دانلود و خرید کتاب چه جالب، چه مفرح آنی اف. داونز ترجمه مهدیه ورشادیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چه جالب، چه مفرح اثر آنی اف. داونز

کتاب چه جالب، چه مفرح

معرفی کتاب چه جالب، چه مفرح

کتاب چه جالب، چه مفرح نوشتۀ آنی اف دانز است. او در این کتاب به معرفی ده قانون برای موفقیت و شادی در زندگی می‌پردازد و از اهمیت نیاز به داشتن سرگرمی سخن می‌گوید.

درباره کتاب چه جالب، چه مفرح

همه ما به چیزهایی مانند غذا، مسکن و امنیت برای بقا نیازمندیم. ولی باید گفت که احتیاجات ما از سطح ابتدایی فراتر است و ما در زندگی نیازمند لذت و تفریح نیز هستیم. آنی اف. دانز، نویسندۀ موفق و مجری و صاحب پادکست معروف به‌شخصه اهمیت فراوانی به تفریح می‌دهد.

ما همه می‌دانیم که تفریح به غنای زندگی‌مان منجر می‌گردد، اما اولویت‌بندی برای داشتن تفریح برای ما کاری چالش‌برانگیز است. روزهای سخت، مشغله و احساسات آشفته‌ای که به زبان نمی‌توان آورد باعث می‌شوند نتوانیم تفریح را شناسایی کرده و آن را در زندگی خود بپذیریم.

آنی با قلم روان و روایتگر و بیان زلال احساساتش از ما دعوت می‌کند تا برای فهمیدن آنچه برایمان جالب و مفرح است زمان بگذاریم - و در ادامه انجامش دهیم! او که پژوهش‌های زیادی در حوزۀ تفریح کرده و تجربة فراوانی در این زمینه دارد به شما نشان می‌دهد که چگونه امروز و همه روز تفریح را یافته، تجربه کرده و به آن برکت بخشید.

خواندن کتاب چه جالب، چه مفرح را به چه کسی پیشنهاد می کنیم؟

اگر شما جزو کسانی هستید که فکر می‌کنید تمام زندگی‌تان باید در کارکردن خلاصه شود و از گذراندن چند ساعت به تفریح احساس عذاب وجدان می‌کنید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنی اف. دانز

آنی اف داونز در سال ۱۹۸۰ متولد شده است. او نویسنده و سخنران آمریکایی است که در نشویل، TN مستقر است. آنی اف. دانز نویسنده، سخنران و مجری پادکست محبوب و پرطرف‌دار بوده و در نشویل اقامت دارد. شخصیت دلنشین و صادق آنی باعث شده که مخاطب کتاب‌ها و پادکست حس کند که سال‌ها با او دوستی دارد. آنی همچنین مؤسس شبکۀ «جالب و مفرح» است - که پادکست خوش‌نام و نشان «چه جالب و مفرح» تولید آن است. از جمله کتاب‌های پرفروش آنی می‌توان به «۱۰۰ روز برای شجاع بودن» و «خدا را بیاد بسپار» اشاره کرد. آنی صراحت بیان فوق‌العاده‌ای داشته و هرگز از صحبت دربارۀ موضوعات چالش‌برانگیز نمی‌هراسد. تمام تلاش او این است که در انتهای هر بخشی مسیر را به سمت خداوند و موهبت زندگی بازگرداند. علاقه‌مندی‌های آنی را می‌توان در خنداندن دوستان، ساخت کاغذ رنگی، فوتبال و بادام‌زمینی آب‌پز خلاصه کرد.

بخش‌هایی از کتاب چه جالب، چه مفرح

پاییز است و چند ماهی است که از سفرهای کاری محروم شده‌ام. البته این یک محرومیت خودخواسته و به‌نوعی دعوتی از جانب خداوند بوده است؛ هرچند از احساسم نسبت به این دعوت چندان مطمئن نیستم. در طول هفت سال گذشته، به‌خاطر شغلم مسافت زیادی را به‌صورت هوایی طی کرده‌ام؛ طوری که در خطوط هوایی دلتا یک مسافر همیشگی به‌حساب می‌آیم. من عاشق سفر هوایی و رفتن به مکان‌های جدید و دیدن آن‌ها هستم.

سفرکردن همیشه بخش بزرگی از شغلم بوده است؛ اما تقریباً یک سال پیش، حس کردم خداوند در گوشم نجوا کرد که «بهتر است پاییز بعدی را در خانه بمانی.» حس کردم که انگار خداوند از من دعوت به عمل‌آورده تا چنین کنم، و بعد از مدت زیادی نیایش و عبادت و همفکری با کارمندان، مدیران و وکلایم، همگی با هم تصمیم گرفتیم که من پاییز را در نشویل سپری کنم. البته همان اول برایم کلی سؤال پیش آمد: چه شد؟! پاییز که پرمشغله‌ترین زمان سال برای من است. معمولاً کلی سخنرانی و رخدادهای مختلف، برنامة کاریِ مرا در طول پاییز کاملاً پر می‌کنند و حالا خداوند از من خواسته به جاده نزنم؟ اما خداوند آنچه را که شنیدم، به من گفته بود و من اطاعت کردم و حالا که دارم این کلمات را می‌نویسم باید بگویم: «این منم، یک زمین‌گیر شده.»

زندگی با سالمند آلزایمری
علی رحمانی (تیرداد)
قدرت ما زنان
هلن لرنر رابینز
پالایش فکر
اریک وال
هیچ غلطی نمی ‎تونی بکنی!
عزیز نسین
بنیان های روان شناختی و بیولوژیکی حافظه
امید ساعد
قهوه استانبول نیکو می‌ سوزد
علی‌اکبر شیروانی
تحلیل کرنش های پیش رونده در طراحی بال هواپیما
آرمین رحمتفام
خنده و خاموشی؛ گزیده‌ی ده سال طنزنوشته‌های سیاسی و اجتماعی (جلد اول ۱۳۸۳-۱۳۸۹)
محمود فرجامی
کالبد شکافی رمان فارسی
عبدالعلی دستغیب
تلیندز ـ فصل ۱۷
زینب منصوری
تقابل فکری فاطمیان با مخالفان
راضیه انصاری
درد مشترک؛ تدبیر برای زندگی مرفه همراه با محیط زیست سالم
مونیکا گلین رویو
پول و ثروت
فرزاد پاکرو
جراحی عمومی 1 (تروما، شوک، آب و الکترولیت، هموستاز)
عادل زینال پور
حوض نقاشی
اشرف‌السادات سادات
رونمایی از زندگی کودکان کار
سجاد قاراخانی ده سرخی
عاشقانه‌های زندگی آقای رئیس‌جمهور
میرمحسن میرجعفری
چرا زمان مثل برق و باد می گذرد؟
آلن بوردیک
چگونه ترجمه باکیفیتی داشته باشیم؟
لیلا محمودی

نظرات کاربران

ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

همه ما به چیزهایی مانند غذا، مسکن و امنیت برای بقا نیازمندیم؛ ولی باید گفت که احتیاجات ما از سطح ابتدایی فراتر است و ما در زندگی نیازمند لذت و تفریح نیز هستیم. آنی اف. داونز، نویسنده‌ی موفق و مجری

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۲۰۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان