دانلود و خرید کتاب گفتارهایی در حقوق عمومی اسلامی عباس کعبی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب گفتارهایی در حقوق عمومی اسلامی

کتاب «گفتارهایی در حقوق عمومی اسلامی» نوشتهٔ عباس کعبی و علی بهادری جهرمی و علی فتاحی زفرقندی و محسن ابوالحسنی و میلاد قطبی و محمدرضا فارسیان و مهدی نورایی و مهدی عرفانیان است. انتشارات پژوهشکده شورای نگهبان این کتاب درسی را روانهٔ بازار کرده است.

اهمیت و جایگاه شورای نگهبان بر کسی پوشیده نیست و بیان تأکیدات مصرح در قانون اساسی، بیانات امام خمینی و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه این مقام بر این موضوع صحه می‌گذارد.

«پژوهشکده شورای نگهبان» به عنوان بازوی مشورتی حقوقی شورای نگهبان،‌ علاوه بر ارائه نظرات مشورتی به شورای نگهبان در خصوص مغایرت یا عدم‌مغایرت مصوبات مجلس شورای اسلامی و اساسنامه‌های مصوب دولت با قانون اساسی،‌ اقدام به انجام مطالعات نظری، راهبردی و کاربردی در خصوص موضوعات مختلف حقوق اساسی کرده است. این پژوهشکده که از سال ۱۳۷۶ تا اواسط سال ۱۳۹۲ با عنوان «مرکز تحقیقات شورای نگهبان» فعالیت می‌کرد،‌ در سال ۱۳۹۲ با هدف ارائه خدمات پژوهشی بیشتر به شورای نگهبان و جامعه حقوقی کشور، تغییر عنوان و ساختار داد و با عنوان «پژوهشکده شورای نگهبان» فعالیت‌های جدیدی را آغاز کرد. در این مسیر با استفاده از نیروهای جوان و مستعد دانشگاهی و حوزوی، موضوعات مختلف مورد نیاز جامعهٔ علمی که مرتبط با صلاحیت‌های شورای نگهبان است و نیز نیازهای پژوهشی شورای نگهبان، شناسایی شده و به ترتیب اولویت در دستور کار قرار گرفت که ثمرات آن در قالب مقالات علمی و پژوهشی، گزارش‌های پژوهشی، گزارش‌های کارشناسی و کتاب‌های مختلف در دسترس جامعه علمی و شورای نگهبان قرار گرفته است.

خواندن کتاب «گفتارهایی در حقوق عمومی اسلامی» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌‌‌مندان علوم سیاسی و روابط بین‌الملل پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

حجم

۱۰٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۲ صفحه

قیمت:
۴۳,۵۰۰
تومان