دانلود و خرید کتاب آمار فضایی و زمین آمار یونگوان چون ترجمه سجاد محمدیان هاور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آمار فضایی و زمین آمار

کتاب آمار فضایی و زمین آمار اثریونگوان چون، دانیئل ا. گریفت، ریچارد وبستر و مارگارت الیور با ترجمه سجاد محمدیان هاور و امین کریمی فام در انتشارات ماهواره به چاپ رسیده است.

درباره کتاب آمار فضایی و زمین آمار

 امروزه بسیاری از مفاهیم و اصطلاحات مرتبط با دانش زمین‌آمار و آمار فضایی که هریک از آن‌ها خصوصیت اندیشگی خاص خود را دارند، توسط بسیاری از تحلیلگران مکانی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما دراین‌بین نکته اساسی، در مفهوم‌سازی و کاربرد مفاهیم در دانش آمار فضایی و زمین آمار است که هم مفاهیم و هم کاربرد آن مورداستفاده قرار می‌گیرد. قاعدتاً بر پایه نوعی نگرش و اندیشه به کار گرفته می‌شوند؛ بنابراین، تنها با به‌کارگرفتن مفاهیم و اصطلاحات و تحلیل‌های آن، بدون توجه به بنیادهای زیربنایی و تبیین اندیشگی آمار فضایی و زمین آمار، نه‌تنها در تحلیل‌ها و مطالعات مفید به فایده نخواهند بود، بلکه باعث ایجاد سردرگمی و تحلیل نامناسب خواهد شد. کتاب حاضر ترجمه فصل‌هایی از کتاب Spatial Statistics & Geostatistics و Geostatistics for Environmental Scientists است.

همچنین مترجمان در راستای غنی شدن محتوای کتاب نوشته‌های را از طریق پژوهش به فصل‌های مختلف کتاب افزوده‌اند. این کتاب در ۹ فصل صورت‌بندی شده است و هر فصل به بررسی مفاهیم، کاربردها و تبیین تحلیل‌های مرتبط با آمار فضایی و زمین آمار اختصاص داده شد. این کتاب باتوجه‌به اهمیت و کاربرد دستگاه اطلاعات جغرافیایی با تاکید بر آمار فضایی و زمین آمار برای مهندسین، دانشجویان و کارشناسان و به‌منظور ارتقاء سطح دانش نظریه و فنی تهیه گردیده است. در این مختصر کوشش شد، تنها به‌عنوان فتح یابی تازه، به معرفی دانش آمار فضایی و زمین آمار پرداخته شود. این نگاه قاعدتاً نیازمند نظرات سازنده و کارآمد تمامی اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران آمار فضایی و زمین آماراست.

 خواندن کتاب آمار فضایی و زمین آمار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اساتید، دانشجویان و صاحب‌نظران آمار فضایی و زمین.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۸٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان