دانلود و خرید کتاب استراتژی های منابع انسانی در حوزه سلامت مجتبی مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استراتژی های منابع انسانی در حوزه سلامت اثر مجتبی مرادی

کتاب استراتژی های منابع انسانی در حوزه سلامت

معرفی کتاب استراتژی های منابع انسانی در حوزه سلامت

کتاب استراتژی های منابع انسانی در حوزه سلامت نوشته مجتبی مرادی و میثاق شفیع‌زاد است. این کتاب به همت انتشارات راز نهان منتشر شده است. 

درباره کتاب استراتژی های منابع انسانی در حوزه سلامت

امروزه سرمایه انسانی یکی از مهم‌ترین دارایی‌های سازمان‌ها است؛ وجود برنامه‌ریزی منابع انسانی، جهت رسیدن به نیازهای مهارتی، آموزشی و در نهایت بهسازی منابع انسانی ضروری است. در واقع توسعه محوری هر سازمانی در راستای منابع انسانی آموزش دیده و به روز انجام می‌شود.

امروزه ثبات در محیط کار، جای خود را به بی‌ثباتی و عدم اطمینان داده است و صنایع سنتی و قدیمی جای خود را به انواع جدید و توسعه یافته این داده‌اند. تأکید فزاینده بر استفاده از اندیشه‌های نو، جهت اثربخشی و کارایی فعالیت‌های سازمانی، مهم‌ترین ویژگی نظام‌های امروزی است. کارکنان هر سازمان به دلیل داشتن نظرها، افکار و ایده‌های خلاقانه، با ارزش‌ترین سرمایه بشمار می‌روند. بر این اساس، برای رشد و بالندگی هر سازمان، کارکنان یکی از مهم‌ترین دارایی‌های سازمان به‌شمار می‌روند.

منابع انسانی به عنوان یکی از دارایی‌های قابل انعطاف در سازمان همواره نیاز به آموزش و توانمندسازی دارد چرا که در طی دهه‌های گذشته شکل سازمان‌ها، خلق‌وخوی مراجعین و نوع استفاده از فناوری در سازمان‌ها تغییر کرده است.

این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که محور مبحث آموزش در منابع انسانی سازمان‌های خدماتی باشند.

استراتژی منابع انسانی هم در عرصه نظری و هم در عرصه کاربردی، دانشی جوان است که پیدایش اولین نظریه و الگوهای مربوط به تدوین این به کمتر از دو دهه پیش باز می‌گردد.

با این حال، این الگوها در کشور ما هنوز به وضوح تدوین نشده و در پهنه کاربردی نیز تاکنون در سازمان‌ها به کار گرفته نشده است؛ اما با عنایت به لزوم یکپارچگی زیرسیستم‌های منابع انسانی و هماهنگی آنها با سایر زیرسیستم‌های موجود در سازمان و استراتژی سازمان، ضرورت رویکرد استراتژیک منابع انسانی آشکار است. لذا توجه خاص به نیروی انسانی خصوصاً در سازمان‌های ارائه دهنده خدمات بهداشت و سلامت و بهداشت در جامعه به عنوان حیاتی‌ترین عنصر موفقیت سازمان و ایجاد یک مزیت رقابتی پایدار همواره امری مهم در مدیریت محسوب می‌گردد.

بهداشت و درمان از جمله اولین نیازهای اساسی انسان است و تأمین این نیاز از مهمترین وظایف مدیریت نوین بیمارستان‌ها است و به لحاظ اهمیت نوع خدمات و سروکار داشتن با سلامت و جان انسان‌ها، ارتقاء کیفیت خدمات و تضمین این برای نظام بهداشت و درمان و مردم به‌طور جدی مورد توجه کارشناسان قرار گرفته است. از یک سو انتظارات مردم از بیمارستان و دیگر سازمان‌های ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی و از سوی دیگر سرمایه‌گذاری‌های کلان جهت بهره‌گیری از تکنولوژی نوین درمان، هزینه‌های فزایندهای را ایجاد کرده است.

مدیران سازمان‌های بهداشتی و درمانی در قبال مشکلات مزبور در موقعیتی قرارگرفته‌اند که الزاماً باید با شناسایی عوامل مؤثر بر عملکرد و استفاده از ابتکارات سازنده در راستای ارتقاء کیفیت خدمات با ارائه راه حل‌های مناسب، کارساز و نتیجه بخش به اقدامات اصلاحی متوسل شوند. اساسی‌ترین بخش خدمات مراقبت‌های بهداشتی و درمانی، نیروی انسانی است. به نظر صاحب‌نظران حوزه سلامت، منابع انسانی مهم‌ترین درون‌داد نظام‌های سلامت است. 

خواندن کتاب استراتژی های منابع انسانی در حوزه سلامت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزه سلامت پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان