دانلود و خرید کتاب درمان ناباروری زنان و مردان (رفع مشکلات جنسی زوجین) جابر آقایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان ناباروری زنان و مردان (رفع مشکلات جنسی زوجین) اثر جابر آقایی

کتاب درمان ناباروری زنان و مردان (رفع مشکلات جنسی زوجین)

نویسنده:جابر آقایی
انتشارات:میراث ماندگار
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب درمان ناباروری زنان و مردان (رفع مشکلات جنسی زوجین)

کتاب درمان ناباروری زنان و مردان (رفع مشکلات جنسی زوجین) نوشته جابر آقایی است. این کتاب را نشر میراث ماندگار منتشر کرده است.

درباره کتاب درمان ناباروری زنان و مردان (رفع مشکلات جنسی زوجین)

یکی از مهم‌ترین ویژگیهای مشترک موجودات زندده تمایل به بقا است. جلوه بارز این تمایل تولید مثل است. موجودات زنده از تک سلولی‌ها تا انسان، از طریق تولید موجودات همانند خود و در نتیجه ادامه نسل‌شان خود را جاودانه می‌کنند. تمایل به بقا درموجود پیچیده‌ای چون انسان تظاهر دیگری هم دارد که گرایش به ابدیت و کمال مطلق و هراس از مرگ و نیستی بخشی از آن به شمار می‌رود.

نتایج و اهداف تولید مثل در انسان، از بقای نسل فراتر می‌رود و حوزه‌های روان‌شناختی و جامعه شناختی را در برمی‌گیرد. تولد فرزند در ادامه ازدواج منجر به تکامل هرچه بیشتر روانی، اخلاقی و اجتماعی انسان می‌شود، والدین با داشتن فرزندان احساس امنیت بیشتری می‌کنند و یکی از عمیق‌ترین جلوه‌های شکوفایی عاطفی انسان در رابطه مادر و فرزندی تجلی می‌یابد.

لازمه برخورداری از مواهب فوق، امکان باروری و آوردن فرزند است و زوج‌هایی که به هر دلیل نتوانند صاحب فرزند شوند از این مواهب محروم شده بخشی از شخصیت و آرزوی آنها ناقص خواهد ماند به همین دلیل اغلب زوج‌های جوان از تصور نازایی و محکومیت طبیعی به نداشتن فرزند در هراسند و این نگرانی زمانی تشدید می‌شود که بدانیم حدود ده درصد زوج‌ها با مشکل نازایی دست به گریبانند و روز به روز به تعداد آنها افزوده می‌شود. زوج‌ها غالبا بعد از چند سال دوندگی و پرداخت هزینه‌های تشخیص و درمان بسیار، با ناباروری، و ناامیدی گوشه گیر می‌شوند و احساس می‌کنند آغوش خالی از کودک آن‌ها با هیچ چیز پر نمی‌شود و طبیعت و شانس، آن ها را در زندگی مغبون و مغلوب کرده است. اگر در چنین شرایطی قرار گرفته‌اید بدون معطلی برخاسته لباس یأس و نا‌امیدی را از تن در آورده و به جستجوی امیدهای تازه بپردازید! سعی این کتاب براین است که در این کتاب راهکارهایی ارائه دهد که با روش‌های نه چندان پیچیده و در عین حال موثر در رفع این مشکل قدمی بردارد. 

خواندن کتاب درمان ناباروری زنان و مردان (رفع مشکلات جنسی زوجین) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام زوجین پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان