دانلود و خرید کتاب امکان های بی پایان مایک دولی ترجمه شاهین غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امکان های بی پایان اثر مایک دولی

کتاب امکان های بی پایان

معرفی کتاب امکان های بی پایان

کتاب الکترونیکی «امکان های بی پایان» نوشتهٔ مایک دولی با ترجمهٔ شاهین غفاری در موسسهٔ انتشاراتی فلسفه چاپ شده است. با این کتاب هنر‌ زندگی در‌ رویاهایتان را می‌آموزید. این کتاب به بررسی اصول و مفاهیمی می‌پردازد که به شما بال پرواز می‌دهندو همین حالا نیز در زندگی شما نقش‌آفرینی می‌کنند؛ چه آن‌ها را بشناسید و چه نشناسید. استفاده از این اصول، بی‌نهایت آسان است. با شناسایی، درک، و تحت کنترل درآوردن آن‌ها می‌توانید به آن قدرتی که آرزوها را به واقعیت تبدیل می‌کند، دسترسی پیدا کنید.

 این اثر از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

 این کتاب بلیت شما برای رفتن به یک زندگی ایده‌آل است! پس از تجربه خواندن کتاب امکان‌های بی‌پایان، شما هرگز از دریچه سابق به زندگی‌تان نگاه نمی‌کنید. (جیمز ون پراگ)

درباره کتاب امکان های بی پایان

افراد موفقِ امروز را در نظر بگیرید. آیا آن‌ها زرنگ‌تر از شما هستند؟ آیاشایسته‌تر از شما هستند یا بیشتر از شما تلاش کرده‌اند؟ خیر، آن‌ها از راه ذکاوت یا سادگی خود (که معمولاً دومی‌است و البته هیچ تفاوتی ندارد)، در مسیری قدم گذاشته‌اند که اصول زندگی را به کار گرفته و درنتیجه کائنات نیز به خدمت آن‌ها درآمده. خبر خوب این‌است که وجود چنین افرادی اثبات می‌کند که هر شخص دیگری نیز می‌تواند این کار را انجام دهد. درک این موضوع، یک مزیت بزرگ برای شما به همراه دارد: موفقیت‌های خود را خواهید شناخت و بنابراین هیچ‌گاه در ترس این‌که کسی آن‌ها را از شما بگیرد، زندگی نخواهید کرد.

تجلي افكار در واقعيت، چيز جديدي نيست اما آنچه به آن قدرت مي‌دهد، جرأت رويا داشتن است. به اين معنا كه شجاعت لازم براي داشتن افكار جديد را پيدا كنيد. اهدافي فراتر از اهداف پيش پا افتاده براي خود در نظر بگيريد و جسارت به واقعيت رساندن آنها را باور كنيد. اصل بنيادي "افكار، واقعي مي‌شوند"، همراه با تكرار مداوم تصويرسازي ذهني و تركيب آنها با انتظارات و احساساتي كه از باورهاي ما سرچشمه مي‌گيرند، روياها يا ترس‌هاي ما را متجلي مي‌سازند. 

مأموریت من این‌است که به شما کمک کنم تا درون خود را ببینید، به نامحدود بودن خود پی ببرید، و کلید رسیدن به «فرمانروایی» را پیدا کنید. اما کاری که می‌خواهید با این کلید انجام دهید کاملاً بستگی به خودتان دارد.

در ادامه، شمارا به خاطرات عمیق و فراموش‌شده گذشته‌تان می‌برم؛ خاطراتی که دوست دارند به یاد آورده شوند، کشف شوند و به عمل دربیایند. یک‌ضرب المثل قدیمی هست که می‌گوید به‌جای ماهی دادن، ماهیگیری یاد بدهید و بر همین اساس من قصد دارم ظرفیت‌های نامحدود شمارا به یادتان بیاورم (که این کاری مهم‌تر از یاددادن است) تا بتوانید به کمک آن شادی و کامیابی خود را به چنگ آورید.

کتاب امکان های بی پایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب امکان های بی پایان

رؤیاهای خود را درگرو یکدیگر قرار ندهید. درآن‌واحد، فقط یک رؤیا را تصویرسازی کنید. اگر فراوانی می‌خواهید، فراوانی را تصویر کنید. اگر بهترین فروش را می‌خواهید،‌ بهترین فروش را تصویرسازی کنید. با تمرکز بر نتیجه نهایی و مشروط نکردن رؤیاها به یکدیگر، فرایند متجلی‌سازی را از قیدوبند محدودیت‌ها آزاد می‌کنید و به نیروهای نامریی تخیل اجازه می‌دهید که کوتاه‌ترین مسیر بین رؤیاها و ظهور فیزیکی آن‌ها را پیدا کنند. در حوزه‌هایی از زندگی که برای ایجاد تغییر در آن‌ها نیازی به مداخله انسان‌ها، اجسام، زمان و مکان ندارید،‌یک آزادی بی‌نظیر برای خلاقیت و فراوانی دارید زیرا از هر باور محدودکننده‌ای که باوجود آن‌ها ایجاد می‌شود، آزاد می‌شوید. اگر عشق، شادکامی، سلامتی یا ثروت می‌خواهید، ابتدا آن را در ذهن خود خلق کنید. خواسته خود را تا حد ممکن به‌صورت شفاف و روشن تجسم کنید، به‌طوری‌که گویی آن را از هم‌اکنون دریافت کرده‌اید. مناظر، صداها و اطلاعاتی که از حواس پنج‌گانه خود دریافت می‌کنید و مهم‌تر از همه، احساسات و عواطفی که انتظار رسیدن به آن‌ها رادارید، از همین الآن حس کنید. یک نتیجه نهایی خیلی جالب و شاد را هم می‌توانید تصور کنید: تصور واکنش‌های شاد و شگفت‌زده از سوی دیگران یا تصور کمک به دیگران برای این‌که به خواسته‌های خود برسند. البته نیازی نیست تصور کنید که چرا دیگران واکنش‌های شاد نشان می‌دهند یا دقیقاً چه نوع کمکی به دیگران می‌کنید. بر روی جزییات تأکید نکنید. با تأکید نکردن بر جزییات، دست کائنات را باز می‌گذارید که با روش خود و به سریع‌ترین و هماهنگ‌ترین راه ممکن، شمارا به آروزهای‌تان برساند.

نظرات کاربران

سامان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱

قوانین موفقیت یک سری قوانین ثابت است که باید در زندگی روزمره بهشون عمل کرد و مدام تکرار بشن تا به باورهای ما تبدیل بشن ممنون از طاقچه 🌺🙏

Mahan Mehravard
۱۴۰۰/۱۱/۰۴

هرسال هزاران عنوان کتاب با محتوای «بخواهید تا بشود» منتشر میشه سراسر دنیا، و ۹۹۹ عنوانش رو توی ایران ترجمه‌ می‌کنن. خسته نشدید؟ تا کِی می‌خواید این مهملات رو ترجمه کنید آخه؟ :))

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۴۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان