دانلود و خرید کتاب پرورش ذهن برای کسب موفقیت دنیل بال ترجمه الهه سخاوتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرورش ذهن برای کسب موفقیت اثر دنیل بال

کتاب پرورش ذهن برای کسب موفقیت

معرفی کتاب پرورش ذهن برای کسب موفقیت

کتاب پرورش ذهن برای کسب موفقیت نوشتهٔ دنیل بال با ترجمهٔ الهه سخاوتی در انتشارات خاتم چاپ شده است. این کتاب یاد می‌دهد که چگونه یادگیری سریع، تندخوانی و حافظه بیشتر در موفقیت شما در زندگی، کار و فعالیت‌های مختلف به شما کمک می‌کندهمه ما اهداف و رؤیاهایی در زندگی داریم ولی تعداد کمی از ما با تلاش و پشتکار، آنها را به حقیقت تبدیل می‌کنند. اغلب افراد به این دلیل به هدف نمی‌رسند که در طی مسیر از خود پایداری و استقامت نشان نمی‌دهند و پس از مدتی حس و حال آغاز راه را از دست می‌دهند. به عبارت دیگر، برای به سرانجام رساندن کاری که مسئولیت آن را پذیرفته‌اند، متعهد نیستند.

 کتاب پیش رو، کتاب ارزشمند و پرمحتوایی است، مخصوصاً برای افرادی که خواهان کسب موفقیت و پیروزی در زندگی هستند. اگر تمرینات بیان شده در این کتاب را به خوبی انجام دهید و در یادگیری مطالب آن متعهد باشید، قدم‌های بزرگی برای رسیدن به موفقیت بر خواهید داشت.

درباره کتاب پرورش ذهن برای کسب موفقیت

یکی از روش‌های بسیار مؤثر در کسب موفقیت و تقویت حافظه، تندخوانی است. مهارت تندخوانی به افراد کمک می‌کند که در زمان کمتر اطلاعات بیشتری کسب کنند. به عبارت دیگر، در زمان کوتاه‌تر با تمرکز بالا، بدون از دست دادن کیفیت مطالعه، کمیت آن را بالا ببرند که در این صورت با افزایش معلومات و اطلاعات، از اطرافیان خود پیشی بگیرند و به سوی موفقیت گام بردارند. کسب مهارت تندخوانی نیازمند تمرین و ممارست است، که با تلاش و پشتکار حاصل می شود.

گام اول، تقویت حافظه و ذهن انسان است که با تمرینات ارائه شده در این کتاب، به‌راحتی می‌توانید حافظه خود را افزایش دهید. همچنین، در فصل‌های انتهایی این کتاب مواد غذایی مؤثر بر حافظه افراد معرفی شده‌اند. بهره‌گیری از این اطلاعات، کمک شایانی به رشد و تقویت حافظه شما خواهد کرد.

علاوه بر این، در فصل چهارم این کتاب، انواع روش‌های تندخوانی به طور مجمل، توضیح داده شده است که می‌توان از آنها برای مطالعه با سرعت بیشتر بهره برد. باید ذکر شود که دَنیل بال، شخص بسیار موفق و فرهیخته‌ای است که در این کتاب به شما نشان می‌دهد، برای کسب موفقیت چگونه عمل کنید. با استفاده از راهکارها و استراتژی‌های بیان شده در این کتاب و کسب مهارت تندخوانی، راه دستیابی به موفقیت آسان‌تر می‌شود. کسب موفقیت آسان نیست بلکه همواره دشوار است و نیازمند تلاش و کوشش بسیار، اما هر بار تلاش، تجربه ای تازه به همراه دارد. راه پرپیچ و خمی انتطار شما را می‌کشد، ولی شما باید به این باور برسید که شایسته کسب موفقیت هستید و با نشان دادن لیاقت خود، می‌توانید آن را کسب کنید.

کتاب پرورش ذهن برای کسب موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به کسانی که مایل هستند توانایی‌های ذهنی خود را پرورش دهند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب پرورش ذهن برای کسب موفقیت

یکی از راه های افزایش قدرت ذهن و حافظه انجام بازی‌های ذهنی است. می‌توانید با راه‌های قدیمی‌تر، مانند جدول کلمات متقاطع و سودوکو شروع کنید. این بازی‌ها و پازل‌ها ذهن شما را تغییر می‌دهند و به سمت خلاق بودن هدایت می‌کنند. از طرف دیگر مطالعات زیادی نشان می‌دهند که جویدن آدامس به افراد کمک می‌کند که مطالب جدید را سریع‌تر یاد بگیرند. محققان به این نتیجه رسیده‌اند که جویدن آدامس حافظه کوتاه‌مدت و بلند‌مدت افراد را افزایش می دهد. به مقدار کافی آب بنوشید. ۸۰ درصد مغز انسان را آب تشکیل می‌دهد و به مقدار معینی آب (نه آبمیوه، چای یا قهوه) نیاز دارد تا مغز را مرطوب نگه دارد. اگر مغز شما کم‌آب شود نمی‌تواند به درستی عمل کند و به‌خاطر‌آوردن مطالب کار دشواری برای شما خواهد شد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۰ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان