دانلود و خرید کتاب ۵۸ راه درمان موثر سرطان ویکتوریا فرچایلد پرتر ترجمه هنگامه اباسهلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵۸ راه درمان موثر سرطان اثر ویکتوریا فرچایلد پرتر

کتاب ۵۸ راه درمان موثر سرطان

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۵۸ راه درمان موثر سرطان

کتاب ۵۸ راه درمان موثر سرطان؛ از هر نوع سرطان و بیماری‌های سخت علاج بدون هیچ گونه اثرات جانبی رهایی یابید نوشتهٔ ویکتوریا فرچایلد پرتر و ترجمهٔ هنگامه اباسهلی است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ۵۸ راه درمان موثر سرطان

این کتاب تنها برای بیماران سرطانی نوشته نشده است. درواقع، روش‌های توصیه‌شده در این کتاب هم می‌تواند در جهت پیشگیری از سرطان و هم برای بسیاری از بیماری‌های لاعلاج دیگر مفید باشد. اطلاعات علمی این کتاب می‌تواند جان‌های بسیاری را نجات بخشد.

خوب است که هر خانواده‌ای از مطالب این کتاب استفاده کند و برای رسیدن به زندگی سالم‌تری بکوشد. بدن شما به‌طور جاودانه‌ای شگفت‌انگیز است. به‌طور مداوم در حالِ ترمیم و بازسازی خودش است. شما باید بیاموزید که چگونه به بدنتان گوش دهید و گاهی کمی در تلاشی که می‌کند، کمکش کنید. قدرت درمان کردن خودتان را دارید و سلامت عزیزانتان نیز در دستان شماست. این نیرو و قدرت خود را به اشخاصی که در پی کسب درآمد از رنج کشیدن شما هستند، ندهید. همهٔ ما آمرزیده هستیم که در زمانی زندگی می‌کنیم که می‌توانیم از برکت پیشرفت تکنولوژی و داروهای مؤثرِ ساخته شده، بهره ببریم. صنعت سرطان هر ساله دویست میلیارد دلار درآمد دارد و به همین جهت شما را متقاعد می‌سازند که تنها راه درمان بیماری، شیمی‌درمانی و جراحی و رادیوتراپی است.

این موضوعْ هدف اصلی نویسندهٔ این کتاب از تحقیق دربارهٔ سرطان با رویکردی جدید است. این کتاب شما را با انواع دیگر درمان‌های موجود آشنا می‌کند. راه‌هایی که پزشک شما به ندرت ممکن است به شما در مورد آن‌ها اشاره‌ای بکند.

خواندن کتاب ۵۸ راه درمان موثر سرطان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که به بیماری سرطان مبتلا شدند یا می‌خواهند از ابتلا به آن پیشگیری کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ۵۸ راه درمان موثر سرطان

سرطان و تقریباً می‌توان گفت خیلی از بیماری‌های شبیه آن ۲درصد مربوط به ژنتیک است و ۹۸درصد مربوط به محیط زیست اطراف شما و یا شیوهٔ زندگی کردن شماست.

بنابراین اگر یکی از والدین شما سرطان داشته و در شما هم این بیماری تشخیص داده شده است، نحوهٔ زندگی شما بزرگ‌ترین عامل بروز این بیماری بوده است. لازم نیست تنها ژن خودتان را مورد سرزنش قرار دهید. سرطان یک بیماری ساخته شده توسط بشر است.

من علیه پزشکان و طب نیستم ومنکر نقش عظیمی که در پزشکی امروز ایفا می‌کنند، نمی‌شوم. برخلافِ آن، من آن‌ها را ستایش می‌کنم.

آیا می‌توانید تجسم کنید که چقدر یک شخص دچار افسردگی می‌شود که مجبور باشد کل طول روزش را با مردم بیمار طی کند. آیا به گله و شکایت‌های آن‌ها گوش کرده‌اید و به صورت‌های پر از دردشان نگاه کرده‌اید؟

چه تعدادی از مردم قادر هستند به مجروحین نگاه کنند بدون اینکه تأثیرجدی بر روی اعصابشان بگذارد؟

تعجبی وجود ندارد که آمار نشان می‌دهد که پزشکان از دورهٔ عمر کمتری برخوردار هستند. بیش از بقیهٔ مردم سیگار می‌کشند و از نوشیدنی‌های الکلی استفاده می‌کنند. ثابت شده است که آمارِ خودکشی در دندانپزشکان نسبت به بقیهٔ پزشکانِ دیگر بیشتر است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۱۳٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان