگاه منطقه‌ای فدرال آلوین ک. هلرشتاین: “من دریافتم که هدف از انتقال آقای کوهن از حبس خانگی به زندان تلافی جویانه است. و این تلافی جویی به دلیل تمایل وی به استفاده از حقوق اصلاحیه اول خود برای چاپ کتاب و بحث در مورد کتاب یا هر چیز دیگری در شبکه‌های اجتماعی و با دیگران.”

درباره مایکل کوهن

مایکل کوهن نویسندۀ کتاب ناسپاس، متولد ۲۵ اوت ۱۹۶۶، دکترای رشته حقوق، وکیل شخصی و دوست دیرینه دونالد ترامپ، که به عنوان وکیل و سخنگوی رئیس جمهور در کاخ سفید فعالیت میکرد. او تا قبل از ریاست جمهوری ترامپ از افراد نزدیک و «حلقه درونی» دونالد ترامپ به حساب می‌آمد و در برجهای ترامپ مشغول به کار بود. کوهن به اتهام فعالیتهای غیرقانونی از جمله، کلاهبرداری بانکی، تخلف در زمان کارزار انتخاباتی و پرداخت حق السکوت از طرف دونالد ترامپ به یک ستاره فیلم های آنچنانی به سه سال زندان محکوم شد. با شروع کووید ۱۹، محکومیت مایکل کوهن به حبس خانگی تغییر کرد. مایکل کوهن قبل از آشنایی با ترامپ یکی از سرمایه گذارها در برج های او بود و زندگی مرفهی داشت.

کتاب ناسپاس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به سیاست پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ناسپاس

فریب دونالد ترامپ به گونه‌ای آغاز شد که طی سال‌ها با چاپلوسی، نزدیکی به قدرت، شهرت، جاه طلبی و خواسته‌های خارج از کنترل خود من ادامه پیدا می‌کرد. همه چیز برای من در یک روز معمول پاییزی ۲۰۰۶ شروع شد. در آن زمان من یک وکیل و تاجر میان سال موفق و البته کمتر شناخته شده از مرکز شهر منهتن بودم، که در یک دفتر مرتب معمولی با دو عدد از هر چیزی چیده شده روی میزم، که نشانه‌ای از ماهیت وسواس من بود.

دو منگنه، دو جاچسبی، دو تلفن و دو فنجان با مدادهای تیز داخل آنها، نشسته بودم. من سی‌ونه ساله بودم و برای یک مؤسسه حقوقی متوسط کلاس بالا به نام فیلیپ نایزر کار می‌کردم. به عنوان یک وکیل، ید طولانی در زمینه‌های آسیب شخصی و قصور پزشکی داشتم، اما علاقه و استعداد من در انجام معاملات بود، من ثروتی میلیون دلاری در صنعت آزاد مجوز موقت تاکسیرانی به دست آورده بودم.

نظرات کاربران

نیلوفر
۱۴۰۱/۰۶/۱۲

با توجه به قیمت بالای کتابها لطفا کیفیت صفحات رو هم بالاتر ببرید. تشکر

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۹۲ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان