دانلود و خرید کتاب برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن لین جنت رسیتاس ترجمه فرزانه سلطانی سامانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن اثر لین جنت رسیتاس

کتاب برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن

معرفی کتاب برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن

کتاب برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن نوشته لین جنت رسیتاس است. این کتاب که با ترجمه فرزانه سلطانی سامانی منتشر شده است به شما کمک می‌کند وزن کم کنید بدون نگرانی از برگشت آن.

درباره کتاب برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن

لين جنت رسيتاس، نويسند نيويورک تايمز و نويسنده بين‌المللی پرفروش كتابِ برنامه، است كه يک كتاب نوآورانه و خلاقانه در رابطه با قواعد و اصول تغذيه است و در بيش از ۱۵ كشور منتشر شده است. او به مدت بيشتر از ۳۰ سال است كه یک متخصص تغذيه جامع‌نگر است و در حال مطالعه تغذيه درمانی، طب جامع‌نگر و همه‌جانبه، گياه شناسی طبس، يوگا، و ماساژ سنتی شياتسو است. كارها و دستاوردهايش در برنامه‌های تلويزيونی دكتر آز، كانال CBS ،و NBC و نشريه هاف‌پست، نشان داده شده‌اند. لين جنت به صدها هزار مرد و زن، در پيدا كردن راهی آسان و موثر برای كاهش وزن، بهبود و ارتقای سلامتي‌شان، و معكوس كردن روند پيری، كمک كرده است.

خواندن کتاب برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند اندام ایده‌آل داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن

جنی ۴۶ سال برنامه متابولیسم، تناسب اندام و کاهش وزن

قبل از کشف کتاب سوخت و ساز من خیلی کوشش کردم برای کاهش وزن. واقعاً زحمت کشیدم. من تمام رژیم های غذایی و راه های مختلف خوردن را امتحان کردم. من مانند یک دیوانه ورزش کردم، من به اندازه ی دو ماراتون میدویدم و حتی ورزش هایp90x را انجام دادم و کلاس های دوچرخه ثابت را شرکت کردم. هیچکدام از آنها برای کاهش وزن به من کمک نکرد.

سپس کتاب برنامه را پیدا کردم و فوق العاده بود، بنابراین کار کردن با لین جنت را شروع کردم. کم کردن وزن تنها از طریق رژیم غذایی باز هم آهسته پیش میرفت. بنابراین لین به من پیشنهاد داد که باید ورزش کردن را هم اضافه کنیم. بعد از اینکه من حرفم را به کرسی نشاندم که اگر جرئت داری، از من بخواه که ورزش کنم، زیرا ورزش برای من مؤثر نیست. بعد از آن من شروع به گوش دادن به گفته های لین جنت کردم. فقط برای راضی کردن لین من شروع به ورزش به مدت ۷ تا ۸ دقیقه در روز کردم. در برابر چشمان شکاکم، شروع به کاهش وزن کردم. متعجب شده بودم.

ما کم کم و به آهستگی شروع به افزایش زمان ورزش کردیم، از زمانی که شروع به ورزش کردم هرگز بیشتر از ۳۰ دقیقه ورزش نکردم. اکنون از این واقعیت که بیشتر از ۵۰ پوند( در حدود ۵/۲۲)، وزن کم کرده ام لذت میبرم. که بدون ورزش کردن های طولانی بود. من واقعاً متشکر و سپاس گزارم بخاطر پیدا کردن این راه حل و این رویکرد برای غذا و ورزش.

من در دهه ۴۰ سالگی هستم و هیچگاه در این حد احساس خوب نداشته‌ام. متشکرم لین جنت.

استرس باعث کاهش سوخت و ساز و بیماری در شما می‌شود.

فکرش را نمی‌کردید، بله شما وزن اضافه می‌کنید و شما می‌توانید استرس را مقصر افزایش دور کمر خود بدانید اما؛ تأثیر استرس در اینجا پایان نمی یابد.آیا احساس می‌کنید هیچ رمقی ندارید؟ بخاطر استرس است. هورمون‌های خشم و افسردگی باعث می‌شود به همکاران و فرزندانتان حمله ور شوید؟ این بخاطر استرس است، همچنین، و بدتر از آن پیری زودرس و بیماری های مزمن همه‌ی اینها نتیجه‌ی استرس هستند.

یک لیست بی‌پایان از کارهایی که باید انجام دهیم؛ فشارهای کاری، عوامل استرس زای خانوادگی، به شدت ورزش کردن و مواجه همیشگی با تکنولوژی، بعضی از دلایلی هستند که چرا ما همیشه احساس می‌کنیم، که انگار هیچوقت زمان کافی نداریم وانگار همیشه ده قدم عقب‌تریم. چرا استرس تا این حد روی ما اثر می‌گذارد؟ و مهمتر از آن ما چه کاری در مورد آن می‌توانیم انجام بدهیم؟

نظرات کاربران

کاربر ۳۸۸۳۶۶۴
۱۴۰۰/۱۰/۰۳

کتاب از ترجمه خوبی برخورداره،وبنظرمن جدای از بحث کاهش وزن،مقوله تغذیه سالم،آشنایی با میزان ونوع ورزش متناسب بافیزیک،وزن وفعالیت هرفرد رادربرمیگیره،وبنظرم نویسنده باآگاهی،اشراف،مطالعه وتحقیق مکفی اقدام به نکارش کرده ،شخصا پیشنهاد میکنم که دوستان حتما مطالعه کنن

کاربر 4090054
۱۴۰۰/۱۱/۱۷

کتاب خوب ومفید هست ودرآمریکا خیلی طرفدار داره ،اشکالی که داره پیداکزدن مواد که پیشنهاد داده درایران مشکل وبسیار گران هست مثل بلوبری شیر نارگیل کلم بروکسل ووو

f a
۱۴۰۰/۱۱/۱۴

خوب کاربردی

زندگی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰

تنها مشکلی که داره متن ریزی داره درخواندن اذیت می شم ولی کتاب خیلی خوبی است

کاربر ۴۰۸۰۶۶۳
۱۴۰۰/۱۲/۰۲

کتاب خوبیه .خیلی نکات خوبیو توضیح میده که با رعایتش میشه به راحتی به وزن ایده‌آل رسید. فقط مشکلش اینه که دسترسی به مواد غذایی که کتاب گفته تو ایران خیلی راحت نیست درواقع میشه گفت هزینه بر هست.که البته این

- بیشتر
کاربر ۱۷۶۱۵۰۴
۱۴۰۲/۰۴/۱۷

ترجمش اصلا خوب نیست

کاربر ۳۶۹۱۷۴۶
۱۴۰۲/۰۳/۰۷

سلام، متن کتاب ریز بود و موقع خواندن اذیت میشدم مطالب جدیدی داشت که در کتابهای دیگر نیست ولی برنامه غذایی که میدهد در ایران زیاد عملی نیست

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۱ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۵۱ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان