دانلود و خرید کتاب آشنایی با جایگاه و صلاحیت های شورای نگهبان (ویژه دانشجویان حقوق) علی فتاحی زفرقندی ترجمه محمدصادق فراهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آشنایی با جایگاه و صلاحیت های شورای نگهبان (ویژه دانشجویان حقوق) اثر علی فتاحی زفرقندی

کتاب آشنایی با جایگاه و صلاحیت های شورای نگهبان (ویژه دانشجویان حقوق)

معرفی کتاب آشنایی با جایگاه و صلاحیت های شورای نگهبان (ویژه دانشجویان حقوق)

آشنایی با جایگاه و صلاحیت های شورای نگهبان اثر علی فتاحی زفرقندی و محمدصادق فراهانی است که در پژوهشکده شورای نگهبان به چاپ رسیده است.

مطالعه‌ موضوعات مرتبط با نهاد شورای نگهبان در پژوهش‌های حقوق عمومی و به‌ویژه نظام حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران با توجه به نقش مهم و اثرگذاری عمیق این نهاد در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران، ضروری است. در این راستا «پژوهشکده‏ شورای نگهبان» به‏‌عنوان بازوی مشورتی حقوقی شورای نگهبان،‏ علاوه ‏بر ارائه‏ نظرات مشورتی به شورای نگهبان در خصوص انطباق مصوبات مجلس شورای اسلامی و اساسنامه‌‏های مصوب دولت با قانون اساسی،‏ به مطالعات نظری، راهبردی و کاربردی در خصوص موضوعات مختلف حقوق اساسی می‏‌پردازد.

 درباره کتاب آشنایی با جایگاه و صلاحیت های شورای نگهبان 

آشنایی با نهاد های حاکمیتی و وظایف و اختیارات آنها، بخصوص شورای نگهبان به عنوان مهم ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران در صیانت از جمهوریت و اسلامیت نظام، از اهمیت ویژه ای برای هر دانشجوی حقوق برخوردار است. اثر پیش رو درپی آن است تا با رویکردی توصیفی به تبیین ساختار، تشکیلات، وظایف و صلاحیت های نهاد مبتنی بر قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بپردازد. 

 کتاب آشنایی با جایگاه و صلاحیت های شورای نگهبان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب ویژه دانشجویان حقوق به چاپ رسیده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۶۶۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان