دانلود و خرید کتاب عیان سازی پیشرفته با فرکانس ها لیندا وست ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عیان سازی پیشرفته با فرکانس ها اثر لیندا وست

کتاب عیان سازی پیشرفته با فرکانس ها

معرفی کتاب عیان سازی پیشرفته با فرکانس ها

کتاب الکترونیکی «عیان سازی پیشرفته با فرکانس ها» نوشتهٔ لیندا وست با ترجمهٔ مهدی قراچه‌داغی در موسسه انتشاراتی فلسفه چاپ شده است. با این کتاب تسلط بر قانون جذب با هماهنگی فرکانس، با استفاده از ارتعاشات، ثروت، خوشبختی، عشق ‌و‌ بیشتر از این‌ها را به دست آورید. در این کتاب به شما «شاه کلید»هایی داده می‌شود که به کمک آن می‌توانید از روی آخرین موانعی که پیش‌رو دارید عبور کنید، آن هم قبل از آنکه قدرت واقعی خود را عیان‌سازی کنید.

درباره کتاب عیان سازی پیشرفته با فرکانس ها

از زبان نویسنده، توصیف کتاب را می‌خوانیم:


شما پیشاپیش یک استاد هستید، در غیر این صورت این کتاب را نمی‌خواندید. اما هنوز مطالبی هست که مایلید در آن پیشرفت کنید و من صمیمانه آرزو می‌کنم تا از روی آخرین موانع پیش روی عیان‌سازی عبور کنید.

ما به طور مطلق عیان‌سازی می‌کنیم. از این رو هرگاه موضوعی در ارتباط با عیان‌سازی وجود دارد موضوع ترس و ناباوری هم مطرح است بنابراین همهٔ این راه‌بازکن‌ها راه‌هایی متفاوت در اختیار شما قرار می‌دهند که به کمک آن‌ها می‌توانید از راه‌تان بیرون بروید تا به آنچه دقیقاً می‌خواهید برسید.

من با کمال میل همه دانسته‌ها و عشق برگرفته از فرشته بهشتی، عقاب سفید را در اختیارتان قرار می‌دهم تا به خواسته‌های خود برسید. این همان کتابی است که انتظار آن را داشتید، شما هرگز اشتباه نکرده‌اید.

در این‌جا به زنگ ساعت بیدار باش شما می‌رسیم، استاد.

من این‌جا هستم تا مطالب ساده زندگی را با شما در میان بگذارم. مطالبی که شما در اعماق وجودتان از آن خبر دادید. می‌دانم این دانسته‌ها زمانی شما را از خواب بیدار می‌کنند که آن‌ها را به یاد بیاورید. 

کتاب عیان سازی پیشرفته با فرکانس ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب عیان سازی پیشرفته با فرکانس ها

  سومین اصلی که باید آن را درباره قانون جذب بدانید هماهنگی فرکانس است.

با این حساب فرکانس در سطح ۹ ما را به حوادثی جذب می‌کند که در سطح ۹ باشند.

این یک اصل مربوط به فیزیک کوانتوم است که به آن قانون علاقمندی یا قانون جذب می‌گویند.

هر چیز شبیه به هم، همدیگر را جذب می‌کند.

در یکی از نوشته‌های قدیم ایران آمده است:

«کبوتر با کبوتر، باز با باز، کند هم‌جنس با هم‌جنس پرواز»

فرض کنیم شما سرشار از عشق هستید، پُر از شادی و امید هستید. شما می‌توانید آنچه را در شمار فرکانس ۱۳ الهی هستند به خود جذب کنید. این کار از طریق قانون علاقمندی انجام می‌شود. از آنجایی که امواج، امواج از جنس خود را جذب می‌کنند، شما جذب حوادثی می‌شوید یا حوادثی را به خود جذب می‌کنید که سرشار از عشق و منوّیات الهی هستند.

این‌ها در سطح ۱۳ به معنای چیزهایی مانند ...

زیبایی، بخت خوش، عاشق شدن، کم کردن وزن، عالی به نظر رسیدن، احساس آرامش، برنده شدن در قرعه‌کشی بخت‌آزمایی برنده شدن، شگفت‌زده شدن، ارتقاء پیدا کردن و برآورده شدن سریع امیال و خواسته‌ها، هستند.

اغلب علت آنکه چیزهایی را که می‌خواهید نمی‌بینید این است که شما هنوز در سطح فرکانس آن‌ها نیستید. اگر شما چیزهایی برای زندگی خود می‌خواهید که فرکانس زیاد دارند، سایر چیزهایی که آن‌ها هم در سطح فرکانس بالا هستند و شما آن‌ها را می‌خواهید ممکن است با سرعت بیشتری به سراغ شما بیایند و با مقاومت کمتری روبه‌رو شوید.

شما نمی‌توانید به همه چیزهای خوب مورد نظرتان برسید مگر این‌که با آن‌ها هم خط و هماهنگ شوید.

همه چیزهای خوب در فرکانس‌های بالای عشق صورت خارجی پیدا می‌کنند. اما خوب توجه کنید، شما به یک باشگاه بسیار عالی دعوت شده‌اید که از فرکانس سطح بالا برخوردار است. حالا عشق و یا چیزهای مورد علاقه‌تان را در زندگی انتخاب کنید. در همیشه باز است و شما همیشه برای پیوستن به ارتعاشات بالاتر مورد استقبال قرار می‌گیرید و برنده بهترین زندگی‌ها می‌شوید.

نظرات کاربران

شمس
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

کتاب بسیار عالی بود و خانم وست توانسته نکات بسیار عالی را در یک کتاب بصورت بسیار ثمر بخش و خوب تشریح و بیان کند و چنانچه بتوانیم از این کتاب و محتویات آن خوب بهره برده و استفاده کنیم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۹۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان