دانلود و خرید کتاب سئوگی بهروز کشی‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سئوگی اثر بهروز کشی‌زاده

کتاب سئوگی

انتشارات:نشر عطران
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سئوگی

کتاب سئوگی نوشته بهروز کشی‌زاده است. این کتاب مجموعه‌ای از ترانه‌های این شاعر توانا است که به زبان ترکی منتشر شده است.

درباره کتاب سئوگی

عده‌ای بر این باورند که ترانه و ترانه‌سرایی از مسیر اصلی خود منحرف‌شده و راه ابتذال را در پیش‌گرفته است؛ اما این‌چنین بی‌رحمانه بر کرسی قضاوت نشستن رفتاری غیرعلمی و سطحی‌نگری است چراکه ترانه با حرکت در مسیر خود، ناخالصی‌ها را از خود زدوده و با حفظ اصالت به حرکتش ادامه خواهد داد و یحتمل استقبال‌ از برخی ترانه‌های غیر‌اصیل و سطحی، موقتی و تاریخ انقضایش‌ کوتاه خواهد بود؛ اما آنچه بر دل نشیند لاجرم تبعیت از اصالتی‌ است که در دل ترانه‌ نهفته است.د.

در چنین فضایی، ترانه‌سرایی در تاریخ روسفید خواهد ماند که خط بطلانی بر پوپولیسم‌ کشیده و با زبانی نو و مکمل موسیقیایی با مخاطب ارتباط‌گیری و ارتباط‌دهی داشته باشد. ریتم موسیقی و زبان محاوره‌ای ترانه پیوند مستحکمی بین ترانه‌سرا، خواننده و مخاطب ایجاد می‌کند و واژه به واژه آن می‌تواند این پیوند را به سمت ناگسستنی سوق دهد یا اینکه سبب شود مخاطب برای همیشه از ترانه قهر کرده و از فضا دور شود، کاری که از آن می‌توان به‌عنوان سرطان این حوزه نام برد «ریزش مخاطب» یا «مخاطب گریزی» است، پس حساسیت کار بیش از آن است که در ظاهر خود را آشکار سازد.

بهروز کشی زاده با انتشار مجموعه ترانه خود که اولین کتاب ترانه داستان است، خود را در معرض نقد و بررسی صاحب‌نظران این حوزه قرار داده است.

ترانه برند ادبی کشی زاده است و او با ترانه شناخته می‌شود بدون شک در هر یک از محافل ادبی اردبیل بحثی در مورد ترانه و ترانه‌سرایی می‌شود ناخدا گاه ذهن‌ها به‌سوی بهروز کشی زاده می‌رود زیرا بیشتر در این زمینه قلم‌فرسایی کرده و کمتر کسی در اردبیل پیدا می‌شود که به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی ترانه‌سرایی کند. این کتاب مجموعه‌ای از ترانه های این شاعر توانمند است. 

خواندن کتاب سئوگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ترانه ترکی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۵ صفحه

حجم

۸۳۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۷۵ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان