دانلود و خرید کتاب روانشناسی فروش (خلاصه کتاب) برایان تریسی ترجمه فاطمه فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی فروش (خلاصه کتاب) اثر برایان تریسی

کتاب روانشناسی فروش (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب روانشناسی فروش (خلاصه کتاب)

کتاب روانشناسی فروش نوشته برایان تریسی است که با ترجمه فراهانی منتشر شده است. این میکرو کتاب که خلاصه‌ای از کتاب روانشناسی فروش است به شما یاد می‌دهد چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببرید.

میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه دانش کامل کتاب را در اختیار شما می‌گذارد و مهمتر اینکه فضای کتاب کامل حفظ شده و لذت مطالعه را از دست نمی‌دهید.

درباره کتاب روانشناسی فروش

روانشناسی فروش، عنوان کتابی از برایان تریسی است که به صورت اختصاصی به موضوع فروش می‌پردازد. برایان تریسی، که خودش یکی از فروشندگان موفق بوده، در این میکروکتاب تمام نکاتی که برای تبدیل شدن به فروشنده برتر نیاز دارید را بیان می‌کند. او باور دارد که فروشندگی شغلی است که درآمد آن محدودیت ندارد و شما می‌توانید سقف خواسته‌هایتان را تا هرجا که می‌خواهید افزایش دهید. پس اگر فروشنده هستید یا می‌خواهید این شغل را شروع کنید، این کتاب نکات طلایی برایتان دارد.

برایان تریسی یکی از نویسندگان و سخنرانان مطرح دنیا است. یکی از معروفترین کتاب‌های او در ایران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده است. در این کتاب نویسنده تلاش کرده است تا روش‌هایی که امتحان خود را پس داده‌اند را با شما در میان بگذارد. در هر صنعتی که باشید می‌توانید از این روش‌ها استفاده کنید. در واقع هر چه بیشتر آن‌ها را به کار بگیرید، موفقیت‌های شما دو چندان می‌شوند و خیلی سریع می‌توانید در میان آن ۱۰ درصد نخست قرار بگیرید.

خواندن کتاب روانشناسی فروش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه فروش پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روانشناسی فروش

مهم‌ترین اشخاص در هر جامعه‌ای فروشندگان هستند. اگر فروشی در کار نباشد، بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین شرکت‌ها به کلی نابود می‌شوند. بین موفقیت در یک جامعه و میزان فروش آن ارتباط مستقیمی وجود دارد و این موضوع در مورد همه کشورها صدق می‌کند. هر چقدر سطح فروش در وضعیت خوبی قرار داشته باشد به موازات آن صنایع هم با موفقیت و سودمندی بیشتری روبه‌رو خواهند شد.

فروشندگان از طریق فروش و کسب سود و مالیات، کلیه هزینه‌های دولتی، هزینه‌های رفاهی، هزینه‌های بیمه بیکاری، امنیت اجتماعی و هر چیز دیگری که فکرش را کنید تامین می‌کنند. فروشندگان یک ضرورت اساسی برای زندگی شما هستند. حالا یک سوال مطرح می‌شود و آن این است که کیفیت فروش شما در چه وضعیتی قرار دارد؟ 

سال‌ها قبل فروشنده‌ها در هر صنعتی از اینکه می‌گفتند فروشنده هستند، خجالت می‌کشیدند و به نوعی یک دید منفی عمومی نسبت به فروش و فروشنده‌ها وجود داشت. اما از آن وضعیت دیگر نشانه‌ای وجود ندارد. امروزه آن شرکت‌هایی برتر هستند که بهترین فروشندگان را در اختیار خود دارند. اهمیت این موضوع باعث شده که امروزه دانشگاه‌ها دوره‌های مختلف فروش را برگزار کنند. جوان‌هایی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند با گذراندن این دوره‌ها سعی می‌کنند به شرکت‌ها ملحق شده و در بخش فروش آن‌ها کار کنند.

درآمد بالا و امنیت شغلی

اگر یک فروشنده حرفه‌ای هستید، به خودتان ببالید. توانایی در فروش بالا می‌تواند درآمد زیادی برای شما ایجاد کند و این درآمد بالا باعث می‌شود شما تا آخر عمر امنیت مالی و شغلی داشته باشید. فرقی نمی‌کند که اقتصاد در چه وضعیتی باشد، همیشه به فروشندگان در سطوح بالا نیاز است و فروشندگان خوب همیشه طرفداران خاص خود را دارند. باید بدانید که ۷۴ درصد از میلیونرهای خود ساخته در آمریکا در کار فروش هستند. درآمد کسانی که فروشنده هستند از دکترها، مدیران، وکلا و طراحان هم بیشتر است، چون در فروش سقف مشخصی از درآمد وجود ندارد و می‌تواند تا بی‌نهایت افزایش یابد.

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظرات کاربران

جواد
۱۴۰۱/۱۰/۲۷

مشکل من با این دست کتابها مصداقی نبودنه اما در این کتاب فهرست دقیقی از تمرینات میده و مصداقی هم هست، خیلی خوب بود

محمد امین
۱۴۰۲/۰۶/۰۳

کتاب عالی هست باید چند بار خوندش شخصاً برای تقویت مهارت فروش کتاب های زیادی می‌خوانم و خواهم خواند این کتاب یکی از کتاب های خوبی بود که خوندم خلاصه شده در 100 صفحه و روان پیشنهاد میکنم چندین بار

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۶۸٫۵ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴,۸۰۰
تومان