دانلود و خرید کتاب اتیسم پس از همه گیری کرونا جیم بال ترجمه داود کشوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب اتیسم پس از همه گیری کرونا

کتاب الکترونیکی اتیسم پس از همه گیری کرونا نوشتهٔ جیم بال و کریستی براون لوفلند با ترجمه داود کشوری و منصور عبدی و فرشته دره باغی در انتشارات آذرفر به چاپ رسیده است. این کتاب دستورالعمل‌های گام‌به‌گام برای آموزش مهارت‌ها و راهبردهای جلوگیری از فروپاشی، یادگرفتن مهارت‌های جدید و از پس کارها برآمدن و رشد در محیط کار یا مدرسه دارد و این یک منبع ارزشمند در خانواده‌هایی است که به یک روال عادی جدید بازمی‌گردند. 

درباره کتاب اتیسم پس از همه گیری کرونا

اولین نکته در مورد اتیسم بعد از همه‌گیری کرونا این است که ״ غافلگیری بی غافلگیری ״ غافلگیری مبتلایان به اتیسم را می‌ترساند اگر کودک یا بزرگسالی به مدرسه یا شغل جدیدی می‌رود بازدید از آنجا قبل از شروع بسیار توصیه می‌شود.

ما به روال عادی جدید رسیده‌ایم یعنی زندگی پس از ورود کووید ۱۹. اما چگونه می‌توانیم به افراد طیف اتیسم کمک کنیم که به مدرسه و خدمات بزرگسالان بازگردند. این یک مسیر یا مسئله طولانی در خانه بوده است! هم کودکان و هم بزرگسالان به محیط خانه و کارهای روزمره عادت کرده‌اند. تعداد زیادی از دانش‌آموزان ماه‌ها از برنامه مدرسه / بزرگسالان خود دور شده‌اند. الان زمان بازگشت به روال عادی مدرسه / کار است و اما این عادی بودن به چه معنی است؟ برنامه‌ها و ساختارها متفاوت‌اند و یادگیری متوقف شده است هنوز با امیدواری ادامه می‌دهیم. چگونه والدین، کودکانشان را برای بازگشت به مدرسه یا کار آماده می‌کنند؟

کتاب اتیسم پس از همه گیری کرونا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که خود یا اطرافیانشان در طیف اتیسم هستند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب اتیسم پس از همه گیری کرونا

روایت‌های اجتماعی روایت‌های اجتماعی داستان‌های تصویری یا نوشتاری هستند که شرایط اجتماعی و رفتارهای مناسب در این سناریوها را توصیف می‌کنند. این روایت‌ها برای کمک به افراد اختلال طیف اتیسم برای کسب و به‌کارگیری مهارت‌های اجتماعی استفاده می‌شود. به‌عنوان‌مثال والدین اولویا یک داستان اجتماعی نوشتند تا زمانی که دور می‌زنند یا خانه را ترک کنند، از آن استفاده کنند. گاهی اوقات آن را خواهند خواند ا قسمتی از آن قبل از اینکه از ماشین خارج شوند زمانی که آن‌ها پیش‌بینی می‌کنند “meter want “اولویا بالا می‌رود. روایت آن‌ها شامل راهبردهای مشخصی برای الیویا است اگر او احساس ناراحتی کند تا جایی که ضربه بزند، از آن استفاده کند. به‌عنوان‌مثال هنگام سوارشدن در ماشین اولیویا نشانه مک‌دونالد را می‌بیند و ناگت مرغ می‌خواهد، پدر می‌گوید نه و به او یادآوری می‌کند که قرار است در خانه شام بخورند. مادر دو گزینه قابل‌اجرا دیگر به او پیشنهاد می‌کند. ›› امروز نمی‌توانیم به مک‌دونالد برویم اما می‌تونی برای شام انتخاب کنی تو می‌تونی مرغ خوش مزه یا یک ساندویچ ژامبون پنیر سفارش بدی ‹‹ اگر رفتار اولویا همچنان ادامه پیدا کند، راهبردهای کنترلی که قبال آموخته شده بودند به او یادآوری می‌کنند›› اولویا آرام باش. ده نفس عمیق بکش یا اولویا....... چشمانت را ببند و به امواج ساحل فکر کن همچنین در روایت به اینکه گاهی اوقات ممکن است اولویا چیزی بخواهد که در دسترس نباشد، ذکر شده است. باید صبر کند. برای مثال، به‌جای تسلیم در برابر رفتارهای منفی اولویا، پدر می‌تواند به اولویا بگوید که خانواده در روز بعد برای شام به مک‌دونالد می‌روند.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۶۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

حجم

۹۶۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان