دانلود و خرید کتاب شما برای رنج کشیدن به این دنیا نیامده اید بلیک دی بائر ترجمه آناهیتا زاغ‌زاده پیردهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شما برای رنج کشیدن به این دنیا نیامده اید اثر بلیک دی بائر

کتاب شما برای رنج کشیدن به این دنیا نیامده اید

معرفی کتاب شما برای رنج کشیدن به این دنیا نیامده اید

کتاب شما برای رنج کشیدن به این دنیا نیامده اید نوشته بلیک دی بائر است که با ترجمه آناهیتا زاغ‌زاده پیردهی منتشر شده است. این کتاب در رابطه با غلبه بر ترس‌ها و نا امنی‌ها و ناامیدی‌ها است و در عوض آن سبب ایجاد شادی، اعتماد به نفس، آرامش و دوست داشتن خود می‌شود.

درباره کتاب شما برای رنج کشیدن به این دنیا نیامده اید

شما می‌توانید بر ترس ناامنی و افسردگی غلبه کرده و با عشق به خود، شادی، اعتماد به نفس و آرامش را به خود برگردانید، این کتاب در چاپ اول خود چندین بار پرفروش‌ترین کتاب درجه یک با عنوان معنوی در استرالیا شد.

 هدف نویسنده از نوشتن این کتاب رهایی از رنج‌های روحی احساسی و جسمی و همچنین میل بی‌پایان او به حقیقت بود. با خواندن این کتاب هدف‌تان از زندگی کردن مشخص شده و می‌توانید خودتان را شفا داده و به آرامش روحی احساسی و جسمی برسید و عشق واقعی را پیدا کنید.

 تمام کاری که باید انجام دهید این است که شهامت پیدا کرده تا حقیقت خود را بیان کنید و پیرو قلب‌تان باشید. این کتاب ۳۳ فصل دارد. فصل‌های این کتاب به ترتیب عبارتند از پروانه شدن، هدف از رنج کشیدن، پریشانی و بیماری، در جستجوی عشق، خودخواهی سالم، شفا یافتن در احساس گناه و شرم و نا‌امنی، برای خود ارزش قائل شوید، چگونه خود حقیقی باشی، خود را شفاف و با مهربانی ابراز کنید، هم‌اکنون تسلیم شوید و رها کنید، عزت نفس عمیق، کودک درون خود را دوست بدارید و شفای دهید، درون شما دشمنتان نیست، هدف زندگی خود را درک کنید، به خانه به درون‌تان بروید، زندگی را به آرامی و عمیق نفس بکشید، عشق بی‌قید و شرط به خود، برقضاوت کردن و عدم پذیرش خود غلبه کنید، هم اکنون خودت را ببخش، خشم آسیب و نفرت را تغییر دهید، پیرو قلب خود باش، ترس خود را رها کن، عزت نفس سالم، اعتماد به نفس و اعتماد کردن در زندگی، بدن خود را دوست داشته باشید اما بدانید که شما چیزی فراتر از بدنتان هستید، رهنمودهای عملی در رابطه با تغذیه و سبک زندگی، دوست داشتن خود در یک رابطه، تعهد سالم به خود و دیگران، انتهای تمامی عشق‌ها عشق به خود است، کلید پنهان قدرشناسی، بانشاط بودن و حال خوب تمرکز کنید، ثروت درونی و آزادی مالی، مسیر آسیب‌پذیری را انتخاب کنید،  پرسش آخر، قبل از اینکه بمیرید کاملاً زندگی کنید. 

شما در این کتاب متوجه می‌شوید که خودتان تنها کسی هستید که می‌توانید اجازه شاد بودن و داشتن حال خوب را به خودتان بدهید. همچنین در پایان هر فصل پرسش‌های عملی و جملات تاکیدی آورده شده که شما می‌توانید این پرسش‌ها را از خود پرسیده و جملات تاکیدی را هر روز با خود تکرار کنید. در این کتاب همچنین یاد می‌گیرید که ترس از قضاوت شدن، ترک شدن، آسیب‌پذیر بودن، از دست دادن عشق، حمایت شریک زندگی، همسر، دوستان و یا ترس از تنها شدن را کنار گذاشته و در عوض با خود ارتباط بیشتری برقرار کنید.

با این کتاب یاد میگیریم که نگرش اشتباه مان را نسبت به زندگی را تغییر داده و هر چیزی که برای ما بد،دردناکو خارج از کنترل شده را هر چقدر هم که مهم باشد کنار گذاشته و در هر رابطه ای برای خود احترام و ارزش قائل شویم.

خواندن کتاب شما برای رنج کشیدن به این دنیا نیامده اید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به‌دنبال یک زندگی شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۴۷۰۷۵۴۵
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۵۳ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان