دانلود و خرید کتاب فرکانس لیندا وست ترجمه زهرا توکلی میهمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرکانس اثر لیندا وست

کتاب فرکانس

نویسنده:لیندا وست
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرکانس

کتاب فرکانس نوشتۀ لیندا وست با ترجمۀ زهرا توکلی میهمی در انتشارات آقائی به چاپ رسیده است. این کتاب کمک می‌‌کند با ارتعاشات همسو شوید تا قدم در وادی رؤیاهایتان بگذارید.

درباره کتاب فرکانس

کتاب فرکانس دربارۀ امواج و ارتعاش‌هایی است که در کیهان وجود دارند و بسیاری عقیده دارند آنچه در زندگی هرکسی رخ می‌دهد متأثر از آن‌هاست و بنابراین می‌توان با تکینک‌ها و قانون‌هایی آن‌ها را در جهت مثبت در زندگی خود به کار گرفت. به‌زغم نویسنده، همه‌چیز در کیهان از امواج نور ساخته شده‌اند و هر موج، با انرژی ارتعاش دارد. این انرژی نقطهٔ اتصال ارتعاش با موج است و منشأ خداوندی دارد. فرکانس در واقع، واحد اندازه‌گیری کیهانی نیروی خداوندی است و فرکانسِ یک موج، ابزار اندازه‌گیری نیروی خداوندی موجود در آن است. تمام امواج نور، اثر انگشت شست انرژی خداوند را دارند. هرچیزی فرکانس خاص خودش را دارد. نویسنده می‌گوید این جهان یک نظام بی‌حرکت نیست؛ بلکه نظامی است که دائما با آگاهی تغییر می‌یابد و با الگوی ارتعاش امواج نور، خودش را نشان می‌دهد. او اعتقاد دارد فرکانس‌های بالا، حامل انرژی الهی هستند در حالی که فرکانس‌های پایین حامل انرژی الهی کمتری هستند. این موضوع را هرکسی به‌راحتی می‌تواند حس کند و میزان عشق موجود در یک شیء یا رخداد را تشخیص دهد. چیزهایی که زیبایی و هماهنگی دارند، حاوی عشق فراوانی‌ هستند و می‌توانند در انسان حس لذت و شادکامی ایجاد کنند. چیزهایی که زشت و نفرت‌انگیز هستند، باعث ایجاد تألم و درد می‌شوند؛ چراکه خالی از عشق هستند.

لیندا وست می‌گوید فرکانس‌ها روی وقایع زندگی افراد اثر می‌گذارند؛ بنابراین هر فردی با انتخاب فرکانس، در حقیقت زندگی خود را می‌آفریند. وست می‌گوید زمانی که کاملاً درک کنید که همه‌چیز جلوه‌ای از نیروی خداوندی است، نیاز است نحوهٔ به‌کارگیری این مسئله برای شکل‌دادن به زندگی‌تان را نیز یاد بگیرید. او مدعی است که با درک مباحث کتابش قادر خواهید بود فرکانس زندگی خودتان را تنظیم کنید. او اعتقاد دارد اگر در گذشته به چیزهایی که می‌خواستید دست نیافته‌اید، دلیلش فرکانس ضعیفی بوده که تولید می‌کردید. دلیل رخ دادن اتفاق‌های خوب زندگی هم فرکانس‌های قوی تولیدشده بوده‌اند. او می‌گوید با درک بیشتر طبیعت و فهمیدن شیوهٔ عملکرد فرکانس‌ها در زندگی‌تان، فراتر از حد تصور توانمند خواهید شد. نیازی نیست که توانایی خارق‌العاده یا بخت و اقبال بلندی داشته باشید. قانون فرکانس‌ها در زندگی شما همانند قانون جاذبه عمل می‌کند.

خواندن کتاب فرکانس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

ر.د.ب
۱۴۰۳/۰۳/۲۷

پخش خرافات شبه علمی. این کتاب علمی نیست. دقت کنید

کاربر 3704070
۱۴۰۳/۰۴/۰۱

برای کسانی که آگاهی در زمینه قانون ارتعاش جهان هستی دارند و مشتاقند بیشتر بدانند بی نظیره نسبت به نمونه های مشابه روان تر هست.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۷۰۰
تومان