دانلود و خرید کتاب مدیریت رویداد گلن آ. جی. بودین ترجمه مهدی روزدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیریت رویداد

کتاب مدیریت رویداد نوشته جانی آلن و دیگران است. این کتاب را انتشارات همشهری منتشر کرده است.

انتشارات مؤسسه همشهری در جهت ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی‌های جامعه، از سال ۱۳۷۳ به فعالیت حرفه‏ای در بازار نشر پرداخته است. این مرکز با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و امکانات مؤسسه همشهری، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مؤسسه‌های فرهنگی‌ ـ‌ ‌مطبوعاتی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است. این انتشارات در زمینه‌ چاپ و نشر کتاب‌های برگرفته از مجموعه نشریات مؤسسه، کتاب‌های حوزه علوم ارتباطات و کتاب‌های حوزه شهر و شهرنشینی و همچنین کتاب‌های تخصصی حوزه ارتباطات و رسانه و سایر حوزه‌های علوم انسانی فعالیت می‌کند.

درباره کتاب مدیریت رویداد

رویدادها اعم از جشنواره‌ها، همایش‌ها، رقابت‌های ورزشی، نمایشگاه‌ها و غیره به شکلی فزاینده‌ به بخش جداناپذیر زندگی روزمره‌ی ما تبدیل شده‌اند. به همین ترتیب، مدیریت این صنعت عظیم و فراگیر مستلزم توجه روزافزون و مطالعات و بررسی‌های علمی است. کتاب حاضر با هدف توسع‌یه علمی و اجرایی حوزه‌‌ مدیریت رویدادها و به منظور ارائه‌ مبنایی علمی‌ـ‌تحقیقاتی برای برنامه‌های مطالعاتی در این زمینه، مطالبی را در اولویت قرار داده است که در حال حاضر در بازار موجود نیستند یا حجم آن‌ها رضایت‌بخش نیست. 

خواندن کتاب مدیریت رویداد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران شهری پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کتاب مدیریت رویداد

هرسال رویدادهای متعددی در سراسر بریتانیا برگزار می‌شود. این رویدادها در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای پیدا می‌کنند، سیستم‌های حمل‌ونقل، هتل‌ها و سالن‌های محل برگزاری را پر می‌کنند، اهداف کسب‌وکارها را برآورده می‌سازند، به جوامع انگیزه می‌دهند و اثرات مثبت و منفی ایجاد می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، ریشه‌های کاروان شادی «ناتینگ هیل» را می‌توان در سال ۱۹۶۴ دنبال کرد؛ زمانی که این رویداد به‌عنوان یک جشنواره راه‌اندازی شد، فرصتی را برای سرخ‌پوستان فراهم کرد تا آزادی اجدادشان از برده‌داری را جشن بگیرند. در طول سال‌ها، این رویداد به‌آرامی رشد کرد و میهمانان آن از ۲۰۰ بازدیدکننده به حدود ۳۰۰۰ نفر در اوایل دهه ۱۹۷۰ رسید. نقطه عطف این جشنواره، سال ۱۹۷۵ بود، یعنی زمانی که این رویداد از «رادیو پایتخت« پخش شد و درنتیجه ۱۵۰ هزار نفر از جامعه سرخ‌پوستان در آن شرکت کردند. در دهه گذشته، مخاطبان این کاروان شادی تا یک و نیم‌میلیون نفر از تمام اجتماعات افزایش یافت.

همین موضوع توجه شورای شهر لندن و ذی‌نفعان دیگر را که نگران امنیت بازدیدکنندگان بودند و می‌خواستند از توسعه آن در آینده حمایت کنند جلب کرد. تا همین اواخر، رویدادها به‌عنوان بخشی از مهمان‌نوازی، گردشگری، اوقات فراغت و صنایع تفریحی یا به‌عنوان خدمات پشتیبانی از کسب‌وکارها تلقی می‌شدند. بااین‌حال، محیط‌‌زیست در حال تغییر است و صنعت رویدادها به نوبه خود با حمایت ادبیات روبه‌رشد دانش در حال ظهور است.

صنعت رویدادهای بریتانیا گسترده است و بسیاری از بخش‌ها، از کوچک‌ترین نمایشگاه‌ها، کنفرانس‌ها و میهمانی‌ها گرفته تا رویدادهای ورزشی و سرگرمی در مقیاس بزرگ همه و همه را شامل میشود. اگرچه دادههای قطعی در این زمینه در دسترس نیستند، اما با توجه به ماهیت پیچیده و متنوع این صنعت، آمار و ارقام حاکی است که تأثیر اقتصادی صنعت گردشگری کسبوکار )مانند کنفرانسها، نمایشگاهها، سفرهای انگیزشی( به تنهایی بیش از ۲۰ میلیارد پوند است. این نشان می‌دهد که این صنعت درآمد قابل توجهی را برای اقتصاد بریتانیا به همراه دارد که البته از چشم دولت‌های محلی و ملی، سازمان‌های توسعه منطقه‌ای، و دیگر نهادهای دولتی پوشیده نمانده است. آنها به طور فزاینده‌ای از رویدادها به‌عنوان ابزاری در خدمت مجموعه‌ای از اهداف سیاستی استفاده می‌کنند - از جذب گردشگران گرفته تا بازسازی جوامع و جشن برهه‌هایی از زمان )مانند، طیف گسترده‌ای از رویدادها در طول جشن هزاره( تا برانگیختن غرور ملی، الهام‌بخشی در زمینه هنر و فعال‌سازی اقتصادهای منطقه‌ای. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲۴ صفحه

حجم

۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۲۴ صفحه

قیمت:
۲۵۳,۴۰۰
تومان